دانلود و خرید کتاب سایمن و جانمن عباس محدث راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سایمن و جانمن اثر عباس محدث راد

کتاب سایمن و جانمن

معرفی کتاب سایمن و جانمن

کتاب سایمن و جانمن نوشتۀ عباس محدث راد در انتشارات اولین‌ها به چاپ رسیده است. این کتاب، داستان بازدید دو کودک به نام‌های سایمن و جانمن از پارک تفریحی و یادگیری است که ساختمان آن به‌شکل سیستم عصبی انسان از ستون فقرات تا مغز معماری شده و بازدیدکنندگان با قرار گرفتن در آن موقعیت با عملکرد سیستم اعصاب و مغز آشنا می‌شوند.

درباره کتاب سایمن و جانمن

کتاب سایمن و جانمن، داستانی برای کودکان و نیز مرتبط با دانستنی‌های کودک و نوجوان است. داستان، دربارۀ بازدید دو کودک به نام‌های سایمن و جانمن (سایۀ من، جان من) از پارک تفریحی آموزشی است. داخل این مجموعۀ سرگرمی و یادگیری، ساختمانی قرار دارد که به‌شکل مغز و اعصاب و نخاع انسان معماری شده است. تماشاگر از ستون فقرات بدن وارد سالنی طولانی می‌شود و در انتها به فضای کروی مغز می‌رسد که رشته‌های اعصاب در آن دیده می‌شوند. او در این فضا شروع به قدم زدن می‌کند و همه‌چیز را از نزدیک مشاهده می‌کند.

 متن کتاب سایمن و جانمن، گفت‌وگوی این دیدکنندگان با راهنما است و خواننده به‌دقت با آناتومی و عملکرد سیستم تفکر و ذهن، فرمان‌دهی و فرمان‌پذیری آشنا می‌شود. هدف کتاب، آگاهی و افزایش سواد و مهارت در زندگی است. طراحی این داستان، از پارک دیزنی لند الگو گرفته است، جایی که علاوه بر شخصیت‌های کارتونی موجود، تا جای ممکن مکان‌های انیمیشن‌ها نیز شبیه‌سازی شده است.

خواندن کتاب سایمن و جانمن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌های کودک و نیز کتاب‌های مرتبط با دانستنی‌های کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سایمن و جانمن

«جانمن که کلاه آفتابگیر سفید و پیراهن سرخ که تور والیبال‌های کوچک سفید روی آن بود و روی جیبش نوشته شده بود جام جهانی ۲۰۲۳ با شلوارک جین و کفش اسپورت سفید از مامان پرسید مادر بزرگ که می‌گوید: کمرک درد می‌کند. یعنی همین جایی که ما ایستاده‌ایم، است. راهنما که سوال را شنید گفت: این صفحات که بین مهره‌ها است دیسک هم می‌گویند. اغلب آدم‌های سالمند که مراقبت نکرده‌اند در چگونه نشستن و خوابیدن و ایستادن و جسم سنگینی بلند نکردن و... این صفحه بین مهره ۴ و ۵ کمر مادر بزرگ یا جا به جا شده و مادربزرگ احساس کمر درد می‌کند از حلقه‌ها کانال کمر، رنگ صورتی داشت، عبور کردیم رسیدیم به مهره‌های پشت که رنگ آنها آبی اسمانی بود. این هم مجراهای سفید دو طرف محل عبور رشته‌های عصبی یا سیم‌ها خبر رسانی بود. که امواج حس و حرکت به مغز می‌رساند و یا به بافت‌های اطراف خود نامه می‌برند. برای اینکه وقت کم نیاوریم تندتر عبور کردیم رسیدیم به حلقه‌های سبز کم رنگ ناحیه گردن بدن انسان، اما نمی‌دانم نشنانه‌های مهم ضربه به سر کدام است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه