دانلود و خرید کتاب راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل مارک الن ترجمه شهاب شالچیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل اثر مارک الن

کتاب راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل

نویسنده:مارک الن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل

«من فرد تنبلی هستم و به تنبل بودن خود اعتراف می‌کنم. این موضوعی است که سال‌ها مانع از موفقیت من در زندگی شده بود. بالاخره هر چه باشد، برای رسیدن به موفقیت باید به شدت و سخت کار کرد. آیا این طور نیست؟ این همان مطلبی بود که در واقع به من گفته می‌شد و من هم به آن معتقد بودم.»

این ها بخشی از سخنان مارک الن، نویسنده کتاب «راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل» است

الن در تمام زندگی خویش، یک فرد دارای تیپ شخصیتی «ی» (به شدت تنبل) بوده است. او در دههٔ بیست زندگی خود، هنرپیشه و آهنگسازی بود که با چالش‌های مالی مواجه شده بود. وی در طی این سال‌ها از شغل‌های زیادی از جمله پیشخدمتی و ظرفشویی (به دلیل کندی بیش از حد در کار) و حروف‌چینی (به دلیل به موقع حاضر نشدن بر سر کار و گرفتن مرخصی‌های بیش از حد) اخراج شد.

روزی که او سی ساله شد،بدون امکانات مالی یا تجربهٔ کاری، یک شرکت انتشاراتی را تأسیس نمود که به سبک توأم با تنبلی خویش، یک کسب و کار به شدت موفقیت‌آمیز از آن حاصل نمود. وی در طول این راه، موفق به تألیف کتاب‌های فراوانی از جمله دورهٔ آموزش میلیونر شدن، تجارت رؤیایی، یک زندگی رؤیایی و راه‌حل ده درصدی و ضبط تعداد زیادی آلبوم از آهنگ‌های خویش از جمله تنفس، گلبرگ، لحظه‌های آرام، پرواز تکی و جدیدترین آن‌ها که بیداری است، گردید.

او معتقد است تنبل بودن، لزوماً به معنای آشفته و گیج بودن، بی‌میل و بدون انگیزه بودن و توفیق نیافتن نیست. ممکن است که شما تنبل باشید و با این حال روی هدفی تمرکز کنید و برای حرکت به سمت هدف خود و تحقق بخشیدن به آرزوی خود، هر کاری را که لازم است به صورت گام به گام انجام دهید. او در این کتاب ابزارهای ساده‌ای را برای موفقیت معرفی می‌کند که به گفته خودش شما حتی اگر تنبل هم نباشید، می‌توانید از آنها، بهرهٔ فراوانی ببرید.

او دربخش اول این کتاب کوچک دو بخشی، چهار گام ساده تخیل کردن، تصور کردن، باور داشتن و خلق کردن را توضیح می‌دهد و در بخش دوم درباره آهسته و پیوسته حرکت کردن و اصلاح کارها در مسیر صحبت می‌کند.

در خواندن این کتاب درنگ نکنید. اگر شما واقعاً تنبل هستید، فقط می‌توانید کلمات نوشته شده به رنگ سیاه پررنگ و وسط‌چین شدهٔ این کتاب را بخوانید و از خواندن بقیهٔ کتاب صرف‌نظر کنید.

نظرات کاربران

yas.lv
۱۳۹۹/۰۱/۲۸

من این کتاب و خیلی دوست داشتم خیلیی مطالب مفیدی توش بود. درسته تکراری بود ولی جمع بندی همه اونا توی یه کتاب به نظرم خیلی جالب بود. من خوشم اومد کلی ازش.

🌱 آونـב
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

موضوع کتاب خوب بود. کل حرفش این بود که افراد تنبل هم میتونن با روش و سبک زندگی مخصوص به خودشون راه موفقیت رو پیدا کنن و به آرزوهاشون برسند... و نسبت به بقیه زندگی رفاه و آرامش بیشتری داشته باشند. ولی

- بیشتر
بهاره مظاهری
۱۴۰۰/۰۴/۱۰

کتاب نکته یا راهکار خاصی برای موفقیت افراد تنبل ندارد. آنچه که میگوید مطالب تکراری از قبیل تصور هدف و تکرار عبارات تاکیدی و اینهاست که ربطی به تنبل بودن یا نبودن افراد ندارد.

امین شریفیان
۱۳۹۷/۰۷/۰۷

مطالب تکراری

آیناز ر
۱۴۰۰/۰۶/۱۹

از لحاظ متن و ترجمه خوب بود خود کتاب واقعا راجب تنبلی تکنیک نداشت خلاصه کتاب این بود که وقتی آسوده باشی یه سری از کارها که برات بعد یه روز سخت ، سخت به نظر میرسن فردا صبح راحتتر

- بیشتر
Anahid
۱۳۹۹/۰۵/۱۲

این کتاب در باره ی رفتن به بالای رودخانه است به جای نجات تک تک افراد در حال غرق شدن. درباره ی ایجاد نکردن استرس و مشکلات روانی به جای درمان آنها.

خانم سلطانی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵

سلام دوستان بنظرم ارزش یه بار خوندن رو داره اگه علاقمند به کتابای روانشناسی هستید یاد میده عبارتهای بیانی رو چطور برای خودمون بسازیم مختص به خود خودمون . و اینکه اگه بتونیم با خوندن هر کتاب یه مورد یاد

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۶)
کار کردن هوشمندانه‌تر وقت کم‌تری از سخت‌تر کارکردن می‌برد.
k.t
تنبل بودن، لزوماً به معنای آشفته و گیج بودن، بی‌میل و بدون انگیزه بودن و توفیق نیافتن نیست. کاملاً ممکن است ـ در واقع به شکل نسبتاً ساده‌ای ممکن است ـ که شما تنبل باشید و با این حال بر روی هدفی تمرکز کنید و برای حرکت به سمت هدف خود و تحقق بخشیدن به آرزوی خود، هر کاری را که لازم است به صورت گام به گام و با حالت تنبلی و بی‌حالی خود انجام دهید.
k.t
من از شما نمی‌خواهم که حرف‌های من را قبول کنید یا هر چه را راجع به کسی یا موردی در این کتاب آورده شده، باور کنید
mb
روز خود را به شکل ساده و راحت سپری کنید و در آن، کلیهٔ گام‌های پیش روی خود را در مناسب‌ترین زمان و به نحوی که بیشترین سود را برای همه به همراه داشته باشد، بردارید. مراقب خودتان باشید. مراقب دیگران هم باشید. این‌ها اعمال کسی است که قادر به درک آنچه که در زندگی مهم است، می‌باشد.
miss anna
در طی یک روز، یادتان نرود که فرصتی را به آرام‌سازی خود اختصاص دهید. فقط یک نفس عمیق التیام‌دهنده بکشید و به آرامی، آن را خارج کنید. آرام شوید... و با نفس کشیدنتان به کلیهٔ افکار خود اجازه دهید که از ذهنتان خارج شوند. این کار را همین حالا انجام دهید. این کار را در طول روز، بارها انجام دهید. تمام چیزی که این کار می‌طلبد، تنها یک نفس کشیدن است. البته اگر هر بار، دو یا سه نفس بکشید، بهتر است. فقط به مدت یک لحظه، به افکار خود اجازه دهید که از ذهنتان خارج شوند تا به این ترتیب، به جایگاه گمشدهٔ سکوت و آرامش که همواره در وجود ماست، ولی در زمان جاری شدن افکار همیشگی و مزاحم در سرمان، کاملاً نسبت به آن ناآگاه می‌شویم، پی ببرید.
الهام
در دل هر سختی، منفعت برابر یا بیشتری نهفته است. در دل هر مشکلی، فرصتی نهفته است. حتی در بدبیاری‌های زندگی، می‌توان هدایای بزرگی را پیدا کرد.
کاربر ۲۰۶۱۲۸۰
. تنها با طرح سؤالات درست، شما می‌توانید، بخش تفکر خلاقانهٔ ذهن خود را که عاشق پیدا کردن راه‌حل برای معماها و مشکلات ـ حتی گیج‌کننده‌ترین آن‌ها ـ است، باز و فعال نگه دارید. وقتی که سؤالات درستی را مطرح می‌کنید، پاسخ‌ها ساده و آشکار می‌شون
کاربر ۲۰۶۱۲۸۰
. ما هر چه بیشتر استراحت کنیم، قادر خواهیم بود که هر نوع کاری را به شکل مؤثرتری انجام دهیم.
Anahid
من بازی ساده‌ای را انجام دادم: چشم‌انداز آرمانی خود را برای پنج سال آینده تصور کردم. این بازی کوچک به من یاد داد که چگونه تخیل کنم، چگونه تصور کنم و چگونه خلق کنم.
Kak Farhad
ما مجبور نیستیم قربانیانی ناامید در یک جهان بی‌عاطفه باشیم که به واسطهٔ جریان‌های مهارنشدنی افکار و احساساتی که قادرند ما را از پای درآورند، به یک سو رانده شویم.
miss anna

حجم

۱۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان