بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رها کردن آسان نیست | صفحه ۱۱ | طاقچه
کتاب رها کردن آسان نیست اثر ام. سوسا

بریده‌هایی از کتاب رها کردن آسان نیست

نویسنده:ام. سوسا
انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۲ رأی
۳٫۷
(۳۲)
گاهی اعتراف‌کردن به اینکه کسی که عاشقش شده بودید برایتان مناسب نبوده است کمک می‌کند زودتر التیام بیابید و گذشته را رها کنید.
sena
اگر می‌خواستند شما نامزد یا همسرشان باشید از همان ابتدا خواسته‌شان را اجرایی می‌کردند.
sena
عشق در عجیب‌ترین لحظه‌ها شکوفا می‌شود.
sena
شما از همه‌نظر عالی هستید و اگر کسی متوجه این موضوع نمی‌شود این مشکل اوست نه شما.
sena
بعضی از مردم نه چیزی احساس می‌کنند، نه برای هیچ‌کدام از اعمالشان احساس پشیمانی دارند؛ ولی این واقعیت که شما بعد از هر کاری از احساسی خاص برخوردارید، عالی است.
sena
قرار نیست زندگی تمام پاسخ‌های درست را دربرداشته باشد. زندگی یک فرایند یادگیری است و شما هرچه از دستتان بربیاید انجام می‌دهید.
sena
زمانی‌که بفهمید خودتان مانع از این می‌شوید که با افرادی رابطه داشته باشید که واقعاً دلشان می‌خواهد با شما باشند، کم‌کم تلاش می‌کنید که عوض شوید. درنهایت خواهید فهمید که این رفتارهای سمی تنها باعث می‌شوند درد کمتری بکشید و همین دردنکشیدن مانع از رشد شخصیتی‌تان شده است.
sena
هروقت تصمیم بگیرید دیگر به او زنگ نزنید یا به او اجازه ندهید وقت‌وبی‌وقت به‌خاطر ارضای نیازهای خودش سراغ شما بیاید، فرایند آزادشدنتان آغاز می‌شود. ارتباط دائمی‌داشتن با او به وضعیت شما کمکی نخواهد کرد؛ فقط رهاکردن را سخت‌تر می‌کند.
sena
وقتی کسی احساسی را که شما نسبت به او دارید نسبت به شما ندارد همین نشانه‌ای است مبنی بر اینکه هرچه زودتر باید آن رابطه را ترک کنید. نه، نباید تلاش بیشتری بکنید. نه، نباید درگیر بازی‌های مسخرهٔ ذهنی بشوید به این امید که او روزی تصمیمش را عوض کند. شما نمی‌توانید برندهٔ قلب و احساس او شوید، چون اگر می‌خواست با شما باشد، الآن با شما بود.
sena
او من را نمی‌خواست، ولی نمی‌توانستم این واقعیت را ببینم؛ چون آن‌قدر او را برای خودم می‌خواستم که چشمانم کور شده بودند.
sena
این من بودم که زمان، پول و عواطف بسیار زیادی را صرف او کرده بودم، پس چطور ممکن بود مرا انتخاب نکند، درست است؟ نه، درست نیست. او می‌دانست که من معتادش شده‌ام، ولی هیچ کاری نکرد تا قلبم نشکند. هیچ‌وقت من برندهٔ این بازی نمی‌شدم.
sena
به این افتخار می‌کردم که از بین آن‌همه زنی که می‌توانست به‌راحتی به دست بیاورد، انگشت روی من گذاشته بود و همین موضوع باعث می‌شد هر بار دوباره به رابطه‌ام با او برگردم. مدام به من القا می‌کرد اگر تلاش بیشتری بکنم یا چیزهای بیشتری به او بدهم شاید دفعهٔ بعد روز شانس من باشد و بالاخره برندهٔ جایزهٔ بزرگ شوم.
sena
عشق واقعی براساس رؤیا نیست. یکی از اولین قدم‌ها برای رهاکردن و ادامهٔ زندگی پیروزشدن بر مرحلهٔ انکار است.
sena
خاطرات منفی را از ذهنتان دور کرده و فقط بر این موضوع تمرکز کنید که همه‌چیز جوری در حال پیش‌رفتن است که اوضاع بهتر شود.
sena
زندگی موقعیت‌های مختلفی را جلوی پای شما می‌گذارد تا امتحانتان کند و شما مجبورید با همهٔ آن‌ها روبه‌رو شوید؛
sena
گهگاه خودتان را تشویق کنید و به خود روحیه بدهید. برای خودتان تکرار کنید که هرآنچه تجربه کرده‌اید قسمتی از گذشتهٔ شماست و حالا مسئول خوشحالی خودتان در زمان حال هستید.
sena
زندگی در لحظه دقیقاً به همین معناست. اینکه جوری زندگی کنی که انگار هر لحظه آخرین فرصت تو برای زندگی‌کردن است.
sena
باوجود اینکه نمی‌توانید گذشته‌تان را پاک کنید، ولی می‌توانید نحوهٔ نگرشتان به گذشته را بهبود ببخشید و بکوشید آن را درک کنید.
sena
متأسفانه چیزهایی در زندگی وجود دارند که نمی‌شود پاکشان کرد.
sena
برای اینکه با گذشته‌تان آشتی کنید باید بفهمید که انرژی ارزشمندتان را روی چیزهای تلف می‌کنید که قادر به تغییردادنشان نیستید.
sena

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان