دانلود و خرید کتاب زنگ انشاء زیگفرید لنتس ترجمه حسن نقره چی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنگ انشاء اثر زیگفرید لنتس

کتاب زنگ انشاء

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زنگ انشاء

کتاب زنگ انشاء نوشتهٔ زیگفرید لنتس و ترجمهٔ حسن نقره چی است. انتشارات نیلوفر این رمان آلمانی در ژانر پساجنگ را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب زنگ انشاء

گفته شده است که کتاب زنگ انشاء، مهم‌ترین اثر نویسنده‌ٔ آلمانی‌تبار، زیگفرید لنتس است؛ یکی از نویسندگان بزرگ قرن بیستم آلمان که اغلب داستان کوتاه در فضای جنگ و پساجنگ می‌نوشت، اما در زمینه‌ٔ نگارش رمان، مقاله و نمایش رادیویی نیز تبحر داشت. کتاب زنگ انشاء پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین رمان این نویسنده بوده است. این کتاب به چندین زبان ترجمه شده و تاکنون ۲ فیلم بر اساس آن ساخته شده است. این اثر از کلیدی‌ترین کتاب‌های ادبیات در ژانر پساجنگ شمرده می‌شود. لنتس در این کتاب، تصویری دقیق از جامعهٔ آلمان تحت‌سلطهٔ نازی‌ها ترسیم کرده است.

در رمان زنگ انشاء، ۲ شخصیت اصلی وجود دارد. اولین شخصیت نوجوانی خلافکار است که این رمان از دید او تعریف می‌‎شود و دومین شخصیت، افسر پلیس وظیفه‌شناسی است که پدر نوجوان خلافکار است. این ۲ شخصیت هر کدام نماد یک بخش از جامعهٔ نازی محسوب می‌شوند؛ یکی نماد دولت زورگو و خودکامه و دیگری نماد قربانیان این دولت.

خواندن کتاب زنگ انشاء را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی آلمان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره زیگفرید لنتس

زیگفرید لنتس در ۱۷ مارس ۱۹۲۶ به دنیا آمد و در۷ اکتبر ۲۰۱۴ درگذشت. او از نویسندگان بزرگ آلمان، پس از جنگ در قرن بیستم بود؛ مدتی نیز روزنامه‌نگار بود. لنتس یکی از نویسندگان بزرگ قرن بیستم آلمان که اغلب داستان کوتاه در فضای جنگ و پساجنگ می‌نوشت، اما در زمینه‌ٔ نگارش رمان، مقاله و نمایش رادیویی نیز تبحر داشت. اگرچه نام او در مدارک بایگانی حزب نازی وجود دارد، او هرگز از این حزب حمایت نکرد و نامش همچون هزاران آلمانی دیگر، بدون اینکه چیزی بداند، وارد لیست اعضای حزب شد. لنتس در دوران فعالیت ادبی خود موفق به دریافت جوایز ادبی بسیاری شد. از میان‌ آن‌ها می‌توان به جایزهٔ ادبی گوته در دویست‌و‌پنجاهمین زادروز «ولفگانگ گوته» اشاره کرد؛ همچنین او پیش از مرگش، بنیاد زیگفرید لنتس را بنا کرد و بخش اعظم ثروتش را برای جایزه‌ٔ ادبی زیگفرید لنتس به جا گذاشت. این جایزه هر ۲ سال یک‌بار، توسط هیئتی ۵نفره به نویسنده‌ای اهدا می‌شود که به‌واسطهٔ رمانش، شناخته شده و روح آثارش به آثار زیگفرید لنتس نزدیک است. او مانند «گونتر گراس» از سیاست شرقی «ویلی برانت»، صدراعظم آلمان و حزب سوسیال‌دموکرات آلمان پشتیبانی کرد و به‌همین‌خاطر برای امضای قرارداد آلمان و لهستان در سال ۱۹۷۰ به ورشو دعوت شد.  کتاب‌های «همهٔ جنگلبانان شاد نیستند»، «دوردست همین‌جاست؛ و داستان‌های دیگر» و «زنگ انشاء» از آثار مکتوب زیگفرید لنتس هستند.

بخشی از کتاب زنگ انشاء

«من آرام کف گاری چنبره زده بودم. به دیواره‌ی گاری لم داده بودم، یک پایم را جمع کرده بودم و به پرده‌ی اتاق خواب نگاه می‌کردم و صداهایی که از من دور می‌شدند و به سوی سد جلوی دریا و ساحل دریا می‌رفتند را می‌شنیدم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۷ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۷ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان