بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید! | طاقچه
کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید! اثر دبی فورد

بریده‌هایی از کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید!

نویسنده:دبی فورد
ویراستار:ریحانه فرهنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۲۰ رأی
۴٫۷
(۲۰)
از خودتان نپرسید که جهان به چه نیاز دارد، بلکه بپرسید که چه چیز شما را زنده می‌کند. زیرا آنچه مورد نیاز جهان است، مردمی‌ست که زنده شده‌اند.
Dexter
اگر پروندۀ رویدادهای ناراحت‌کنندۀ گذشته را در فکرمان نبندیم و به علت حمل آن‌ها همچنان احساس تنفر، پشیمانی یا گناه داشته باشیم، تردیدی نیست که هر چه از گذشته ناتمام مانده است به آیندۀ ما نشت می‌کند و به احتمال خیلی زیاد بهترین برنامه‌هایمان را به هم می‌ریزد.
Dexter
اگر می‌خواهیم آینده‌ای قدرتمند بسازیم که شباهتی به گذشتۀ ما نداشته باشد، باید موارد ناتمام و ناقص خود را رفع کنیم تا بتوانیم به روشنی ببینیم و با قدرت پیش برویم.
Dexter
هنگامی که لوح ذهن ما پاک باشد، قادر هستیم بی هیچ دردسری برای بهترین زندگی‌مان برنامه‌ریزی کنیم.
Dexter
شاید فکر کنید که پذیرش و استقبال از حال ناخوش شما را به بیراهه بکشاند و به الگویی برای زیاده‌روی در آنچه درست به نظر نمی‌رسد تبدیل شود، اما در واقع کاملاً برعکس این حالت پیش می‌آید. وقتی هر احساسی را که در شما پدید آمده است با روی گشاده می‌پذیرید و تسلیم آن می‌شوید، معجزه‌ای رخ می‌دهد و آن حال ناخوش می‌تواند از شما عبور کند و بیرون برود.
Dexter
بیش‌تر اوقات فشار و اضطراب ما نه به دلیل رویدادهای زندگی‌مان، بلکه به علت دلهره و انتظار نتیجۀ منفی‌ست. حتی وقتی شرایطی پیش می‌آید که اثبات می‌کند انتظارات ما اشتباه بودند، اغلب در همان حالت ناراحتی پیشین باقی می‌مانیم و نمی‌توانیم برای نتیجۀ مثبتی که به دست آمده است احساس قدردانی و شکرگزاری داشته باشیم.
Dexter
بیش‌تر ما در بارۀ مخرب بودن برخی رفتارهایمان به خودمان دروغ می‌گوییم. علت آن است که خودویرانگرترین رفتارهایمان معمولاً در انکاری شدید و عمیق پیچیده شده‌اند. ما پیامدهای کارهایمان را انکار می‌کنیم، خودمان را گول می‌زنیم و به خود می‌قبولانیم که اگر به پیشروی در همین مسیر بی‌ثمر ادامه دهیم، بالاخره به نتیجه‌ای که می‌خواهیم، می‌رسیم.
Dexter
«نکتۀ مهم این است که هر لحظه قادر باشیم آن کسی را که هستیم، فدای آن که می‌توانیم بشویم، کنیم.»
Hessam Shahbazi
موارد ناتمام عینی - مانند بی‌نظمی، کارهای نیمه انجام شده و هر گونه برنامه یا مورد ناکامل دیگر - مانع از آن می‌شوند که ما لوح پاکی داشته باشیم که بر آن آنچه را می‌خواهیم، بیافرینیم. آن‌ها ما را از نظر جسمی، معنوی، عاطفی و ذهنی سنگین می‌کنند و شور و شادی زندگی را از ما می‌ربایند.
Dexter
فهرستی از بهانه‌هایی که برای توجیه وضعیت زندگی‌تان می‌آورید، تهیه نمایید. این گزینۀ قدرتمند را انتخاب کنید که حتی مورد علاقه‌ترین و موجه‌ترین عذر و بهانه‌هایتان را که به شما القا می‌کنند به چه علت نمی‌توانید بهترین سال زندگی‌تان را داشته باشید، کنار بگذارید
Dexter

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد