نظرات کتاب سالتو
کتاب صوتی سالتو اثر مهدی افروز منش

دانلود و خرید کتاب صوتی سالتو

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۸۳ رأی
۴٫۰
(۲۸۳)

نظرات کاربران

javid
خلاصه مطرح شده طاقچه دقیقا خلاصه مناسبی هست که برای این داستان لازم و کافیه، متن روان، جذابیت مناسب و البته انتخاب راوی داستان هم مناسب بود، فقط من کمی سرعت پخش رو بالاتر بردم که به نظرم مناسب تر میومد، شاید به نظر موضوع کلیشه ای میومد ولی نحوه بیان راوی و متن زیبای نویسنده باعث کشش داستان می شد. پرصاد
کاربر ۱۷۹۰۲۲۱
فوق العاده بود
Arefeh Shafigh
سلام..ببخشید این نسخه خلاصه هست؟کامل نیست؟
سعیده
سلام دوستان. داستان در مورد نوجوانی ۱۶ ساله است به نام سیاوش که از بد روزگار در یکی از محله های بدنام تهران زندگی می کند ولی با وجودی که مجبور به فروش مواد شده ، استعداد و علاقه خود ، کشتی ، را نیز دنبال می کند و در این میان اتفاقات غیر منتظره ای برایش به وقوع می پیوندد. کل داستان در حدود یک سال تمام میشود ولی نویسنده در طی آن با مرور خاطرات پدر و مادرسیاوش ، نقبی هم به رسوم قبایل عرب ایرانی ، فعالیتهای سیاسی و ... می زند . داستان پردازی نویسنده بسیار خوب است و آقای عقیلی پور ، با گویندگی ماهرانه خود ، شنیدن داستان را لذت بخش کرده اند. از «طاقچه » به خاطر در اختیار گذاشتن این کتاب جالب در «بی نهایت» سپاسگزارم.
N.G
سالتو انقدر خوبه که یه ضرب گوش دادم .کاش فیلمشو هم می ساختن 🥲
کوکا کوالا
اصن باور کن بخاطر نظر تو ساختن
Yas Mir
ا چه جالب انگار به حرفش گوش دادن ساختن
کاربر 2658707
ای عزیزانی که IQ تون زیر ۵۰ هست به تاریخ این نظر دقت کنید
mohammadfathani
هرچندداستان زاییده تخیل نویسنده است ولی ترکیب اطلاعات عمومی با تخیل خوب نویسنده قابل تحسین است
مبینا عامری
کتاب شباهت کمی به سریال یاغی داره اما اصل موضوع همونه. داستان کتاب برام جذابیت خیلی بیشتری داشت. کتاب در اصل دو شخصیت اصلی داشت. سیاوش و کشتی. کشتی به قدری دقیق و جالب توصیف شده بود که برای خودش شخصیت داشت. و گویندگی این کتاب خوب بود. و میشد باهاش ارتباط گرفت. در کل خیلی دوستش داشتم. و البته پایان خوبی هم داره که من پسندیدم.
کاربر 6320101
سریال برگرفته از همین کتاب هست. ابتدای قسمت اول هم به اسم کتاب اشاره شده
شیدایِ رویاباف
چرا من نمیتونم فیلم ببینم ؟ حتی اگر خیلی ترند هم باشه
sunny
ببخشید پایان داستان ، واقعا جاوید سریال از بهمن خان رکب میخوره؟؟ منظورم تو کتاب اشاره ای شده بهش؟
کاربر عاطفه
خیلی قوی و قشنگ نوشته شده بود واقعا لذت میبرم از خواندن این کارهای ایرانی قوی👏
کاربر ۱۱۱۱۲۶۱
کتاب در رابطه با پسری است که بحرانهای در زندگیش رخ میدهد که او را به تحولی عمیق میرساند. از شنیدن کتاب حقیقتا لذت بردم. ظاهرا نویسنده قائل به جبر است. چرا که قهرمان، هیچگاه نتوانست از جبری که محکوم به آن بود خارج شود.
*𝐻𝑒𝒾𝓇𝒶𝓃
سالتو که تمام شد، به نظرم رسید باید اینطور درباره اش حرف بزنم : دوئل زندگی و مرگ و فقر و پیامد هاش و ناکامی، قمار بر سر قدرت و زندگی،لغزش،هلاک کردن آدم ها و هزار دست غلطی که پشتش می خواهند بگویند : چشم باز کن و خوب ببین، خوب خوب، من قوی تر و قدرتمند تر از تو هستم، فهمیدی؟ آدم های در هم پیچیده، یک داستان ماجراجویانه و صد البته هیجان انگیز. اما تا حدودی هم از کلیشه درآمده ی یک داستان کلیشه ای و تکرار شده با زوایای جدید و ظرافت های نو و بیان و نگرشی نزدیک تر و گویا تر. گویندگی کتاب خوب بود و خوب و به یادماندنی خوانده شده بود. اما راجع به خواندن یا شنیدن کتاب، متاسفانه نمی دانم. بابت شنیدنش یک کتاب اکشن از گذشته جلو هستم و صد البته صدای موسیقی اول هر بخش که روح نواز بود و استادی گوینده ی کتاب و فنونش و چندین نکته و تجربه ی نوشتن، اما مطمئن هم نیستم که از خودم ممنون باشم.
0
ساکورا
از همون ابتدای کتاب معلوم میشه که سریال یاغی واقعا داستان جذاب و نابی داره (همون بی شناسنامه بودن جاوید خیلی ایده جدیدی هست) و فقط یه برداشت کلی از این کتاب شده و سریال خیلی بهتر از داستان کتابه. بنابراین اگه به شوق یاغی اومدین سراغش پیشنهاد نمیکنم. کلیت داستان کلیشه ای بود و من خوشم نیومد ولی کتاب تا حد زیادی در وصف کشتیه...پس اگه کتاب در ژانر ورزشی دوست دارید بخونید
مهرسا.س
ولی من فکر میکنم داستان (مخصوصا صوتی )خیلی جذاب تر از سریاله و فقط کافیه چشمارو ببندی تا تصاویر جلوی چشمت بیاد
مروارید ابراهیمیان
سریالش قشنگ تر درمیاد
yousef.k
سریال یاغی به کارگردانی آقای محمد کارت

زمان

۱۰ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۸۴۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۸۴۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
۵۲,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۱صفحه بعد