بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نبرد من | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب نبرد من اثر آدولف هیتلر

بریده‌هایی از کتاب نبرد من

۳٫۷
(۷۰)
آیا مسئولیت و کاری مشکوک، نوعی شرارت و پستی، به‌ویژه در حیات فرهنگی وجود داشت که در آن حداقل یک یهودی حضور نداشته باشد؟ هرکس با فرو‌بردن دقیق چاقوی جراحی به چنین دملی، مانند کرم در یک بدن در حال فساد، فوراً وجود یهودی حقیر را که اغلب از تابش نوری ناگهانی خیره می‌شود، کشف می‌کند. > <و بدین‌سان امروز معتقدم رفتار و سلوک من مطابق با ارادۀ خالق قادر متعال است. با ایستادگی و مقاومت در برابر یهود، من از دستاورد پروردگار خویش پاسداری می‌کنم. >
1984
به‌طور کل، خوانندگان مطبوعات را می‌توان به سه گروه تقسیم کرد: اول، افرادی که هر آنچه را می‌خوانند باور می‌کنند. دوم، افرادی که هر آنچه را می‌خوانند باور نمی‌کنند. سوم، افرادی که موشکافانه آنچه را می‌خوانند بررسی می‌کنند و طبق معیارهای عقلی آن قضاوت می‌کنند. از نظر تعداد، گروه اول به‌مراتب قوی‌ترین است و از توده‌های وسیع مردم تشکیل می‌شود. از لحاظ عقلی، این گروه بخش ساده‌لوح ملت را شامل می‌شود.
hamed
بشر با مخالفت با قوانین طبیعت مسیر ویرانی خود را هموار می‌کند. >
Hitler
کسانی که هیچ درکی از جهان سیاسی اطراف خود ندارند، حق انتقاد یا شکایت ندارند.
@a.h.shokri98
ازدواج به خودی خود یک هدف نیست اما باید به هدفی عالی‌تر کمک کند، هدف افزایش و بقای گونه‌های بشری و نژاد است. این تنها معنا و هدف آن است. آنگاه واضح است که رسم ازدواج باید بر اساس شیوه‌ای بررسی و قضاوت شود که در آن کارکرد اختصاصی خود را داشته باشد. بنابراین ازدواج ِبه‌هنگام باید یک قانون شود، زیرا در نتیجه زوج جوان هنوز آن نیروی اولیه که سرچشمۀ اصلی نسل‌های آیندۀ سالم با قدرت مقاومت بی‌نقص است را دارد. البته ازدواج‌های به‌هنگام به یک قانون تبدیل نمی‌شود مگر این‌که کل زنجیرۀ تدابیر اجتماعی در ابتدا اتخاذ شود، تدابیری که بدون آن‌ها حتی نمی‌توان به ازدواج فکر کرد.
Zeinab
افرادی که حقیقت این گفته را درک نمی‌کنند، یا نمی‌خواهند آن را باور کنند، هرگز قادر نخواهند بود به پیروزی حقیقت کمکی کنند.
emadiraji
آن روز که فریاد برده‌های آزاد‌شده از این دخمه‌های بدبختی برمی‌خیزد تا به رفقای از همه جا بی‌خبرشان هجوم آورند، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ گویی جهان برای این احتمال هیچ فکری نکرده است. آن‌ها اجازه می‌دهند چنین چیزهایی بدون احتیاط و حتی بدون تردید، به دلیل فقدان درک غریزی، ادامه یابد و دیر یا زود سرنوشت انتقام خود را می‌گیرد، مگر این‌که به موقع این مسائل برطرف شود. اکنون عمیقاً از مشیت الهی سپاسگزارم که مرا به چنین مکتبی فرستاد. در این‌ مورد نتوانستم از مسائلی که مرا می‌آزرد، بهره نگیرم. این مکتب خیلی زود درسی پر‌محتوا به من آموخت.
CoRcOnz
شکرگزارم که به دنیای فقر و بدبختی افتادم تا بتوانم مردمی را بشناسم که بعدها برای‌شان جنگیدم.
CoRcOnz
در بیان اندیشه‌ها و دیدگاه‌های شخصی خود محتاط بودم و بنابراین همیشه از مشاجرات تکراری خودداری می‌کردم
azn
به بیوه‌ها و یتیمان از طرف دولت کمک‌های سخاوتمندانه به‌عمل خواهد آمد.
@a.h.shokri98

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸۹ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸۹ صفحه

قیمت:
۲۵۰,۰۰۰
تومان