دانلود و خرید کتاب وقت تقصیر محمدرضا کاتب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقت تقصیر اثر محمدرضا کاتب

کتاب وقت تقصیر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وقت تقصیر

کتاب وقت تقصیر نوشتهٔ محمدرضا کاتب است. انتشارات نیلوفر این رمان معاصر ایرانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب وقت تقصیر

کتاب وقت تقصیر نوشتهٔ محمدرضا کاتب، نویسنده‌ٔ معاصر است که در سال ۱۳۸۲ به چاپ رسید. قصهٔ این رمان درمورد آدم‌هایی است که در زمان و مکان گم شده‌اند و تعلق‌خاطری به جایی ندارند؛ آدم‌هایی که دردی را حس می‌کنند که ریشه‌ٔ آن را نمی‌دانند. شخصیت‌های اصلی رمان وقت تقصیر «حیات» و «ابرو» هستند. آن‌ها سال‌ها در ۲ جبهه‌ٔ مخالف هم جنگیده‌اند. ما طی داستان به‌دلیل جنگ آن‌ها و همین‌طور رازشان پی می‌بریم.

خواندن کتاب وقت تقصیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمدرضا کاتب

محمدرضا کاتب، نویسنده و کارگردان ایرانی است. رمان «هیس» که آن را در سال ۱۳۶۹ به چاپ رساند، باعث شناخته‌شدن این نویسنده شد. او ۹ کتاب در دهه‌ٔ ۱۳۶۰ به چاپ رساند که عموماً مربوط به گروه کودک و نوجوان بودند. محمدرضا کاتب در رشته‌ٔ کارگردانی تحصیل کرده است و گاه فیلم‌نامه هم می‌نویسد. از کارهایش می‌توان به همکاری‌اش با «بهمن قبادی» اشاره کرد، فیلم‌نامه‌ٔ «لاکپشت‌ها پرواز نمی‌کنند» توسط او نوشته شده است. از رمان‌هایش به‌جز «وقت تقصیر»، می‌توان به کتاب‌های «فقط به زمین نگاه کن»، «پستی»، «بی‌ترسی» و «چشم‌هایم آبی بود» اشاره کرد.

بخشی از کتاب وقت تقصیر

«گاهی بدجوری هوس می‌کنم جای یکی از این مورچه‌ها باشم که تنگ غروب دکان‌ها را تخته می‌کنند و با دست‌های پر می‌روند خانه. حیف باید یکی اینجا باشد تا آن‌ها راحت زندگی‌شان را بکنند. اگر کسی بود شبانه می‌رفتم و یک زندگی دیگر برای خودم دست و پا می‌کردم. فرقی هم نمی‌کند تو چه سنه‌ای هستم. همین که از این حیرانی نجات پیدا می‌کردم بسم بود.

مانده بود با چیزهایی که دور و برش است چطور باید کنار بیاید. تا این حیرانی و آشوب دست از سرش بردارد. چیزی در حال اتفاق بود که نمی‌فهمیدش. و همین کفری‌اش می‌کرد. گفت: عاقل مباش که غم دیوانگان خوری. دیوانه باش تا عاقلان فلک‌زده غم تو خورند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۸۰۰
تومان