بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب غلبه بر اهمال کاری | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب غلبه بر اهمال کاری اثر دنیل والتر

بریده‌هایی از کتاب غلبه بر اهمال کاری

۴٫۲
(۵۳)
برای تمام کارهایی که در زندگی انجام می‌دهیم یک هزینه فرصت وجود دارد. این بدان معنی است که ما باید برای به دست آوردن یک چیز، چیز دیگری را از دست بدهیم.
کتاب 1984
حتی وقتی‌که می‌خواهیم برای کسب دانش پشت سر هم کتاب بخوانیم، به سمینارهای مختلف برویم و فیلم آموزشی تماشا کنیم، باز هم اهمال‌کاری می‌تواند در این فرایند نقش داشته باشد. ما خود را متقاعد می‌کنیم که در حال یادگیری درس‌هایی هستیم که می‌توانیم آن‌ها را در زندگی به کار بگیریم و مدام به یادگیری ادامه می‌دهیم تا بتوانیم به‌کارگیری آن‌ها در زندگی را به تعویق بیندازیم
M.H
من اکنون در اوج حرفه خود هستم و به آن زندگی که همیشه در رؤیاهای‌ام داشتم رسیده‌ام، زندگی‌ای که زمانی فکر می‌کردم فقط در دسترس افراد خوش‌شانس است. من نمی‌دانستم که تا این حد برای تغییر آینده‌ام اختیار و قدرت دارم.
eftikay
ترس از شکست، طرد شدن و قضاوت شدن، ما را فلج کرده و از تلاش برای رسیدن به اهداف‌مان بازمی‌دارد. ما فکر می‌کنیم که با اقدام نکردن، امکان انجام کاری که منجر به قضاوت منفی می‌شود را از بین می‌بریم. اگر برای انجام کارهایی که ما را به چالش می‌کشند تلاش نکنیم، شکست خوردن غیرممکن می‌شود. بااین‌حال شما در لحظه‌ای که تصمیم می‌گیرید تلاش نکنید، شکست می‌خورید.
سمانه
هرچه سریع‌تر تصمیم بگیرید به همان میزان سریع‌تر کار را آغاز خواهید کرد. بلاتکلیفی نوعی اهمال‌کاری است چراکه وقتی مطمئن نیستید که چه کاری باید بکنید، هیچ کاری انجام نخواهید داد.
کتاب 1984
تاکتیک‌های بازدارنده به معنی بهانه‌هایی است که ما آن‌ها را می‌تراشیم تا استفاده غلط از زمانی که به ما داده شده است را توجیه کنیم. چه هشیارانه و چه ناهشیارانه، ما برخی رفتارهای خود تخریبی را انجام می‌دهیم که مانع حرکت رو به جلو ما می‌شوند. این تاکتیک‌ها شامل موارد زیر است: - تعیین اهداف اشتباه - مدیریت زمان ضعیف - درگیر حواس‌پرتی یا وسوسه شدن
کتاب 1984
متأسفانه بسیاری از ما وقت خود را برای انجام کارهای بی‌معنی و تصادفی تلف می‌کنیم و سپس ادعا می‌کنیم که در طول روز وقت کافی برای انجام کارها وجود ندارد.
عرفان برقبانی
اگر می‌خواهید به آرزوهای خود برسید، اهداف ضروری هستند. بااین‌حال وقتی اهداف خیلی سخت یا خیلی انتزاعی تعیین می‌کنید در حال آماده کردن خودتان برای شکست هستید.
عرفان برقبانی
کامل بودن، دشمن خوب بودن است.
mahdi_ch_h
خردمندی به معنی به کار بردن دانش است. من دانش را در اختیار شما قرار داده‌ام، اکنون مسئولیت استفاده از آن بر عهده شما است.
M.H

حجم

۱۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان