دانلود و خرید کتاب سازماندهی و سازمان رزم و تحولات آن در تاریخ اسلام اصغر قائدان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سازماندهی و سازمان رزم و تحولات آن در تاریخ اسلام اثر اصغر قائدان

کتاب سازماندهی و سازمان رزم و تحولات آن در تاریخ اسلام

معرفی کتاب سازماندهی و سازمان رزم و تحولات آن در تاریخ اسلام

کتاب «سازماندهی و سازمان رزم و تحولات آن در تاریخ اسلام؛ از آغاز تا پایان عصر عباسی» نوشتهٔ اصغر قائدان است. انتشارات دانشگاه جامع امام حسین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب سازماندهی و سازمان رزم و تحولات آن در تاریخ اسلام؛ از آغاز تا پایان عصر عباسی

در این کتاب به یکی از مهم‌ترین زوایا و ارکان جنگ یعنی «سامان‌دهی و سازمان نظامی» از ابتدای ظهور اسلام تا عصر عباسی پرداخته شده است. 

درباره انتشارات دانشگاه امام حسین (ع)

دانشگاه امام حسین (ع) در سال ۱۳۶۵ راه‌اندازی و در سال ۱۳۸۷ به ۲ دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و دانشگاه جامع امام حسین (ع) تفکیک شد. دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) مختص آموزش‌های افسری است و دانشجویان آن، از طریق آزمون‌های داخلی سپاه پذیرش و گزینش می‌شوند. دانشگاه جامع امام حسین (ع) در حوزهٔ پژوهش و فناوری و با رویکرد پژوهش آموزش‌محور، به‌دنبال شناسایی و حل مسائل اساسی و کلان کشور، رصد دانشی و آینده‌پژوهی و مدیریت دانش است.

معاونت پژوهش و فناوریِ دانشگاه جامع امام حسین یکی از مسئولیت‌های مهم دانشگاه را نشر کتاب‌ها و آثار علمی، در کنار تعلیم‌وتربیت، می‌داند؛ ازاین‌رو «انتشارات دانشگاه جامع امام حسین» کتاب‌هایی با موضوعات گوناگون را تهیه، چاپ و منتشر کرده و کوشیده است تا زمینه و بستر لازم را برای تشویق پژوهشگران و استادان در عرصهٔ علم فراهم و تسهیل کند.

خواندن کتاب سازماندهی و سازمان رزم و تحولات آن در تاریخ اسلام؛ از آغاز تا پایان عصر عباسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مباحث حوزه تاریخ نظامی اسلام در عصر عباسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه