بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ابزارها و سلاح ها | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ابزارها و سلاح ها اثر برد اسمیت

بریده‌هایی از کتاب ابزارها و سلاح ها

انتشارات:راه پرداخت
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأی
۴٫۰
(۳)
یکی از اصولی که همیشه در مذاکرات به کار می‌بردم، اصلی ساده بود؛ اینکه هرگز اجازه ندهید مذاکره به یک مسئله محدود شود که در نهایت فقط یک برنده داشته باشد، حتی اگر به معنی باز کردن بحث‌های دیگری باشد که ممکن است توافق در موردشان در دسترس به نظر برسد. بحث را گسترش دهید تا مذاکره مسائل بیشتری را شامل شود. فرصت بده‌بستان بیشتر و سازش‌هایی را فراهم کنید تا امکان رسیدن به سناریویی وجود داشته باشد که در آن همه در نهایت بتوانند اعلام کنند پیروز شده‌اند. وقتی می‌خواستیم مشاجرات دشوار مربوط به پرونده‌های ضدانحصار و مالکیت معنوی را با دولت‌ها و شرکت‌های سراسر دنیا حل کنیم، به این نتیجه رسیدیم که اتخاذ این رویکرد ضروری است.
f.r
تاریخ نشان می‌دهد که همیشه ورود فناوری‌های سیمی مثل تلویزیون کابلی، برق و تلفن ثابت به مناطق روستایی بسیار بیشتر از فناوری‌های بی‌سیم مثل رادیو، تلویزیون و تلفن موبایل طول می‌کشد. ۴۰ سال طول کشید تا تلفن ثابت به نرخ نفوذ ۹۰ درصدی برسد، در حالی که موبایل فقط در یک دهه به این رقم رسید.
f.r
اینترنت پرسرعت به الکتریسیته قرن بیست‌ویکم تبدیل شده است. در کار، زندگی و آموزش افراد نقشی اساسی دارد. آینده پزشکی، پزشکی از راه دور است. آینده آموزش، آموزش آنلاین است و آینده کشاورزی، کشاورزی دقیق (Precision agriculture) است.
f.r
به‌عنوان مثال مرکز تحقیقات «پیو» (Pew Research Center) از سال ۲۰۰۰ با نظرسنجی‌های منظم استفاده از اینترنت را بررسی و پیگیری کرده است. طبق آخرین داده‌های این مرکز ۳۵ درصد از آمریکایی‌ها یا تقریباً ۱۱۳ میلیون نفر گزارش داده‌اند که در خانه از اینترنت پرسرعت استفاده نمی‌کنند. حتی داده‌های کمیسیون ارتباطات فدرال نیز نشان می‌دهد که ۴۶ درصد از خانوارهای آمریکایی اشتراک خدمات اینترنت پرسرعت ندارند.
f.r
گزارش اینترنت پرسرعت سال ۲۰۱۸ کمیسیون ارتباطات فدرال نشان می‌دهد که بیش از ۲۴ میلیون آمریکایی که بیش از ۱۹ میلیون نفر آنها در مناطق روستایی زندگی می‌کنند، به اینترنت پرسرعت ثابت دسترسی ندارند. این رقم تقریباً معادل جمعیت ایالت نیویورک است.
f.r
با تداوم پیشرفت فناوری آیا جهان می‌تواند آینده‌ای را که می‌سازد، کنترل نیز کند؟
f.r
در سال ۲۰۱۶ این شعار که «بدون امنیت سایبری امنیت ملی وجود ندارد» در مایکروسافت فراگیر شد و به‌مرور به بحث‌های عمومی نفوذ کرد.
f.r
واشنگتن در این سخنرانی گفت: «جامعه آزاد باید همیشه هوشیار باشد؛ زیرا تاریخ و تجربه ثابت کرده که نفوذ خارجی یکی از مهلک‌ترین سم‌ها برای حکومت جمهوری است.»
f.r
یکی از ویژگی‌های مهم رویکرد دوم تأکید آن بر پرداختن به مسئله دروغ‌پراکنی، نه با ارزیابی درست یا غلط بودن محتوا؛ بلکه با ارائه اطلاعات درست در مورد هویت افراد به کاربران رسانه‌های اجتماعی است؛ رویکردی عقلانی که در تبلیغات سیاسی مدرن اتخاذ می‌شود. با این کار تشخیص درست یا غلط‌بودن را به مردم واگذار می‌کنیم، اما به آنها این امکان را می‌دهیم که این تصمیم را بر اساس درک درست از ناشر محتوا بگیرند. در قرن بیست‌ویکم باید به مردم اجازه بدهیم بدانند ناشر محتوا انسان است یا بات خودکار.
f.r
منظور از جعل عمیق «ابزارهای پیشرفته تلفیق صدا و تصویری است که می‌توانند فایل‌های صوتی یا ویدئویی جعلی تولید کنند و به دروغ نشان دهند که فردی سخنی می‌گوید یا کاری انجام می‌دهد».
f.r

حجم

۳۳۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۳۳۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان