بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید! | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید! اثر دبی فورد

بریده‌هایی از کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید!

نویسنده:دبی فورد
ویراستار:ریحانه فرهنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۲۰ رأی
۴٫۷
(۲۰)
ضروری‌ست که اهداف خودتان را درجه‌بندی کنید. شما باید از افتادن در دام تعیین اهداف متعدد و دست نیافتن به هیچ کدام از آن‌ها اجتناب کنید. دو هدف را برای خودتان مشخص نمایید که به شما بیش از همه این احساس را می‌دهند که بهترین و استثنایی‌ترین سال عمرتان را زندگی کرده‌اید.
Dexter
هنگامی که می‌دانید چگونه پیش بروید و مقصدتان کجاست، از موهبت اطمینان خاطر برخوردار می‌شوید. هنگامی که از زندگی‌تان خاطرجمع هستید، احساس آرامش دارید و در نتیجه می‌توانید تصمیم‌های روشن و دقیق بگیرید. آنگاه هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، به جای آن که درگیر احساسات آشفته یا ذهنی پرهمهمه شوید، می‌توانید به برنامۀ خود رجوع کنید. پیروی از برنامۀ اجرایی به شما این امکان را می‌دهد که ببینید هر روز چه کاری دارید که انجام بدهید و می‌خواهید به کجا بروید.
Dexter
برنامه‌های دقیق که در آن به همۀ جزییات فکر شده باشد، کلید آرامش خاطر هستند. اگر می‌خواهیم که شبانه‌روز آرام باشیم، باید مسیرمان را با دقت مشخص کنیم و بدانیم می‌خواهیم چگونه، کجا و کدام یک از تجسم‌هایمان را تحقق ببخشیم.
Dexter
به پایان رساندن کارها به ما کمک می‌کند تا گذشتۀ خود را درمان کنیم و با خودمان به صلح برسیم. به سرانجام رساندن، مترادف با آزادی‌ست.
Dexter
نمی‌توانیم مطمئن باشیم که کسی دیگر کار ما را به سرانجام برساند. باید به پایان بردن کارهایمان را خود به عهده بگیریم، طلب کنیم و به خودمان بدهیم.
Dexter
رؤیاها و الهامات خود را عزیز بدارید، چرا که فرزندان روحتان هستند؛ آن‌ها طرح‌های اولیۀ دستاوردهای نهایی شما هستند.
Dexter
تقدیم به گری روت ۱ عزیزم، برای آن که کمکم کردی تا بهترین سال زندگی‌ام را داشته باشم. از تو متشکرم که به راه‌های گوناگون زندگی‌ام را غنی می‌سازی. تو به راستی الهام‌بخش من هستی!   ۱- Gray Ravet
کاربر ۲۸۶۳۶۰۷
در این باره چنین فکر کنید: اگر دوازده ماه بعد در عمیق‌ترین سطح وجودتان بدانید که چه قدر باارزش و شایسته هستید، اگر پذیرای کاستی‌هایتان باشید و با دیدۀ مهر به آن‌ها بنگرید، اگر هر روز کاری کنید که شما را کمی به اهداف و آرزوهایتان نزدیک‌تر کند و از موفقیت‌هایتان احساس سربلندی کنید... اگر تا دوازده ماه بعد همان کسی باشید که همواره آرزو داشتید بشوید، آیا امسال را سالی بسیار عالی به شمار نمی‌آورید؟ بهترین سال زندگی‌مان از ما می‌خواهد پیوسته افکار، رفتارها و کارهایی را برگزینیم که عزت نفس ما را تقویت کند. هنگامی که این انتخاب نیروبخش را برمی‌گزینید که کارهایی کنید که به شما احساس سربلندی بدهد، قادر خواهید بود بااطمینان برخیزید و از جهان بی‌کران بخواهید همۀ آنچه را که شایسته‌اش هستید به شما بدهد.
sheyda
اگر می‌خواهید ۳۶۵ روز در سال منبع الهام خود باشید، باید متوجه شوید که شما این توان را دارید که به خودتان احساس خوشی بدهید، به این ترتیب که با خود همان گونه رفتار کنید که دوست دارید دیگران با شما رفتار کنند. یعنی اگر قدردانی، احترام، عشق یا درک بیش‌تری می‌خواهید، باید وقت صرف کنید و این احساسات را در وجودتان پرورش دهید.
sheyda
یکی از بزرگ‌ترین حقایق معنوی که می‌توانم با شما سهیم شوم، این است که جهان بیرون ما آینه‌ای از جهان درون ماست. هر لحظه جهان بیرون احساسی را که نسبت به خود داریم، به ما بازمی‌تاباند. این بدان معناست که هر چه در درون با خودمان خوش‌رفتارتر شویم، مردم در بیرون با ما خوش‌رفتارتر خواهند شد.
sheyda

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان