بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید! | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید! اثر دبی فورد

بریده‌هایی از کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید!

نویسنده:دبی فورد
ویراستار:ریحانه فرهنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۲۰ رأی
۴٫۷
(۲۰)
برای آن که بهترین سال زندگی‌تان را داشته باشید، باید مرتب وجودتان را به روی واقعیت‌های بزرگ‌تر بگشایید و آماده و مشتاق باشید که ویژگی‌های نوینی را در خود پرورش دهید. اگر به آن کسی که هم‌اکنون هستید بچسبید و حاضر به جدا شدن از آن نباشید، این فرصت استثنایی را از دست می دهید که با والاترین تجلی وجودتان دیدار کنید.
Dexter
اگر در طی مسیر، خودمان را از خوشحالی محروم کنیم، اگر خود را متقاعد سازیم که شادی ما فقط در مقصد مطلوبمان وجود دارد، در چرخۀ پایان‌ناپذیر خواستن و انتظار کشیدن، انتظار کشیدن و خواستن گرفتار می‌شویم.
گنگ خواب دیده
در خیابان قدم می‌زنم، گودالی عمیق پیش پای من است، در آن می‌افتم. از دست رفته‌ام... بی‌چاره‌ام! تقصیر من نیست، یافتن برون‌رفت تا ابد طول می‌کشد. بخش ۲ در همان خیابان قدم می‌زنم، گودالی عمیق پیش پای من است، وانمود می‌کنم که نمی‌بینمش، دوباره در آن می‌افتم. باورم نمی‌شود که در همان جای قبلی هستم، اما تقصیر من نیست. باز هم زمانی طولانی می‌کشد تا از آن درآیم.
Dexter
زمانی که پروندۀ گذشته را می‌بندید، احساس خشنودی عمیقی را تجربه می‌کنید. در حالی که انرژی قدرتمندی را که در کار ناتمامتان محبوس شده است، رها می‌کنید، به طور طبیعی به آمادگی و اشتیاق آفرینش یک زندگی فراتر از آنچه می‌شناختید دست می‌یابید.
Dexter
می‌توانیم از خودمان بپرسیم: «اگر این اتفاق رخ دهد، چه احساسی به من دست خواهد داد؟» پس از آن که متوجه شدیم خواهان چه احساسی هستیم، می‌توانیم روند بخشیدن آن احساس را به خودمان آغاز کنیم و این گام به راستی زندگی ما را متحول می‌کند. هنگامی که متعهد می‌شویم به نیازهایمان رسیدگی کنیم و احساساتی را که آرزو داریم به خودمان ببخشیم، معجزۀ حقیقی رخ می‌دهد و می‌بینیم که هر چه آرزومندش هستیم، در دسترس ما قرار دارد. آنگاه خواسته‌های ما به صورت رؤیایی دور از دسترس نیست، بلکه واقعیتی‌ست که می‌توانیم آن را مطالبه کنیم، البته به شرطی که حاضر باشیم کارهای لازم را انجام بدهیم و مسؤولیت نیازهایمان را بپذیریم.
LoveMelody_1998
فیلسوف فقید ارل نایتینگل که سخنران و نویسنده‌ای نویدبخش نیز بود، گفته است: «افراد موفق، رؤیاپردازانی هستند که رؤیایی را یافته‌اند هیجان‌آورتر و مهم‌تر از آن که فقط در حیطۀ رؤیا باقی بماند. آن‌ها هر ساعت و هر روز برای تحقق رؤیایشان زحمت می‌کشند و عرق می‌ریزند تا آن که بتوانند آن را با چشم ببینند و با دست لمس کنند.»
LoveMelody_1998
بسیاری از ما از رؤیاهای خود به عنوان راهی برای پرت کردن حواسمان از رویدادهای واقعی و کنونی زندگی‌مان استفاده می‌کنیم. رؤیاهای ما مانع از آن می‌شوند که اقدام کنیم و تغییرات لازم را برای بهبود زندگی‌مان پدید بیاوریم. رؤیاهای ما فریبکار هستند. بیش‌تر ما حتی متوجه نیستیم که رؤیاهایی داریم، چه رسد به آن که بفهمیم در رؤیاهایمان زندگی می‌کنیم. رؤیاهای ما سال‌های پیاپی فریبمان می‌دهند، چشمانمان را می‌بندند، ما را فلج و در انجام تغییراتی که می‌خواهیم، ناتوان می‌کنند.
LoveMelody_1998
بسیاری از ما از رؤیاهای خود به عنوان راهی برای پرت کردن حواسمان از رویدادهای واقعی و کنونی زندگی‌مان استفاده می‌کنیم.
LoveMelody_1998
بهترین سال زندگی‌مان بر اساس حال خوبی که در پی آن کسی که هستیم، کاری که می‌کنیم و شیوۀ انجام این کارها به ما دست می‌دهد، شکل می‌گیرد. این درک به ما الهام می‌بخشد هر روز را به گونه‌ای زندگی کنیم که سربلند و از خود مطمئن باشیم.
LoveMelody_1998
بیش از حد نقشه نکشید و بیش از آنچه به طور منطقی در حد توان و دسترسی‌تان است، کاری بر عهده نگیرید.
Dexter

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان