دانلود و خرید کتاب ویلای مروارید هادی معیری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ویلای مروارید اثر هادی معیری نژاد

کتاب ویلای مروارید

انتشارات:نشر داستان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ویلای مروارید

کتاب ویلای مروارید داستان سه نویسنده تازه‌کار است که به دعوت نویسنده‌ای قدیمی به یک ویلا در شمال ایران سفر کرده‌اند و اتفاقات عجیبی در انتظار آن‌هاست. این کتاب به قلم هادی معیری‌نژاد به قلم تحریر درآمده است.


خلاصه کتاب ویلای مروارید

هادی معیری‌نژاد در کتاب ویلای مروارید، داستان سه نویسنده جوان را روایت می‌کند که به دعوت نویسنده‌ای قدیمی به ویلایی در یکی از شهرهای شمالی ایران دعوت شده‌اند. در ابتدای کتاب از شرایط عجیب و غریب این ویلا آگاه می‌شویم؛ در ادامه قصه، سه جوان نویسنده با شرایط ترسناک و خوف آوری روبرو می‌شوند. با کتاب ویلای مروارید همراه شوید تا از اسرار پشت پرده این داستان آگاه شوید.

خواندن کتاب ویلای مروارید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب ویلای مروارید را به علاقمندان رمان فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب ویلای مروارید

ویلای مروارید فقط یک ویلا نبود، جزیره‌ای بود وسط باتلاق‌ها و دریایی که گاه آنقدر جلو می‌آمد که موج‌هایش را به رخ رگ و ریشه درختان جنگل می‌کشید. ویلا ابتدای شهرکی کوچک و قدیمی بود که بین جنگل و دریا دست به دست می‌شد؛ مثل خوابزده‌ای که بین خواب و بیداری. در این میان ساحلی بکر، جنگلی تو در تو و رازآمیز و چند ویلای اعیانی چون بقایای یک جنگ ناگزیر بین انسان و طبیعت باقی مانده بود.

برگشتیم و دیدیم از انتهای برکه یک قایق کوچک چوبی به سمتمان می‌آید. جوانی داخلش نشسته بود و پارو می‌زد. به کناره برکه که رسید اشاره کرد که بیایید.

رفتیم به سمتش. برگشتم که از پیرمد تشکر کنم اما هیچ کس در جاده نبود. به سپنتا گفتم: اهه پیرمرده کو؟

سپنتا گفت: راستیا .... کجارفت؟

محمد گفت: هیچ لهجه هم نداشت. مرده قبرستون نباشه؟

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب ویلای مروارید، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید

نظرات کاربران

هنگامه محمدی
۱۳۹۸/۱۰/۳۰

عجب داستان عجیبی بود. یه داستان خوف انگیز و یکم ماورایی تخیلی ولی بشدت جالب. حتما بخونید خیلی باحال بود.

Dr.book
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

اصلا نفهمیدم اخرش چی شد؟

آزاده
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

عجیب غریب بود وهم آلود داستانی عجیب و ترسناک به یه بار خوندنش می ارزه

sara
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

این چه رمانی بود دیگه🤨😐

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
کرد: «نویسندگی خیلی شبیه بند بازی است در واقع خیلی خیلی شبیه. باید روی یک خط داستانی متمرکز شوی و جلو بروی. یک دره از چیزهایی که نمی خواهند داستانت به پایان برسد زیر پایت است با یک مکش هولناک جهنمی. تماشگران دو قسمت هستند عده ای که معمولا در اکثریتند می خواهند یک سقوط تراژیک را تماشا کنند و عده دیگر اقلیتی که می خواهند نمایش زود تمام شود تا بروند پی کارشان. خودت هستی و خودت با یک چوب تعادل در دستت. اگر واژه ای یا جمله ای را اشتباه کنی و یا راه را اشتباه بروی می افتی سقوط می کنی. پس باید حواست به چوب تعادل باشد.
دنیای کتاب
همیشه این تخیل در مورد افراد است که آن ها را برای ما خیلی راز آلود می کند و در هاله ای از ابهام می پیچد. اصلا فکر می کنم مغز ما به دلیل تمایل به ناشناخته ها برای خودش معما طرح می کند و از افراد ناشناخته بت می سازد اما به محض این که لایه های شناخت کنار می رود احساس روزمرگی و آشنایی بیش از حد بت ها را فرو می ریزد و تمایل دورماندن و گاهی تضاد جای اشتیاق را می گیرد.
دنیای کتاب

حجم

۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

حجم

۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان