بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید! | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید! اثر دبی فورد

بریده‌هایی از کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید!

نویسنده:دبی فورد
ویراستار:ریحانه فرهنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۲۰ رأی
۴٫۷
(۲۰)
تمامی ما روزهایی داشته‌ایم که جهان برایمان مکان زیباتری به نظر می‌رسید، اما گاهی متوجه نیستیم این ما بودیم که آن تجربه را آفریدیم.
2018
دبلیو. ام. لوییس نویسنده گفته است: «فاجعۀ زندگی این نیست که آن قدر زود به پایان می‌رسد، بلکه این است که آن قدر صبر می‌کنیم تا آن را آغاز نماییم.»
نیلوفر
هنگامی که توانمندانه نیت می‌کنید که بهترین سال زندگی‌تان را داشته باشید، زندگی خود را به گونه‌ای خواهید دید که پیش‌تر هرگز ندیده بودید. آنگاه بی‌درنگ قدرت ایجاد تغییرات را پیدا می‌کنید و از حیطۀ حرف زدن محض، خارج می‌شوید. وقتی نیت می‌کنید بهترین سال زندگی‌تان را داشته باشید، در واقع انتخاب می‌کنید که یک زندگی سرشار از عشق، خنده، موفقیت و رضای خاطر را به وجود آورید.
LoveMelody_1998
دو هدف را برای خودتان تعیین کنید که در آفرینش تجسم شما برایتان مفید است و به شما کمک می‌کند تا آن کسی که می‌خواهید، بشوید. این اهداف را روی کاغذ بنویسید و توجه داشته باشید که آن‌ها واقع‌بینانه، قابل اندازه‌گیری و مشخص باشند.
Dexter
هدف باید واقع‌بینانه باشد، یعنی باید احتمال دست‌یابی شما به آن هدف بالا باشد.
Dexter
هدف باید در چارچوب زمانی تعیین شود. باید تاریخ خاص و دقیقی را برای شروع و همچنین رسیدن به هدف تعیین کنید.
Dexter
هدف باید قابل اندازه‌گیری باشد، یعنی باید بتوانید به طور عینی هدف خود را اندازه‌گیری کنید تا اگر به آن برسید، بتوانید تشخیص دهید.
Dexter
تصویرتان باید به شکل برنامۀ اجرایی گام به گام پیشِ روی شما وجود عینی داشته باشد تا بتوانید از رسیدن به مقصد دلخواه مطمئن باشید.
Dexter
کیفیت انتخاب‌های هر روز ما تعیین می‌کند که آیا امسال بهترین سال عمرمان خواهد بود یا فقط سالی شبیه به سال‌های دیگر می‌شود که زندگی می‌کنیم و آن را به دست فراموشی می‌سپاریم.
Dexter
این وضعیت در فیلم روز موش خرما نشان داده شده است. شخصیت اصلی فیلم مجبور بود یک روز بد را بارها و بارها تجربه کند تا آن که سرانجام نگرش و برخورد خود را دگرگون کرد، آزردگی‌هایش را رها ساخت و اجازه داد که رویدادهای خوب پیش بیاید.
Dexter

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان