بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب غلبه بر اهمال کاری | طاقچه
کتاب غلبه بر اهمال کاری اثر دنیل والتر

بریده‌هایی از کتاب غلبه بر اهمال کاری

۴٫۲
(۵۳)
مجدداً تأکید می‌کنم، هر چیزی که در حال حرکت است، هم‌چنان در حرکت باقی می‌ماند، بنابراین حالا وقتی احساس خستگی می‌کنم برای خودم قهوه‌ای درست می‌کنم و به جای چرت ۲۰ دقیقه‌ای، ۲۰ دقیقه پیاده‌روی می‌کنم. وقتی دوباره برمی‌گردم، آماده انجام هر کاری هستم!
Anahid
او از تفکر در مورد سبک زندگی رؤیایی خود لذت می‌برد اما حاضر نبود ازخودگذشتگی‌های لازم برای رسیدن به آن را انجام دهد. در نتیجه او دوباره به کارهایی که دوست‌شان نداشت بازگشت، فقط به این دلیل که این کار راحت بود. او «یک فرد معمولی» باقی ماند و هرگز به اهداف خود نرسید.
mehrnaz
خیلی به خودتان سخت نگیرید. اگر زمین خوردید بلند شوید و دوباره امتحان کنید. به یاد داشته باشید که اگر نوزادان هنگام یادگیری راه رفتن، هر بار که زمین می‌خورند تسلیم شوند، انسان‌های کل دنیا هم‌چنان در مرحله خزیدن بودند
Anahid
وقت انجام این کار همین حالا است، نه فردا و نه هفته آینده. روز دیگری را هدر ندهید، اکنون زمان تحول است. زندگی چیزی به شما نمی‌دهد. باید آن را به دست بیاورید و تا زمانی که بلند نشوید و به دنبال آن نروید، هرگز به خواسته خود نخواهید رسید!
کتاب 1984
مشکل اصلی وسوسه‌ها و حواس‌پرتی‌ها نیستند بلکه مشکل این است که ما توانایی مدیریت آن‌ها را نداریم.
mehrnaz
بدون عمل کردن نمی‌توانید پیشرفت خود را بسنجید و رؤیاهای‌تان در حد همان خیال باقی می‌مانند.
کتاب 1984
اهمال‌کاری یک بیماری روانی است که افراد را از رسیدن به توانایی‌های بالقوه‌شان در زندگی باز می‌دارد.
کتاب 1984
احساساتی نشوید. افراد منفی‌نگر همیشه دچار نوعی بحران هستند و راهی پیدا می‌کنند که شما را به درون آن بکشانند. آن‌ها ایجاد آشفتگی می‌کنند و تا زمانی که درگیر تعارضات هستند عملکردشان مختل می‌شود. اگر یک همکار منفی‌نگر نظر شما را در مورد یکی از شرایط آشفته خود جویا شد از اظهارنظر خودداری کنید. به همین ترتیب، اگر بین دو دوست یا اعضای خانواده مشاجره‌ای پیش آمد سعی نکنید واسطه باشید یا طرف یکی از آن‌ها را بگیرید، فقط بروید و آن‌ها را به حال خود بگذارید.
Anahid
یکی از مؤلفه‌های موفقیت، حذف کردن اهمال‌کاری از زندگی است.
کاربر ۱۶۰۵۴۲۰
سکون به معنی مقاومت در برابر تغییر است. هرچه بیشتر روی کاناپه لَم دهید و به تماشای سریال بپردازید احتمال این‌که کار کردن روی هدف‌های مهم‌تر خود را شروع کنید کمتر می‌شود.
کتاب 1984

حجم

۱۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۰صفحه بعد