بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رها کردن آسان نیست | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب رها کردن آسان نیست اثر ام. سوسا

بریده‌هایی از کتاب رها کردن آسان نیست

نویسنده:ام. سوسا
انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۲ رأی
۳٫۷
(۳۲)
چیزهای زیادی بوده‌اند که من هرچقدر هم که سعی می‌کردم نمی‌توانستم عوضشان کنم و نگه‌داشتن آن احساس عذاب‌وجدان تنها باعث می‌شد به روال عادی زندگی‌ام برنگردم.
sena
دلت برای کسی تنگ شده که وجودش همچون زهر است و تنها قلبت را می‌شکند. کسی که هروقت نزدیک تو باشد ذره‌ذرهٔ شادی‌ات را می‌بلعد و با احساست بازی می‌کند؛ چون می‌داند اتفاق بدی برایش نخواهد افتاد. پس هرچقدر هم که احساس کردی لازم است با او صحبت کنی، این کار را نکن. لیاقت تو خیلی بیشتر از این‌هاست.
hengameh75
تنها کسی که با تمام روح و قلبم به او اعتماد داشتم همان کسی بود که قلبم را شکست.
ahmad
چه در یک رابطه باشید و چه نباشید، زندگی هنوز پر از تجربه و درس است.
sena
این را بپذیرید که هر اتفاقی که تاکنون در زندگی‌تان رخ داده دلیلی داشته است. شاید گذشته و شرایطتان بسیار سخت بوده، ولی هرچه بوده اکنون شما اینجا هستید و آن اتفاقات سخت برایتان تجربه‌هایی آموزنده بوده‌اند که درس‌گرفتن از آن‌ها باعث نزدیک‌ترشدن شما به اهدافتان می‌شود.
ASMA
اگر مدام در حال کتمان‌کردن باشید، قادر نخواهید بود به‌طور کامل زندگی‌تان را بسنجید. باید این را بفهمید که هرچیزی بنا به دلیلی رخ داده است و تنها راهِ فائق‌آمدن بر گذشته، این است که با آن آشتی کنید.
ASMA
قضیه این است که او آن‌قدر که شما دوستش داشته‌اید، دوستتان نداشته است.
ahmad
شکست‌خوردن در عشق اگرچه تلخ است، ولی پایان راه نیست.
ahmad
"وقتی باهم بودیم عاشقش شدم، وقتی از هم جدا شدیم بیشتر از قبل عاشقش شدم."
ahmad
احساسات گذشته‌تان را کشف کنید چیزهای زیادی در زندگی وجود دارند که می‌توانند احساسات آزاردهندهٔ مدفون‌شده در روحتان را زنده کنند، به‌همین‌خاطر مهم است که هیچ‌وقت گذشته‌تان را کتمان نکنید. افراد زیادی وانمود می‌کنند که گذشته برایشان اهمیتی ندارد، درحالی‌که در واقعیت، همان احساسات زندگی‌شان را مختل کرده‌اند. برگشتن به گذشته و پرداختن به اینکه چه چیزی چرا به شما آسیب زده است، تنها راه کنارآمدن با عواطفمان و بیان آن‌ها به راحت‌ترین شیوهٔ ممکن است. می‌توانید با یک دوست، یکی از اعضای خانواده یا یک روان‌شناس صحبت کنید. هرکسی که می‌دانید حرف‌هایتان را می‌شنود و شما را قضاوت نمی‌کند و درعین‌حال راهنمایی‌تان می‌کند تا با همه‌چیز از راه درست روبه‌رو شوید، می‌تواند گزینهٔ خوبی برای صحبت‌کردن باشد.
ASMA
شکست‌خوردن در عشق اگرچه تلخ است، ولی پایان راه نیست.
ASMA
درنهایت، پیروزی از آن همان شکست‌خوردگانی است که ناامید نشده، به آینده‌ای روشن اعتقاد داشته و برایش بیشتر از قبل جنگیده‌اند.
ati
زندگی در گذشته می‌تواند باعث شود واقعیت را درک نکنید. همچنین می‌تواند باعث شود دنیایی خیالی در ذهنتان به وجود بیاورید و مسائل را آن‌گونه که انتظار دارید ببینید، نه آن‌گونه که در زندگی واقعی اتفاق افتاده‌اند. این کار باعث می‌شود توانایی‌تان در لذت‌بردن از لحظهٔ حال تخریب شود.
ahmad
سخت‌ترین کار من این بود که باید با این واقعیت روبه‌رو می‌شدم که تو برایم مناسب نبودی و بااین‌حال، بازهم اعتقاد داشتم می‌توانم تغییرت بدهم.
kahdooei
به یاد داشته باشید که در برابر هر موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید می‌توانید انتخاب کنید که امیدوار بمانید یا ناامید و درمانده باشید.
hengameh75
هیچ‌کس انتظار ندارد که حال شما همیشه خوب باشد و خودتان هم نباید چنین انتظاری داشته باشید؛
hengameh75
روزی با فردی آشنا می‌شوی که فقط‌وفقط انتخابش تو هستی. آن روز متوجه می‌شوی که چرا اوضاع با یک نفر دیگر هیچ‌وقت درست نشد.
papar
شما قلبی از طلا دارید. حاضرید همه‌چیز را برای خوشحالی دیگران فدا کنید بدون اینکه از آن‌ها انتظاری داشته باشید. آنان که به شما آسیب زده‌اند لیاقت مهربانی شما را ندارند، ولی شما همیشه آمادهٔ کمک به آن‌ها هستید صرف‌نظر از اینکه چه کاری در حقتان کرده‌اند. همین باعث شده است که شما فردی خاص و منحصربه‌فرد باشید.
کاربر ۴۱۳۰۸۴۹
نمی‌توانستم باور کنم همان مردی که می‌گفت از من محافظت می‌کند و مثل مردان قبلی که در زندگی‌ام بودند مرا آزار نخواهد داد، همان کسی است که چاقویش را تا انتها در قلبم فروکرده است.
ahmad
اشکال ندارد اگر هنوز دوستش دارید هنوز هم دوستت دارم. احتمالاً همیشه دوستت خواهم داشت، ولی این به آن معنا نیست که همیشه باید به این رؤیا چنگ بزنم که سرانجام دوباره روزی با تو خواهم بود. این حق من است که به زندگی‌ام ادامه بدهم، حتی بدون تو.
maha

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان