بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب صداهای ذهنت را خاموش کن | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صداهای ذهنت را خاموش کن اثر آن بوگل

بریده‌هایی از کتاب صداهای ذهنت را خاموش کن

نویسنده:آن بوگل
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۳.۱از ۱۵ رأی
۳٫۱
(۱۵)
کاری را که به نظرتان مهم است و باید خود شما آن را انجام دهید به دیگران واگذار نکنید.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
تنفس‌های کاذب آن دسته از عادت‌هایی مانند چک‌کردن ایمیل‌ها یا گشتن در اینستاگرام است که زمان‌هایی را که می‌خواهیم در استراحت بگذرانیم، بدون آنکه درباره‌اش فکر کنیم صرف آن کارها می‌کنیم. این عادت‌ها مسئله‌ساز می‌شوند، چراکه ما در زمان‌های استراحت باید تجدید قوا کنیم، نه اینکه به حساب ایمیل‌هایمان برسیم.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
احساس مسئولیت کردن به معنی توجه‌داشتن به خود است.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
برای اطمینان از اینکه ارزش‌های ما با زندگی واقعی‌مان همخوان هستند، باید دنبال واقعیت‌ها بگردیم. می‌توانیم از خود بپرسیم رفتارم کدام ارزش را در من ثابت می‌کند؟ اگر از پاسخ این سؤال مطمئن نیستید، از یکی از دوستانتان بخواهید با چشمان باز دربارهٔ رفتار شما نظر بدهد. اگر آنچه را که می‌بینید و می‌شنوید دوست ندارید، زمان آن رسیده است که در رفتار خود تجدیدنظر کنید
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
زندگی ما باید منعکس‌کنندهٔ شخصیت و علایق ما باشد
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
هرچه دربارهٔ ارزش‌هایم بیشتر بخوانم، راحت‌تر می‌توانم این ارزش‌ها را رعایت کنم.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
کمال‌طلبی باعث می‌شود رفتارمان انتقادآمیز باشد و ما را در چارچوب‌های قدیمی نگه می‌دارد.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
تغییر ذهنیت قدم اول است و اهمیت فراوان دارد. حال شما کاری برای انجام دارید. بهبودی خودبه‌خود به دست نمی‌آید و یک‌شبه حاصل نمی‌شود، اما درهرصورت اتفاق می‌افتد
مهر۱۴۰۰
دنیا بزرگ است و ما کوچک هستیم. این فکر که از دست ما برای تغییر دنیا کاری ساخته نیست می‌تواند ما را فلج کند. کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم انجام دهیم. ساده است که خود را فردی ضعیف و درمانده احساس کنیم. مجبور نیستیم دنبال راه‌حل‌های پیچیده باشیم. می‌توانیم از جایی که هستیم شروع کنیم. می‌توانیم تفاوتی ایجاد کنیم. می‌توانیم در حق خود و دنیا کار مفیدی انجام دهیم.
f.r
وقتی ۲۲ سال داشتم، به من می‌گفتند که هرکس باید غذایی قابل‌اعتماد را برای خود انتخاب کند که هر زمان خواست بتواند آن را برای خود و میهمانش تهیه کنید. این کار باعث می‌شود شما انرژی ذهنی خود را ذخیره کنید و هرگاه می‌خواهید غذایی برای خود تهیه کنید، دیگر مجبور نباشید از شاخه‌ای به شاخهٔ دیگر بپرید. همچنین در این صورت اگر کسی برای خوردن ناهار یا شام به خانهٔ شما آمد، دیگر نیاز نیست دنبال این باشید که چه غذایی برای آنها آماده کنید.
f.r

حجم

۱۲۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۲۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۱۶,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد