بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جوجه اردک زشت درون | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب جوجه اردک زشت درون اثر فرشید قهرمانی

بریده‌هایی از کتاب جوجه اردک زشت درون

نویسنده:دبی فورد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۴۹ رأی
۳٫۷
(۴۹)
ما هرگز از اینکه کمتر از چیزی باشیم که توانایی‌اش را داریم، راضی نخواهیم بود. نارضایتی ما به این شکل به ما انگیزه می‌دهد به دنبال اتاق‌های گمشده در قصرمان باشیم. ما تنها زمانی می‌توانیم کلید منحصر به‌فرد بودن‌مان را پیدا کنیم که درِ تمامی اتاق‌های قصر را باز کنیم.
نیلوفر
عشق به معنای نبودن احساساتی مثل نفرت، خشم، حسادت و ... نیست، بلکه مجموعه‌ی تمامی احساس‌هاست؛ جمع کل همه چیز.»
زوزو
هنگامی که در مراحل اولیه‌ی فرآیند بهبودم قرار داشتم، نمی‌توانستم همسر مناسبم را پیدا کنم. به‌نظر می‌رسید افرادی که دوست داشتم، مرا دوست ندارند و از من خوش‌شان نمی‌آید. جذب مردانی می‌شدم که برایم مناسب نبودند، چرا که نمی‌دانستم چه کسی هستم و بسیاری از بخش‌های زیبای وجودم از من جدا شده بود.
f.a.e.z._
جایی که به دیگران آسیبی نرسانیم می‌توانیم با خوشحالی حتی خشم خود را نیز ابراز کنیم
f.a.e.z._
جهان هستی مطابق رفتارهای ما با ما رفتار می‌کند
f.a.e.z._
مردان و زنان یکسان آفریده شده‌اند و هر دو دارای خصوصیات یکسان انسانی هستند. همه‌ی ما صاحب قدرت، توان، نوآوری و مهربانی هستیم. همه‌ی ما حرص، خشم، ضعف و بدجنسی هم داریم. هیچ ویژگی و خصوصیتی وجود ندارد که صاحبش نباشیم. نور الهی، عشق و شکوه همه‌ی ما را پر کرده است و هم‌زمان خودخواهی و دشمنی نیز در ما وجود دارد. تمام هستی درون ماست. بخشی از وظیفه‌ی انسان کامل بودن، یافتن عشق و مهربانی نسبت به تمامی بخش‌های وجودمان است. ذهن انسان همان ذهن هستی است. بسیاری از ما با دیدی کوتاه و محدود نسبت به آنچه می‌توانیم باشیم زندگی می‌کنیم
کاربر ۲۰۰۹۹۴۵
اگر توانایی رسیدن به آرزویی را نداشته باشیم، علاقه برای رسیدن به آن در شما به‌وجود نخواهد آمد. به همین سادگی است! گوته در این باره می‌گوید: «اگر می‌توانیم درباره‌اش فکر کنیم و باورش کنیم، پس می‌توانیم به آن برسیم.» بخش دشوار در این مرحله فقط و فقط پشت سر گذاشتن ترس‌هاست.
Auzora Calantha
گانتر برنارد در این مورد می‌گوید: «ما انتخاب می‌کنیم که فراموش کنیم که هستیم و سپس آنچه را فراموش کرده‌ایم نیز فراموش می‌کنیم.»
Auzora Calantha
یم که فراموش کنیم که هستیم و سپس آنچه را فراموش کرده‌ایم نیز فراموش می‌کنیم.»
Auzora Calantha
جامعه‌ی ما این توهم را تغذیه می‌کند که تمامی پاداش‌ها از آن کسی است که بدون نقص است، اما بسیاری از ما متوجه می‌شویم که تلاش برای بدون نقص بودن پر هزینه است.
Auzora Calantha

حجم

۳۵۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۳۵۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان