بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد اثر جاشوا فیلدز ملبورن

بریده‌هایی از کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد

۳٫۴
(۸)
فراموش می‌کنیم که آزادی یک بازی مجموع صفر نیست. جریان روبه‌بالای آزادی ــ آزادی واقعی ــ کل قایق را، چه کوچک چه بزرگ، بالا می‌برد؛ اما آزادی کاذب آن را به گل می‌نشاند. مسلماً آزادی کاذب راحت است؛ چیزی شبیه رخت‌خواب کودک، اما با این تفاوت که امنیتی برای فرد تأمین نمی‌کند. امنیت یعنی توانایی حرکت کردن، عبور کردن از آنچه ما را عقب نگه داشته، رفتن به سمت آنچه برایمان ارزشمند است.
سمانه انصاف جو
آسان‌ترین راه برای مرتب کردن وسایل این است که بیشترشان را رد کنیم بروند.
adabjoo
«هرگز از نتیجهٔ کار باخبر نخواهی شد مگر آن کار را انجام بدهی.»
adabjoo
بله، ما باید جدی گرفته شویم و باید در رابطه‌هایمان متانت و سنگینی داشته باشیم، اما باید برای شوخی و لودگی هم فضای کافی در نظر بگیریم، وگرنه زیر بار جدیت خودمان له می‌شویم و احتمالاً همان جا مدفون خواهیم شد. بنابراین، جا برای شوخی کردن بگذارید، حتی در ــ به‌ویژه در ــ سخت‌ترین شرایط.
adabjoo
موسونیوس روفوس، فیلسوف رواقی، می‌گوید کسی که می‌کوشد از هر نوع ناراحتی دور بماند کمتر از کسی که گاهی آن را با آغوش باز می‌پذیرد راحتی را تجربه می‌کند. بر این اساس، اگر به استقبال ناراحتی برویم، ظرفیت بزرگ‌تر کردن منطقهٔ امن خود را خواهیم داشت.
adabjoo
شما باید با دیگران روراست و صادق باشید، اما نیازی هم نیست هر چیزی را که به مغزتان خطور می‌کند از دهانتان بیرون بپاشید. اگر دقت نداشته باشید، ممکن است کسانی را که دوستشان دارید زخمی کنید ــ و همچنین رابطه‌تان با آن‌ها را.
adabjoo
وقتی قدر دیگران را، همان‌طور که هستند نه آن‌طور که ما می‌خواهیم باشند، بدانیم، می‌توانیم بگوییم که درکشان کرده‌ایم ــ و فقط در این صورت می‌توانیم بگوییم که آن‌ها را درک کرده‌ایم.
adabjoo
درک کردن کامل دیگران کار آسانی نیست، اما مثل ورزش کردن است؛ شما هر چه بیشتر تمرینات ورزشی انجام دهید، تناسب اندام بهتری خواهید داشت. به همین صورت، هر چه بیشتر برای درک کردن دیگران تلاش کنید، تناسب رابطه‌ای‌تان بیشتر می‌شود.
adabjoo
شما برای پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند، سوءتفاهم در ارتباط، برداشت اشتباه از حرف‌ها به حدومرز نیاز دارید. داشتن حدومرزهای سالم با پدر و مادر، همسر، فرزندان، همکاران، حتی خودتان برای محافظت از روابطتان در آسیب‌های ناضروری اهمیت بسیاری دارد. بنابراین، درست همان‌طور که از در داشتن خانه‌تان خجالت نمی‌کشید، نباید از حدومرز گذاشتن در روابط احساس عذاب‌وجدان پیدا کنید. حدومرزهای درست، مثل درِ خانه، افراد ناخوانده را بیرون نگه می‌دارد تا بتوانید فقط پذیرای روابط سالم باشید.
adabjoo
حدومرزهای شما راهی برای وارد کردن دیگران به دنیای خودتان است تا مؤدبانه به آن‌ها بگویید چه چیزی پذیرفتنی است و چه چیزی پذیرفتنی نیست.
adabjoo

حجم

۳۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان