دانلود کتاب صوتی داستان هایی که در ذهن می چسبند با صدای سهراب صفا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان هایی که در ذهن می چسبند اثر کیندرا هال

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان هایی که در ذهن می چسبند

معرفی کتاب صوتی داستان هایی که در ذهن می چسبند

کتاب صوتی داستان هایی که در ذهن می چسبند نوشتهٔ کیندرا هال و ترجمهٔ امین مظهری و سمانه مرفاوی و علی عمویی اوجاکی و مسعود کیماسی است. گویندگی این کتاب صوتی را سهراب صفا انجام داده و انتشارات ادیبان روز آن را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ کسب‌وکار و ارتباط آن با داستان.

درباره کتاب صوتی داستان هایی که در ذهن می چسبند

چگونه داستان‌سرایی می‌تواند مشتریان را افسون کند، بر مخاطب اثر بگذارد و کسب‌وکار شما را متحول کند؟ کتاب صوتی داستان هایی که در ذهن می چسبند به همین موضوع پرداخته است. می‌دانید که داستان‌سرایی یک مهارت ضروری در کسب‌وکار است؛ زیرا داده‌ها را جذاب‌تر و ارتباطات را اثربخش‌تر می‌سازد. کیندرا هال در کتاب صوتی حاضر، داستان‌سرایی را برای هر شخصی در دسترس قرار داده است. لازم نیست نویسنده‌ای عالی باشید تا داستان‌هایی فوق‌العاده نقل کنید. شما فقط باید بدانید چگونه داستانی بگویید تا در ذهن بچسبد. با شنیدن کتاب صوتی «داستان‌هایی که به ذهن می‌چسبند»، به پاسخ سؤالات خود در زمینهٔ کسب‌وکارتان برسید؛ پرسش‌هایی مانند اینکه چگونه می خواهید مردم را مجاب به خرید کنید؟ به سرمایه‌گذاری چطور؟ چگونه استعدادها را جذب می‌کنید؟ چگونه آن‌ها را نگه می‌دارید؟ چگونه یک دپارتمان را متقاعد می‌کنید که بر اساس زمان‌بندی فعالیت کند؛ درحالی‌که مسئله فقط به دپارتمان دیگری مرتبط است؟ چگونه یک مقام ارشد را مجاب می‌کنید که ایده‌هایش را در داخل شرکت بیاورد و مطرح کند و گزارش‌های مستقیم پیرامون یک ابتکار را گردآوری و پشتیبانی کند؟ چگونه تأمین‌کنندگان را مجاب می‌کنید تا سرِ وقت سفارش شما را تحویل دهند؟ این کتاب را بشنوید تا بدانید.

شنیدن کتاب صوتی داستان هایی که در ذهن می چسبند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار و ارتباط آن با داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی داستان هایی که در ذهن می چسبند

«من هرگز اولین باری که همسرم را ملاقات کردم، فراموش نخواهم کرد. یا اولین داستانی که گفته‌ام. اولین شغل تابستانی خودم یا اولین سخنرانی که در حوزه داستان‌سرایی انجام داده‌ام را فراموش نخواهم کرد. من هرگز اولین باری که با حالتی کاملاً گیج‌کننده پاسخی به مشتری در رابطه با داستانی که برای من تعریف کرده بود، دادم و پس از آن‌که تلفن را قطع کردم، متوجه شدم که شاید کل این موضوع، بزرگتر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌کردم، فراموش نخواهم کرد. اولین باری که واقعاً قلبم شکست یا اولین باری که به کلاس اسپینینگ (هواسازی سریع) رفتم را فراموش نخواهم کرد. در پشت تمام این خاطرات، یک داستان مهم نهفته است که می‌تواند گفته شود. در واقع، من در حالی که مشغول نوشتن این کتاب هستم، دارم یادداشت برداری هم می‌کنم. داستان‌های زیادی در حال یادآوری به من هستند که آن‌ها را فراموش کرده بودم.

اگر در حال تلاش برای یافتن داستان‌هایتان هستید، افکار خود را به‌سوی اولین‌ها در زندگی خود هدایت کنید. می‌توانند اولین‌های مرتبط با موضوعی باشند که شما قصد انتقال واضح‌تر آن را به مخاطبین خود دارید، (اولین باری که فعالیت محصول خود را مشاهده کردید، اولین روزی که به‌طور رسمی کسب‌وکار خود را آغاز کردید، اولین تماس فروش خود) یا حتی یک مسیر دورتر (اولین باری که یک سرگرمی که هم‌اکنون عاشق آن هستید را امتحان کردید، اولین باری که شخصی را ملاقات کردید که امروزه یک شخص مهم برای شما محسوب می‌شود). داستانی که در نهایت شما بازگو می‌کنید، ممکن است در رابطه با اولین چیزی نباشد، اما تمرکز روی اولین‌ها یک شروع خوب برای کمک به بازکردن ذهن خود جهت به یاد آوردن خاطرات است که گزینه‌های بیشتری از داستان‌های زندگی شما را برایتان فراهم می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۶۶۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۶۶۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۵۰۰
تومان