دانلود و خرید کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی دیوید گوگینز ترجمه مرجان حسین‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی اثر دیوید گوگینز

کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی

معرفی کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی

کتابچه نمی‌توانی به من آسیب بزنی نوشته دیوید گاگینز  که با ترجمه مرجان حسین‌زاده منتشر شده است به این می‌پردازد چگونه کنترل افکارتان را به دست بگیرید و ناممکن را به ممکن تبدیل کنید همچنین چگونه به ذهن خود مسلط شوید و با احتمالات مبارزه کنید.

درباره کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی

کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی، داستان واقعی و الهام‌بخشی از زندگی دیوید گاگینز، یکی از برترین‌های تناسب اندام جهان است. در این کتاب می‌خوانید که چطور از کودکی ترسو تبدیل به یکی از اعضای یگان ویژه شد و چطور در ۳ ماه ۴۵ کیلو از وزنش را کم کرد. این دیدگاه شگفت‌انگیز درباره ذهن متمرکز و شکست‌ناپذیری را می‌توانید در این کتاب بشناسید.

دیوید گاگینز (David Goggins)، دونده اِلترا ماراتون و رکورد دار سابق جهان برای بیشترین تعداد پول آپ در ۲۴ ساعت است. او در قالب یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده فعالانه در جنگ‌های افغانستان و عراق خدمت کرده ‌است. این کتاب به شما کمک می‌کند سریع و قطعی در راه موفقیت قدم بردارید.

خواندن کتابچه نمی‌توانی به من آسیب بزنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند موفقیت را با سرعت طی کنند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی

ما زمانی فقیر بودیم و از کمک‌های رفاهی استفاده و در اقامتگاه‌های تحت تامین مالیِ دولتی زندگی می‌کردیم و غم و اندوه من برای کسی آشکار نبود. من در پایین‌ترین سطح کیفی زندگی می‌کردم و برآوردم از آینده هیچ بود.

افراد زیادی نیستند که احساسات امثال من را در آن دوران درک‌کنند. البته من درک می‌کنم. این احساسات مانند تله‌های شنی هستند. تله‌هایی که آدم در آنها گیر می‌کند، به پایین کشیده شده و دیگر نمی‌تواند از آن خلاصی پیدا کند. در نقطه‌ای که زندگی شبیه به چیزی مانند داستان ترسناک می‌شود که رد شدن از آن سخت است، دوباره و دوباره به تصمیمات قابل قبول متعادل که به سادگی قابل اجرا هستند می‌رسیم. این کار، عادتِ خرابکاری است.

در هر صورت، ما تصمیمات محدودکنندهٔ همیشگی خود را می‌گیریم. گرفتن این تصمیمات به اندازهٔ تاریک شدن هوا و اهمیت ِجاذبه حیاتی است. البته ذهن ما اینگونه سیم‌پیچی شده است و به همین‌خاطر، الهام گرفتن، زیاد تاثیری ندارد.

در واقع، حتی بهترین صحبت‌های انگیزشی و شیوه‌های بهبود خود هم فقط در کوتاه مدت جواب می‌دهند. این کارها ذهن‌تان را تغییر نخواهد داد. این کارها قاطعیت‌تان را تشدید نمی‌کند و یا زندگی‌تان را بهبود نمی‌بخشد. الهام بخشی، هیچکس را تغییر نداده است. آن سرنوشت بدِ روزگار، زندگیِ من بود و تنها من باید آن را درست می‌کردم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه