نظرات درباره کتاب صوتی هر چه باداباد و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی هر چه باداباد اثر استیو تولتز

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی هر چه باداباد

نویسنده:استیو تولتز
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۲ رأی
۴٫۰
(۲۲)
AS4438
شاهکار،فوق العاده،عالی، طنزی تلخ،ادبیات،وفلسفه، پیشنهادمیکنم بخوانیدیاگوش دهیدولی؛ یادداشت برنداریدچون؛ مجبوریدبیش ازنیمی ازکتاب را بنویسید، نویسنده عالی نوشت،مترجم فوق العاده بود وکتاب خوان هم بااستادی هرچه تمامتر، خواند، بینهایت عالی بود، آخرین سه گانه نویسنده درهردو دنیا وبلکه دنیاهای دیگراتفاق می افتد.
کافه کتاب
لطفا نسخه الکترونیک آن را هم بگذارید 👏👏
AS4438
ببخشید، معذرت میخوام، ستاره برای سنجش ارزش کتاب است نه درخواست کتاب الکترونیک یاهرچیزدیگری،امتیازکتاب خراب میشه، این کتاب واقعن شاهکاره حیفه امتیازش کم بشه، تشکرازهمه که توجه میکنند.
vahiddl70
نسخه الکترونیک رو گذاشتن دقت کن
کاربر ۲۳۱۹۲۷۷
بسیار جذاب. کتابی که هر لحظه با جملات بی نظیر انسان را به تفکر وا می‌دارد و موجب حیرت خواننده و تحسین ذهن خلاق نویسنده میگردد
انسان
کتاب به شاهکاریه جز از کل نیست.اما در بسیاری از موارد چیزی از اون کم نداره داستان روان و فلسفی و آمیخته با طنز و البته نگاهی نو به مسئله جهان پس از مرگ خوانش کتاب هم عالی بود
کاربر ۲۲۴۸۷۸۴
خیلی کتاب فانیه.
بهزاد اشرف گنجوی
این رمان داستان تلخی داره و مثل شرنگ به کام ادم میشینه و تلخیش می‌سوزونه. اگر آدم تاثیرپذیری هستید و عواطفتون زیاد درگیر میشه، از خوندن داستان اذیت خواهید شد. نسبت به رمان جز از کل، مونولوگ‌های کوتاه‌تری داره، جنبه معماگونه کمتری داره، بسیار تلخ‌ است، نکته‌های فلسفی کمتری داره، و شخصیت‌هاش بیشتر همزمان خوب و بد هستند. یعنی اگر توانایی هضم و پذیرش آدم‌هایی که همزمان خوب و بد هستند رو ندارید، اذیت خواهید شد. با این تفاسیر آیا باز هم این کتاب رو بخونید؟ بله، اما در صورتی که در حال و شرایط افسردگی نیستید، وگرنه افسردگی شما رو شدیدتر می‌کنه.
sara
عالی
کاربر آرزو روان
چرخه‌ی ابدی مرگ و زندگی! با کلی سوال که آدم در اونها غوطه‌ور میشه. می‌خواد بدونه و بفهمه ولی بی‌نهایت سنگین و بزرگه. عجب کتابی. خواندنش رو توصیه می‌کنم👌
armina
کتاب در رابطه با زندگی پس از مرگه و واقعا فوق العاده هست جوریه که برای همه طرز تفکر ها میتونه مفید باشه واقعا زیبا نوشته شده شدیدا پیشنهاد میشه.گویندگی بسیار عالی هست.
پریا
تفکر راجع به بعد از مرگ در عین اینکه بسیار کهنه ست و همیشه بوده خیلی میتونه متفاوت و جدید باشه . بنطرم این کتاب دید بسیار راحت ، قابل فهم و البته امیدوار کننده ای نسبت به بعد از مرگ میده . در عین بامزه بودن و روان بودن روایت ها . شنیدن این کتاب روتوصیه میکنم.هرچند خیلی طولانیه ، اما اگه حوصله کنید هم کمی لبخند به لبتون میاد هم کمی مغزتون درگیر میشه !
Pouria Z
درود ترجمه جالب نیست به نظرم، خیلی از عبارت ها تحت الفظی از انگلیسی ترجمه شدن و قاعدتا اون معنی اصلی رو به سختی میتونن منتقل کنن.
Mehdi Bahrami
به نظر شما تیر آخر یک خودکشی بود یا دیگر کشی؟ من با کلام آخری ک زده شد حس میکنم خودکشی بود اسم نیاوردم تا داستان برای خواننده همانگونه که باید پیش برود

زمان

۱۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۹۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۹۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد