بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خودشیفته بودن پنهان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب خودشیفته بودن پنهان اثر گریس لویس

بریده‌هایی از کتاب خودشیفته بودن پنهان

۳٫۹
(۲۳)
اکیداً توصیه می‌کنم که افراد خودشیفته را در رسانه‌های اجتماعی، تلفن و ایمیل، بلاک و مسدود کنید. نباید اجازه دهید چنین فردی، فضای ذهنی شما را احاطه کند و نباید به او اجازه دهید با ترفند جاروبرقی (با بازگشت شما و تکرار سوء استفاده) مجدداً به سوءاستفاده ادامه دهد.
مروارید رضایی
هرچه از زندگی او کمتر بدانید بیشتر به نفع شماست. یک فرد خودشیفته ممکن است شریک جدیدش را به شما نشان دهد تا شما را تحریک به بازگشت کند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
طوری که شما فکر می‌کنید نمی‌توانستید خوشحال‌تر از اینی که الان هستید باشید. بنابراین شما محافظت از خود را رها می‌کنید و معمولاً همین لحظه است که اوضاع عوض می‌شود.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
این موضوع منجر به افزایش خودباوری آن‌ها می‌شود.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
ک رابطهٔ سمی مانند اعتیاد به مواد است. نباید انتظار داشته باشید که مقداری مواد اعتیادآور مصرف کنید و بهبود یابید. کمترین میزان مواد مصرفی ممکن است شما را به شروع رابطه برگرداند. اکیداً توصیه می‌کنم که افراد خودشیفته را در رسانه‌های اجتماعی، تلفن و ایمیل، بلاک و مسدود کنید. نباید اجازه دهید چنین فردی، فضای ذهنی شما را احاطه کند و نباید به او اجازه دهید با ترفند جاروبرقی (با بازگشت شما و تکرار سوء استفاده) مجدداً به سوءاستفاده ادامه دهد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
رفتار دمدمی‌مزاج فرد خودشیفته، قربانی را گیج می‌کند و باعث می‌شود که فکر کند او آنقدر هم بد نیست و فرد خودشیفته، عاشق او است. اگر قربانی نداند که چرا رابطه قطع شده و خود را مقصر و بانی بروز مشکلات بداند ممکن است تسلیم درخواست‌های فرد خودشیفته شده و باز هم گرفتار چرخهٔ معیوب سوءاستفاده شود.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸

حجم

۲۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

حجم

۲۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد