دانلود رایگان کتاب هنر آشپزی شیوا رجبیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر آشپزی اثر شیوا رجبیان

کتاب هنر آشپزی

نویسنده:شیوا رجبیان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنر آشپزی

کتاب «هنر آشپزی» نوشتۀ شیوا رجبیان است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است. کتاب هنر آش‍‍‍پزی ۴۴ نوع دسر و غذا را آموزش می‌دهد.

درباره کتاب هنر آشپزی

خوردن غذا یکی از سرگرمی‌ها و لذت‌های دنیا به‌حساب می‌آید و آشپزی‌کردن بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزانۀ بخش زیادی از مردم است. افراد چه علاقه‌مند به آشپزی باشند و از درست‌کردن غذا لذت ببرند و چه صرفاً جهت رفع گرسنگی و نیاز به این کار بپردازند، می‌دانند که برای پخت یک غذا، فقط داشتن مواد اولیه کافی نیست و به یک منبع برای آموزش اصولی آشپزی نیازمند هستند. یکی از مهم‌ترین و بهترین منابع بدون شک کتاب‌های آموزش آشپزی‌اند برای همین است که بسیاری از افراد به دنبال کتاب‌های خوب آموزش آشپزی می‌گردند.

افزایش دسترسی مردم به غذاهای مختلف و اشتیاق برای تجربۀ غذاهای جدید هم استفاده از کتاب‌های آشپزی را بین مردم رواج داده است. کتاب‌های آموزش آشپزی به خوانندگان کمک می‌کند از درست‌کردن و خوردن غذاهای تکراری نجات پیدا کنند و برای هر وعدۀ غذایی، انتخاب‌های بسیاری برای پختن غذا داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی‌های کتاب‌های آشپزی این است که به افراد راهنمایی می‌کند روش‌های جدید را برای پختن غذاهای سنتی و قدیمی یاد بگیرند.

کتاب هنر آشپزی از ۲ بخش دسرها و غذاها تشکیل شده است و ۲۷ نوع دسر به همراه ۱۷ نوع غذا در این کتاب آموزش داده می‌شود. دسرهایی که در این کتاب آمده عبارت اند از: کیک یزدی، قطاب، شکلات سوئیسی، لطیفه، موس شکلات، شارلوت آناناس، کیک گردویی، مرنگ، پای سیب، فرماژ پرتقال، کیک پرتقال، باقلوا، نان برنجی قزوین، نان نخودچی نرم، شیرینی گردویی بازاری، شیرینی نارگیلی بازاری، کیک هویج، سوفله شکلات، شیرینی بلژیکی، گاناش تیرامیسو، کلاستر شکلات با کورن فلکس، ترافل پوست پرتقال، ترافل نارگیل، شکلات ویفری، کیک باقلوا، چیزکیک براونی، یک خمیر و صد مدل شیرینی.

غذاهای کتاب هنر آشپزی عبارت‌اند از: استیک مرغ ایتالیایی، پنه آلفردو، فلافل با سس انبه، شاورما مرغ با سس ارده، پیده گوشت، میگو پفکی، شنیسل خوشمزه، ساندویچ گوشت خوشمزه، تاکو، ران مرغ دودی، بال و کتف مکزیکی، ووینگز مکزیکی، چیکن استراگانف، مرغ دودی، کوفته فلفلی، آش دوغ و دوغا.

خواندن کتاب هنر آشپزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران آشپزی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر آشپزی

«طرز تهیه کیک یزدی

روغن را آب می‌کنیم و می‌گذاریم سرد شود. تخم‌مرغ‌ها را سفیده و زرده با همزن کاملاً می‌زنیم تا کرم رنگ شوند. بعد شکر را اضافه می‌کنیم. سپس مجدداً با همزن می‌زنیم. مواد خشک را که شامل جوش‌شیرین، هل کوبیده، نمک و بیکینگ‌پودر است را اضافه می‌کنیم. روغن را هم به این مواد می‌افزاییم. اگر شربت قوام آمده را اضافه کنیم کیکمان تیره خواهد شد؛ ولی اگر نزنیم هیچ اشکالی ندارد. بعد آرام‌آرام نیمی شیر و نیمی آرد را به مواد اضافه می‌کنیم.»

نظرات کاربران

Masi Hoseinpoor
۱۴۰۲/۰۶/۰۹

سلام کتاب خوبی هست خیلی عالی تمام نکات اموزشی درش ذکرشده باجزئیات همراه عکس ها واقعا ممنونم بابت کتاب های عالی خداامواتتون بیامورزد🙏

mina1371
۱۴۰۲/۱۰/۰۱

کتاب خوبی هست

mansoure
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

بسیار خوب وعالی بودولی کاش غذاهای بیشتری داشت.

pariya norouzi
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
رایگان