بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رها کردن آسان نیست | صفحه ۱۴ | طاقچه
کتاب رها کردن آسان نیست اثر ام. سوسا

بریده‌هایی از کتاب رها کردن آسان نیست

نویسنده:ام. سوسا
انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۲ رأی
۳٫۷
(۳۲)
مردها دوست دارند به‌جای اینکه هر دو ثانیه یک‌بار دخترها را ببینند، کمی هم با خودشان وقت بگذرانند. قضیه این نبود که آن‌ها دخترها را دوست نداشتند، فقط کمی زمان نیاز داشتند تا با بقیهٔ پسرها همراه شوند یا کمی تنها باشند.
sena
ببینید، یک نکتهٔ مهم درمورد آشناشدن با افراد جدید این است که صمیمی‌شدن با آن‌ها و گذراندن بیشتر وقتتان باهم، اگر بیش‌ازحد سریع اتفاق بیفتد، "مرحلهٔ ماه عسل" را از بین می‌برد. دقیقاً اتفاقی بود که برای من و آدام افتاد.
sena
من و آدام خیلی زود به هم دل بستیم. خنده‌ها و مهربانی او من را تسلیم خود کرده بودند. شب‌های زیادی خانهٔ او می‌ماندم و همین درنهایت عامل شکستم شد.
sena
مرحلهٔ ماه‌عسل دلت برای کسی تنگ شده که وجودش همچون زهر است و تنها قلبت را می‌شکند. کسی که هروقت نزدیک تو باشد ذره‌ذرهٔ شادی‌ات را می‌بلعد و با احساست بازی می‌کند؛ چون می‌داند اتفاق بدی برایش نخواهد افتاد. پس هرچقدر هم که احساس کردی لازم است با او صحبت کنی، این کار را نکن. لیاقت تو خیلی بیشتر از این‌هاست.
sena
رهاکردن یک فرایند است، نه یک مقصد؛ پس لازم است که صبر داشته باشی؛ چون قرار نیست یک‌شبه اتفاق بیفتد.
sena
"غروب تنها یک توهّم است، چون خورشید یا بر فراز خط افق است یا در پایین آن. این امر بدین معناست که روز و شب جوری در هم گره خورده‌اند که بعضی‌چیزها نه در کنار هم می‌توانند حضور داشته باشند و نه در غیاب هم.
sena
اصلاً شاید عشق راهی است که پایانی ندارد؛ مسیری است که باید از آن لذت برد، چه از فرازهایش و چه از نشیب‌هایش. درنهایت، پیروزی از آن همان شکست‌خوردگانی است که ناامید نشده، به آینده‌ای روشن اعتقاد داشته و برایش بیشتر از قبل جنگیده‌اند. سونیا سینگ
sena
اصلاً شاید عشق راهی است که پایانی ندارد؛ مسیری است که باید از آن لذت برد، چه از فرازهایش و چه از نشیب‌هایش. درنهایت، پیروزی از آن همان شکست‌خوردگانی است که ناامید نشده، به آینده‌ای روشن اعتقاد داشته و برایش بیشتر از قبل جنگیده‌اند.
sena
مرغ عشق می‌تواند هر زمان، در هر موقعیت و در هر سنی روی شانهٔ انسان بنشیند، البته روی شانهٔ انسانی که به پذیرش لازم رسیده باشد؛ انسانی که امیدوار باشد و خود را سزاوار عشق بداند.
sena
عشق یک شمشیر دولبه است؛ هم خیر است و هم شر. شاید همین دوگانگی عشق باشد که انسان‌ها را به خود جلب می‌کند؛ ضعیف‌ترها شبحی از عشق را می‌بینند و قوی‌ترها عشقی تمام‌قد، پرچالش، گاه ویرانگر و گاه سعادت‌بخش را تجربه می‌کنند.
sena
"وقتی باهم بودیم عاشقش شدم، وقتی از هم جدا شدیم بیشتر از قبل عاشقش شدم."
sena
وقتی تصمیم کسی درمورد شما جدی است، تمام سعی‌اش را می‌کند تا آن را به شما نشان بدهد و اجازه نمی‌دهد مسائل سال‌ها طول بکشند، فقط چون واقعاً نمی‌داند چه می‌خواهد. منظور این نیست که مردم به‌صورت خودکار از همان ابتدای کار می‌دانند چه موقع یک رابطهٔ جدی می‌خواهند، چون گاهی عشق در عجیب‌ترین لحظه‌ها شکوفا می‌شود. ولی اگر می‌خواستند شما نامزد یا همسرشان باشید از همان ابتدا خواسته‌شان را اجرایی می‌کردند. زمان زیادی طول کشید تا این موضوع را قبول کنم، ولی وقتی آن را پذیرفتم، همه‌چیز برایم واضح‌تر شد.
دزیره
روزی با فردی آشنا می‌شوی که فقط‌وفقط انتخابش تو هستی. آن روز متوجه می‌شوی که چرا اوضاع با یک نفر دیگر هیچ‌وقت درست نشد.
کاربر ۷۶۰۳۸۰۰

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان