بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رها کردن آسان نیست | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب رها کردن آسان نیست اثر ام. سوسا

بریده‌هایی از کتاب رها کردن آسان نیست

نویسنده:ام. سوسا
انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۲ رأی
۳٫۷
(۳۲)
زندگی در گذشته می‌تواند باعث شود واقعیت را درک نکنید
hengameh75
وقتی کسی احساسی را که شما نسبت به او دارید نسبت به شما ندارد همین نشانه‌ای است مبنی بر اینکه هرچه زودتر باید آن رابطه را ترک کنید.
ahmad
وقتی رابطه دوطرفه نیست و او فقط گهگاه به‌سمت شما می‌آید و سعی می‌کند دوباره ارتباط برقرار کند، صرف‌نظر از اینکه چقدر تلاش کنید و اصرار بورزید تا قلب او را تصاحب کنید موفق نخواهید شد.
ahmad
این واقعیت که شما از احساسات او خبر ندارید باعث می‌شود او را بیشتر از قبل بخواهید. نمی‌توانید جلوی خودتان را بگیرید تا به او کمک نکنید؛ چون اعتقاد دارید اگر کنار او بمانید و به‌جز او هیچ‌کس را نخواهید، او درنهایت شما را همان‌طور دوست خواهد داشت که شما او را دوست دارید.
ahmad
با خود خیال می‌کنید که او روزی چشمانش را باز می‌کند و همهٔ کارهایی را که تابه‌حال برایش کرده‌اید می‌بیند.
ahmad
کمی فکر کنید، اگر قرار بود شما همراهش باشید الآن باهم بودید؛ تحت هر شرایطی.
ahmad
یکی از دلایلی که نمی‌توانید گذشته را رها کنید و زندگی جدیدتان را شروع کنید این است که مدام او را مردی مناسب برای خودتان تصور می‌کنید. خودتان را با هیچ‌کس به‌جز او نمی‌بینید. یک چنین تعلق خاطری اصلاً برای روح سالم نیست
ahmad
هروقت افکار خاصی به سرتان زد به یاد بیاورید که انرژی شما ارزشمند است.
ahmad
برای اینکه با گذشته‌تان آشتی کنید باید بفهمید که انرژی ارزشمندتان را روی چیزهای تلف می‌کنید که قادر به تغییردادنشان نیستید.
ahmad
چیزهایی در زندگی وجود دارند که شاید هیچ‌وقت به‌طور کامل آن‌ها را نفهمید یا ندانید چرا اتفاق افتاده‌اند، ولی این بدین معنا نیست که نمی‌توانید از درس‌های خوب و مهمی که آن‌ها به شما داده‌اند صرف‌نظر کنید.
ahmad
بعضی از اتفاقات گذشته هستند که با وجود تلخی فراوانشان، باید یاد بگیرید که چطور تا آخر عمر با آن‌ها کنار بیایید.
ahmad
روی چیزهایی که قادر به عوض‌کردنشان هستید تمرکز کنید
ahmad
این‌طور "رابطه‌ها" هیچ‌وقت به سرانجام نمی‌رسند، هرچقدر هم که تلاش کنید. این یک قمار بی‌برنده است که تنها قلبتان را تکه‌تکه خواهد کرد. وقتی کسی احساسی را که شما نسبت به او دارید نسبت به شما ندارد همین نشانه‌ای است مبنی بر اینکه هرچه زودتر باید آن رابطه را ترک کنید
کاربر l.Ghazaleh.l
دست از آزاردادن خودتان با برگشتن به‌سمت کسی که شما را آزار داده است بردارید، حتی اگر فکر می‌کنید آن فرد تغییر می‌کند. نه، تغییر نمی‌کند. او هیچ‌وقت برای شما مناسب نخواهد بود.
کاربر l.Ghazaleh.l
اصلاً شاید عشق راهی است که پایانی ندارد؛ مسیری است که باید از آن لذت برد، چه از فرازهایش و چه از نشیب‌هایش.
کاربر l.Ghazaleh.l
تنها راهِ فائق‌آمدن بر گذشته، این است که با آن آشتی کنید.
ahmad
دیگر اجازه ندهید افراد، مستأجر رایگان ذهنتان باشند. فضای خالی ذهنتان را به کسی اختصاص بدهید که لیاقتش را دارد و باعث آرامش شما می‌شود.
sena
مجردبودن عالی است عزیزم تو نشکسته‌ای! فقط در مرحلهٔ عادت‌کردن به تنهایی هستی و می‌خواهی دوباره قدرت پیدا کنی تا خودت را تحت هر شرایطی دوست داشته باشی. به‌زودی دردهایت را پشت سر می‌گذاری و از این مرحله عبور خواهی کرد... صبر داشته باش!
sena
گاهی‌اوقات بیش‌ازحد به خودتان سخت می‌گیرید، درحالی‌که باید قدمی به عقب بردارید تا بفهمید همین‌که در این دنیا زنده مانده‌اید یعنی موفق شده‌اید.
sena
شما خوب هستید و هیچ ایرادی ندارید. چیزی به اسم کمال وجود ندارد. حتی هنرپیشهٔ موردعلاقهٔ شما هم جوش دارد، پوستش بد است، چربی انباشته دارد و الی آخر. حتی کسی که به شیوه‌ای وسواس‌گونه مدام در حال ارتقادادن خودش است، درنهایت خواهد فهمید که بی‌نقص نیست.
sena

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان