دانلود و خرید کتاب درآمدی بر فقه حکومتی و مدیریتی سیداحمد طباطبایی یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب درآمدی بر فقه حکومتی و مدیریتی

کتاب درآمدی بر فقه حکومتی و مدیریتی نوشتهٔ سیداحمد طباطبایی یزدی و محمدحسن حاجی محمره و رضا مقیسه در انتشارات دانشگاه جامع امام حسین چاپ شده است.

درباره کتاب درآمدی بر فقه حکومتی و مدیریتی

نویسندگان کتاب درآمدی بر فقه حکومتی و مدیریتی عقیده دارند روی‌آوردن به فقـه حکومتی و استخراج احکام الهـی در همهٔ شئون یک حکومت و نظر به همهٔ احکام فقهـی با نگرش حکومتی یعنی ملاحظهٔ تأثیر هر حکمی از احکام، در تشکیـل جامعـهٔ نمونه و حیات طیّبـه اسلامـی امروز یکـی از واجبات اساسـی در حوزهٔ فقـه اسلامـی است.

درباره دانشگاه امام حسین

دانشگاه امام حسین (ع) در سال ۱۳۶۵ راه‌اندازی و در سال ۱۳۸۷ به ۲ دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و دانشگاه جامع امام حسین (ع) تفکیک شد. دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) مختص آموزش‌های افسری است و دانشجویان آن، از طریق آزمون‌های داخلی سپاه پذیرش و گزینش می‌شوند. دانشگاه جامع امام حسین (ع) در حوزهٔ پژوهش و فناوری و با رویکرد پژوهش آموزش‌محور، به‌دنبال شناسایی و حل مسائل اساسی و کلان کشور، رصد دانشی و آینده‌پژوهی و مدیریت دانش است.

معاونت پژوهش و فناوریِ دانشگاه جامع امام حسین یکی از مسئولیت‌های مهم دانشگاه را نشر کتاب‌ها و آثار علمی، در کنار تعلیم‌وتربیت، می‌داند؛ ازاین‌رو «انتشارات دانشگاه جامع امام حسین» کتاب‌هایی با موضوعات گوناگون را تهیه، چاپ و منتشر کرده و کوشیده است تا زمینه و بستر لازم را برای تشویق پژوهشگران و استادان در عرصهٔ علم فراهم و تسهیل کند.

کتاب درآمدی بر فقه حکومتی و مدیریتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران مطالعه در موضوع علوم سیاسی و حکومت‌داری دینی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه