دانلود کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه ای با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه ای اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه ای

معرفی کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه ای

کتاب صوتی «فروشنده یک دقیقه‌ای» نوشتهٔ اسپنسر جانسون با ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم توسط شنیدار منتشر شده است. این کتاب شامل مجوعه‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌های فروش است که هر فروشنده‌ای می‌تواند برای بهبود عملکرد خود در فروش از آن‌ها استفاده کند شیوه‌های یک دقیقه‌ای این کتاب براساس این اعتقاد شکل گرفته‌ است که وقتی مشتری راضی باشد، بقیهٔ افراد نیز راضی خواهند بود. 

درباره کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای

فروش یکی از کار‌هایی است که از چندین هزار سال پیش، در همه جای جهان وجود داشته و از ابتدا یکی از شغل‌های مهم در جامعه به‌شمار می‌رفته است. این شغل در عین حال که شغل رایجی است و افراد زیادی در زمینه‌های مختلف به این کار مشغولند؛ یکی از سخت‌ترین کار‌های دنیاست. اینکه شما این توانایی را داشته باشید که شخصی را مجاب کنید که از شما خرید کند، کار آسانی نیست.

در این کتاب صوتی از متد فوق العاده‌ای درباره فروش صحبت می‌شود و همچنین از تجربه و نظرات فروشندگان و خبرگان دفاتر بازاریابی در سراسر آمریکا. این کتاب بعد از کتاب معروف مدیر یک دقیقه‌ای نوشته شده است. این کتاب صوتی به شما می‌آموزد تا دیگر ناراحت فروش کم خود نباشید و با کمترین فشار و تلاش بیشترین فروش را داشته باشید.

 دکتر اسپنسر جانسون متولد ۱۹۳۸ در یکی از شهرهای داکوتای جنوبی ایالات متحده است. او یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین نویسندگان جهان در زمینه ارائه راه‌کارهای ساده برای موفقیت در برابر پیچیده‌ترین موضوعات است. بسیاری از خوانندگان کتاب‌های او با افزایش اعتماد به توانایی‌های خود توانسته‌اند در شغل و زندگی شخصی به موفقیت‌های بزرگی دست یابند. سمبل فروشنده یک دقیقه‌ای همانند یک دقیقه نگاه کردن به صفحه یک ساعت دیجیتال مدرن است که می‌خواهد به ما یادآوری کند که برای یک دقیقه که شده خریدار و مشتری را هم‌چون یک انسان ببینیم و بدانیم که آنها مهم‌ترین سرمایه‌های ما هستند. اسپنسر جانسون در کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای، تکنیک‌هایی کاربردی و مفید جهت کسب سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای رسیدن به فروش بیشتر همراه با استرس کمتر را به شما ارائه می‌دهد.

کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مخصوص کسانی است که می‌خواهند در امر فروش پیشرفت محسوسی داشته باشند و اشکالات و امتیازات کارشان را دریابند.

بخشی از کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای

بعد از اینکه با خواسته‌ی خود محصولی را می‌فروشیم خریداران احساس خوبی درباره‌ٔ خریدشان و خودشان خواهند داشت و معرف من می‌شوند و به دیگران هم پیشنهاد می کنند که مشتری من شوند.

نکات مهم بعد از فروش:

1- بعد از فروش با مشتریان تماس می‌گیرم تا بفهمم که از خریدشان و از خودشان به خاطر خرید راضی هستند یا نه .

2- اگر راضی نبودند می‌توانم برای اصلاح امور مشتری کمک کنم.

3- اگر راضی بودند آنها را برای انتخابشان تحسین می‌کنم.

4- با ارائه نوعی ارزش افزوده از انتظار آنها جلوتر می‌‌روم.

5- رضایت مشتریان از من را این طور استفاده می‌کنم که از آن‌ها می‌خواهم کسانی را به من معرفی کنند و از نام آن‌ها به‌عنوان معرف استفاده می‌کنم.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان