بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رازهای ازدواج بدون شکست | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب رازهای ازدواج بدون شکست اثر ویلیام گلاسر

بریده‌هایی از کتاب رازهای ازدواج بدون شکست

امتیاز:
۳.۴از ۱۰۰ رأی
۳٫۴
(۱۰۰)
بسیاری از زوج‌ها، به ویژه زنان، در اوایل ازدواج فریب رابطهٔ جنسی را می‌خورند و خیال می‌کنند عشق و علاقه مردان نسبت به علاقه خودشان بیشتر است. حقیقت این است که از لحاظ ژنتیکی رابطهٔ جنسی برای زنان بیشتر با نیاز عشق و تعلق خاطر گره خورده تا نیاز بقا؛ در صورتی که رابطهٔ جنسی برای مردان بیشتر ناشی از نیاز به بقاست. مردی که شدت نیاز به بقا در او قوی‌تر است، خواهان رابطهٔ جنسی بیشتری است و از همان آغاز برای رسیدن به نیازش، عاشقانه‌تر رفتار می‌کند.
سورینام
اگر احتمالاً دیگری را اذیت کنید، خودتان هم اذیت می‌شوید، مگر نه؟
فرسا
مرد به خاطر نیاز کمش به محبت، درک نمی‌کند چرا برای همسرش تا این حد ابراز محبت زیاد و دریافت عشق اهمیت دارد.
neda
مشکلات زناشویی با مسائل اقتصادی رابطه تنگاتنگ دارد
neda
هر وقت یکی از ما کاری را شروع می‌کند، دیگری به او گوشزد می‌کند که: «آیا این به نفع زندگی مشترکمان هست؟» از این به بعد، دیگر خواستهٔ من و خواسته او معنا ندارد. گمان می‌کنم می‌توان گفت ما به نیازهای زندگی مشترکمان توجه می‌کنیم.
فاطمه
عاشق بودن به توجه و رسیدگی فراوان نیاز دارد.
saina seyedizadeh
همیشه، حتی در دوران بچه داری و پرمشغله‌ترین وقت ها، زمانی را به بیرون رفتن با همدیگر اختصاص می‌دهیم.
دختر کتابخون
ما هستیم که تمام رفتارهایمان را انتخاب می‌کنیم؛ علاوه بر این انگیزهٔ اصلی رفتارها و به‌طورکلی انتخاب‌های ما، درونی و ژنتیکی است.
nrgssmim
«من گرفتار یک همسرم ناجور شده‌ام و اگر بخواهم به زندگی مشترک با او ادامه دهم و از زندگی‌ام راضی باشم، باید خودش را تغییر بدهد.» از آنجا که فقط دیگری را مقصر می‌دانیم نه خودمان را، برای تغییر در رفتارمان هیچ تلاشی نمی‌کنیم. درنتیجه، نارضایتی‌ها و ناراحتی‌های ما ادامه پیدا می‌کند و معمولاً شدیدتر هم می‌شود
دختر کتابخون
زندگی مشترک ما بر تمام خواسته‌های شخصی هر کدام از ما اولویت دارد و در حال حاضر این نوع طرز تفکر مرکز تمام افکار ما شده است.
سمانه

حجم

۲۰۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲۰۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۹۰۰
تومان