بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رها کردن آسان نیست | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب رها کردن آسان نیست اثر ام. سوسا

بریده‌هایی از کتاب رها کردن آسان نیست

نویسنده:ام. سوسا
انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۲ رأی
۳٫۷
(۳۲)
شکست‌خوردن در عشق اگرچه تلخ است، ولی پایان راه نیست.
ASMA
درنهایت، پیروزی از آن همان شکست‌خوردگانی است که ناامید نشده، به آینده‌ای روشن اعتقاد داشته و برایش بیشتر از قبل جنگیده‌اند.
ati
زندگی در گذشته می‌تواند باعث شود واقعیت را درک نکنید. همچنین می‌تواند باعث شود دنیایی خیالی در ذهنتان به وجود بیاورید و مسائل را آن‌گونه که انتظار دارید ببینید، نه آن‌گونه که در زندگی واقعی اتفاق افتاده‌اند. این کار باعث می‌شود توانایی‌تان در لذت‌بردن از لحظهٔ حال تخریب شود.
ahmad
سخت‌ترین کار من این بود که باید با این واقعیت روبه‌رو می‌شدم که تو برایم مناسب نبودی و بااین‌حال، بازهم اعتقاد داشتم می‌توانم تغییرت بدهم.
kahdooei
به یاد داشته باشید که در برابر هر موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید می‌توانید انتخاب کنید که امیدوار بمانید یا ناامید و درمانده باشید.
hengameh75
هیچ‌کس انتظار ندارد که حال شما همیشه خوب باشد و خودتان هم نباید چنین انتظاری داشته باشید؛
hengameh75
روزی با فردی آشنا می‌شوی که فقط‌وفقط انتخابش تو هستی. آن روز متوجه می‌شوی که چرا اوضاع با یک نفر دیگر هیچ‌وقت درست نشد.
papar
شما قلبی از طلا دارید. حاضرید همه‌چیز را برای خوشحالی دیگران فدا کنید بدون اینکه از آن‌ها انتظاری داشته باشید. آنان که به شما آسیب زده‌اند لیاقت مهربانی شما را ندارند، ولی شما همیشه آمادهٔ کمک به آن‌ها هستید صرف‌نظر از اینکه چه کاری در حقتان کرده‌اند. همین باعث شده است که شما فردی خاص و منحصربه‌فرد باشید.
کاربر ۴۱۳۰۸۴۹
نمی‌توانستم باور کنم همان مردی که می‌گفت از من محافظت می‌کند و مثل مردان قبلی که در زندگی‌ام بودند مرا آزار نخواهد داد، همان کسی است که چاقویش را تا انتها در قلبم فروکرده است.
ahmad
اشکال ندارد اگر هنوز دوستش دارید هنوز هم دوستت دارم. احتمالاً همیشه دوستت خواهم داشت، ولی این به آن معنا نیست که همیشه باید به این رؤیا چنگ بزنم که سرانجام دوباره روزی با تو خواهم بود. این حق من است که به زندگی‌ام ادامه بدهم، حتی بدون تو.
maha
دلت برای کسی تنگ شده که وجودش همچون زهر است و تنها قلبت را می‌شکند. کسی که هروقت نزدیک تو باشد ذره‌ذرهٔ شادی‌ات را می‌بلعد و با احساست بازی می‌کند؛ چون می‌داند اتفاق بدی برایش نخواهد افتاد. پس هرچقدر هم که احساس کردی لازم است با او صحبت کنی، این کار را نکن. لیاقت تو خیلی بیشتر از این‌هاست.
ahmad
"غروب تنها یک توهّم است، چون خورشید یا بر فراز خط افق است یا در پایین آن. این امر بدین معناست که روز و شب جوری در هم گره خورده‌اند که بعضی‌چیزها نه در کنار هم می‌توانند حضور داشته باشند و نه در غیاب هم.
ASMA
نیکلاس اسپارکس در کتاب جان عزیز می‌گوید: "وقتی باهم بودیم عاشقش شدم، وقتی از هم جدا شدیم بیشتر از قبل عاشقش شدم."
ASMA
از هر روز هرطور که باشد لذت ببرید. روی این مسئله تمرکز کنید که هرجا هستید در همان لحظه زندگی کنید.
ahmad
وقتی کسی رابطه‌اش را با شما تمام می‌کند هزاران فکر و حدس و گمان مختلف به سر شما هجوم می‌آورند. این افکار دنیایی خیالی ایجاد می‌کنند که گاهی می‌تواند دنیای واقعی را تحت‌تأثیر قرار بدهد.
ahmad
تو مجبوری خودت را انتخاب کنی، حتی وقتی او تو را انتخاب نمی‌کند. آسان نخواهد بود، ولی با این کار به خودت احترامی می‌گذاری که لایقش هستی.
ahmad
به یاد داشته باشید که در برابر هر موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید می‌توانید انتخاب کنید که امیدوار بمانید یا ناامید و درمانده باشید.
sena
افرادی که شکست خورده و زندگی‌شان را باخته‌اند بازهم تلاش می‌کنند، چون می‌دانند بااینکه شکست‌خوردن سخت است، ولی تلاش‌نکردن و درحسرت‌ماندن از آن هم سخت‌تر است.
ahmad
عشق یک شمشیر دولبه است؛ هم خیر است و هم شر. شاید همین دوگانگی عشق باشد که انسان‌ها را به خود جلب می‌کند؛ ضعیف‌ترها شبحی از عشق را می‌بینند و قوی‌ترها عشقی تمام‌قد، پرچالش، گاه ویرانگر و گاه سعادت‌بخش را تجربه می‌کنند.
ahmad
"غروب تنها یک توهّم است، چون خورشید یا بر فراز خط افق است یا در پایین آن. این امر بدین معناست که روز و شب جوری در هم گره خورده‌اند که بعضی‌چیزها نه در کنار هم می‌توانند حضور داشته باشند و نه در غیاب هم. به یاد دارم زمانی در این فکر بودم که چطور می‌شود همیشه باهم بود و بااین‌حال تا ابد جدا از هم؟"
kiana

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان