نظرات کتاب بندها
کتاب صوتی بندها اثر دومنیکو استارنونه

دانلود و خرید کتاب صوتی بندها

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۷۳ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

کاربر ۲۱۵۷۴۰۲
صدای دیگری بود خیلی بهتر بود. ممنون از طاقچه
امیلی در نیومون
بسیار بسیار موافقم
مکتوب
من کتاب رو نه خوندم و نه شنیدم برای اینکه کامنت بذارم مجبور شدم یک ستاره بدم. واقعا برام سواله اون همه کامنت منفی که چند روز قبل برای این کتاب گذاشته شده بودند کجان؟ و این همه کامنت مثبت از اکانت‌هایی که اولین کامنتشونه به ناگهان؟ طاقچه لطفا کاری نکن بهت حس بد پیدا کنیم.
0
سارا
تعهد ازدواج و زندگی مشترک چیزی هست که ادما تا واردش نشن نمیتونن بارشو درک کنن، و وقتی سنگینیش رو حس میکنن یا میترسن و فرار میکنن یا با قدرت می ایستن و مسئولیتشو میپذیرن. این کتاب قلب منو فشار میداد از اینکه توی یک رابطه هردونفر میتونن هم زمان قربانی و آزارگر باشن و بچه ها قربانی قطعی... من متن کتاب رو قبلا خوندم و بسیار لذت بردم، امروز قسمتی از خوانش خانم معتمد آریا رو شنیدم و خیلی به دلم نشست. حتما توصیه میکنم
حانیه
این چه مدیه، باب شده کتابارو بازیگرا بخونن واقعا خیلیاشون برای گویندگی صدای خوبی ندارن خیلی از صداپیشگانمون هستن صدای فوق العاده ای دارن. اصلا صداشون ب دل نمیشینه برای کتاب صوتی.
عادل تنها
کتابی راجع به روابط زن و شوهر. خیانت و تاثیر آن روی زندگی مشترک و بچه ها. داستان از زبان مادر شروع می‌شود. سپس از زبان پدر ادامه پیدا می‌کند و در انتها از زبان فرزند دوم خانواده پایان میابد. یک انتقاد راجع به بعضی از کتاب های صوتی : زمانی که داستان از زبان یک زن روایت میشود، گوینده هم باید زن باشد و زمانی که راوی داستان مرد است، گوینده هم باید مرد باشد. در این کتاب زمانی که داستان از زبان مرد خانواده روایت میشد، گوینده همچنان خانوم معتمد آریا بود. چه اشکالی دارد در چنین کتاب هایی از چند گوینده استفاده‌ شود؟
sepideh_book_collection
این کتاب عالی هست به همه پیشنهادش میکنم احساسات متناقض آدم ها و دیدن ماجرایی مشترک از زاویه دید آدم های متفاوت
[لیلی]
پری نهفته رخ و دیو در کرشمه‌ی حُسن بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبی است
هانی
خانم معتمدآریا بازیگر خوبیه، اما صدای خوبی نداره توی همون فیلما هم صداش خوب نیست.. چه اصراری دارن بعضی بازیگرا به خوندن کتاب آخه
Sajad Khazael
داستان معمولی، با گویندگی افتضاح
121maryam
کتاب خوبی بود با گویندگی بانو معتمد آریا دلنشین و ارامش بخش عالی بود عالی

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۷۲۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۷۲۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۱,۰۰۰
۶۰,۶۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد