دانلود و خرید کتاب عملکرد موفق در شبکه های اجتماعی برای همه کلر دیاز ارتیز ترجمه پویان خالقی نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عملکرد موفق در شبکه های اجتماعی برای همه اثر کلر دیاز ارتیز

کتاب عملکرد موفق در شبکه های اجتماعی برای همه

معرفی کتاب عملکرد موفق در شبکه های اجتماعی برای همه

کتاب الکترونیکی «عملکرد موفق در شبکه های اجتماعی برای همه» نوشتهٔ کلر دیاز ارتیز با ترجمهٔ پویان خالقی نیا در انتشارات برآیند چاپ شده است.

درباره کتاب عملکرد موفق در شبکه های اجتماعی برای همه 

کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه راهنمایی برای بازاریابی است که هر برندی برای موفقیت در فضای دیجیتال به آن نیاز دارد. کِن بلانچارد، یکی از نویسندگان کتاب مدیر یک‌دقیقه‌ای جدید و کتاب رهبری در سطح برتر دربارهٔ کتاب عملکرد موفق در شبکه های اجتماعی برای همه می‌گوید:

«اگر دنبال راهنمایی کامل دربارهٔ شبکه‌های اجتماعی هستید، این همان کتابی است که لازمش دارید! کِلِر دیاز اُرتیز، شریک من در نوشتن کتاب راهنمای یک‌دقیقه‌ای و یکی از ۱۰ متخصص برتر شبکه‌های اجتماعی به‌ انتخاب فست کامپنی، ده‌ها سال تجربه در شبکه‌های اجتماعی را خیلی حساب‌شده در چند بخش خلاصه کرده و در اختیار فعالان حوزهٔ دیجیتال قرار داده است که خواهان توسعهٔ برند خود هستند. تفاسیر زیرکانه و جسورانهٔ کلر و آگاه‌بودنش به راه‌وچاه موجب می‌شود حین یادگیری از بهترین شخص در زمینهٔ کسب‌وکار، لبخند رضایت روی لبانتان بنشیند. چه مدیر برند باشید، چه متخصص بازاریابی یا کارآفرینی خوش‌بین، کتاب موفقیت در شبکه‌های اجتماعی برای همه به شما و برندتان کمک می‌کند که برنده شوید.»

کتاب عملکرد موفق در شبکه های اجتماعی برای همه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع موفقیت فردی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب عملکرد موفق در شبکه های اجتماعی برای همه

«در ابتدای این کتاب دربارهٔ این صحبت کردیم که چگونه بدترین فرد مهمانی شبانهٔ شما را کنار خوراک پیاز گیر می‌اندازد، مردی که فقط دربارهٔ خودش صحبت می‌کند و سپس سعی می‌کند شما را برای خرید آخرین ویجتش، گوش‌دادن به آهنگ جدید گروه خودش یا استنشاق عمیق روغن گیاهی محبوبش ترغیب کند. گیر چنین آدمی افتادن خیلی بد است.

حتماً بعد از خواندن مقدمه فهمیدید بزرگ‌ترین خطای برندها استفاده از شبکه‌های اجتماعی صرفاً برای بازاریابی مستقیم است و متوجهید که چرا استفادهٔ دائمی از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار مقدار زیادی محتوا و دعوت به اقدام بد است.

خلاصه اینکه آن شخص مزاحم توی مهمانی نباشید.

به هریک از حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود به چشم یک حساب بانکی نگاه کنید. برای داشتن سرمایه و رشدکردن با گذشت زمان، باید به‌ازای هر برداشتی مقدار بیشتری به حساب واریز کنید. واریز به حساب بانکی در شبکه‌های اجتماعی کاری است که وقتی به دنبال‌کنندگان خود محتوای ارزشمندی عرضه می‌کنید، انجام می‌دهید و این کار آن‌ها را به شما نزدیک می‌کند، نزدیک نگه می‌دارد یا آن‌ها را از نردبان تعامل بالا می‌برد. در استوری‌برند، به این کار گشودن شکاف داستان نیز گفته می‌شود.

وقتی از دنبال‌کننده می‌خواهید اقدامی کند یا شکاف داستان را ببندد، دارید از حساب بانکی شبکه‌های اجتماعی‌تان برداشت می‌کنید. ممکن است دعوت به اقدام مستقیم باشد مانند «امروز اسلایم نئونی را بخرید!» یا ممکن است دعوت به اقدام انتقالی باشد و راهی برای بالارفتن آن‌ها از نردبان تعامل و پیش‌رفتن به‌سوی بستن شکاف داستان. مثلاً «دانلود راهنمای سریع ساخت اسلایم نئونی» می‌تواند روشی خوب برای هدایت دنبال‌کنندگانتان به انتهای نردبان تعامل باشد تا بالاخره روزی به مشتری ایده‌آل اسلایم نئونی تبدیل شوند.»

نظرات کاربران

,fateme,
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

فقط نمونه رو خوندم ولی به نظرم اصلا ترجمه قابل فهمی نداره مثلا این جمله: «بازاریابی موثر در شبکه های اجتماعی همیشه باید با گشودن شکاف داستان شروع شود دنبال کنندگان را به انتهای نردبان تعامل هدایت کنید و سپس با

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان