دانلود و خرید کتاب قلب و فروش شری لویتین ترجمه امیر ثابت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قلب و فروش اثر شری لویتین

کتاب قلب و فروش

نویسنده:شری لویتین
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قلب و فروش

شری لویتین در کتاب قلب و فروش، درباره ۱۰ حقیقت جهانی که هر فروشنده باید آن‌ها را بداند، صحبت کرده است. تمرکز این کتاب بر روی درگیر کردن احساسات خریدار در روند فروش است.

 درباره کتاب قلب و فروش

 درگیر کردن احساسات خریدار در فرایند فروش گام بلند و مهمی در راستای فروش بیشتر و موفقتر خواهد بود. این مسئله در فروش هر نوع کالا یا خدماتی صادق است.

این کتاب می‌خواهد مسیر فکری شما را تغییر دهد تا در نهایت به این برسید که هر آنچه را که می‌فروشید با قلبتان بفروشید.

قلب و فروش شما را با ده حقیقت جهانی که هر فروشنده باید آن‌ها را بداند به کمک تمرین‌هایی برای به کار گیری در عمل آشنا می‌کند.

در هر فصل کتاب، مطالب با مثال‌های متنوع و واقعی ارائه شده است. 

 خواندن کتاب قلب و فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب به تمامی افراد فعال در حوزه فروش و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

 بخشی از کتاب قلب و فروش

همانند حیوانات دیگر، انسان‌ها هم دارای حالت هایی پیش فرض درونی هستند که به هنگام شرایط سخت و انجام وظایف دشوار به این حالات منتقل میشوند. یکی از این حالت‌های پیش‌فرض تمایل به مسیری است کم‌ترین انرژی روحی و ذهنی را بگیرد.

من ابتدا واژه "حالت پیش‌فرض" را در کلاس یوگا شنیدم مربی من به دانش آموزان گفت که هر کسی تمایلات "مشخص" دارد. وقتی که خیلی متمرکز نیستیم به طور پیش فرض به این گرایشات تمایل داریم به دلیل اینکه آنها ساده تر و اسانتر هستند و بدن ما به طور طبیعی راحت ترین حالت را برای خود انتخاب میکند این گرایش‌ها می‌توانند عملکرد ما را تحت تاثیر قرار دهند.

توضیح علت چرایی این موضوع کمی مشکل است متخصصان مغز و اعصاب کشف کرده اند که در مغز ما بخشی به نام شبکه حالت پیش فرض وجود دارد وقتی ما در حالت استراحت هستیم این بخش بیشتر فعال میشود (این موضوع چیز خوبی است چون بعد از کار در طول مدتی مشخص مثلا در طول هفته، یک استراحت آخر هفته میتواند ذهن ما را تازه کند) استفاده از این قسمت از ذهن میتواند توانایی ما را محدود کند مثلا زمانی که میخواهید با یک مشتری ارتباط برقرار کنید برای برقرار کردن این ارتباط شما باید از این حالت خود بیدار و خارج شوید باید یکپارچه و با اعتماد به نفس کامل در فروش حاضر شوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه