دانلود و خرید کتاب نبرد نافرجام مهدی فلاحیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نبرد نافرجام

کتاب نبرد نافرجام اثر مهدی فلاحیان و حامد فاضلی کبریا است. انتشارات دانشگاه جامع امام‌حسین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. موضوع این کتاب بررسی مسئله تحریم در اندیشه رهبری است.

 دربارهٔ کتاب بررسی مسئله تحریم در اندیشه رهبری

تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی یکی از ابزارهای دشمن برای ضربه‌زدن به ایران و ناکارآمد جلوه‌دادن الگوی حکومتی جمهوری اسلامی است. در دهه‌های اخیر، به‌ویژه پس از فتنه ۸۸ و پررنگ‌تر شدن مذاکرات هسته‌ای، این کار به یکی از دستورالعمل‌های مهم دشمن تبدیل شده است؛ بنابراین مسئولان مملکت باید فهم درستی از تحریم اقتصادی، مبانی، اصول و ابعاد عملکردی و کانال‌های اثرگذاری آن در زندگی مردم و همین‌طور راهکارهای خنثی‌کردن و مقابله با آن، داشته باشند. به همین دلیل، مرکز حدیث ولایت دانشکده و پژوهشکدهٔ علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام‌حسین (ع) مسئلهٔ مهم تحریم را در اندیشهٔ رهبر معظم انقلاب واکاوی و بازنگری کرده و اقدامات راهبردی و عملیاتی مقابله با تحریم‌ها را از بیانات ایشان استخراج کرده است.

 کتاب بررسی مسئله تحریم در اندیشه رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزهٔ علوم سیاسی و اجتماعی مخاطبان این کتابند.

 بخشی از کتاب بررسی مسئله تحریم در اندیشه رهبری

«هدف کلی از این تلاش علمی این است که با تحلیل مسئله تحریم‌ها، تبیین رویکرد اندیشه‌ای مقام معظم رهبری در موضوع تحريم‌ها و به‌طورکلی نحوه‌ی مواجهه با حربه‌های دشمن, به راهبردهای عملیاتی در این حوزه دست‌ ياييم و در نهایت با کنار هم قراردادن نظام فکری معظم له در موضوعات مهم و قابل تحلیل، به نظام فکری کامل ایشان دست پیدا کنیم. چراکه تحریم‌ها به‌عنوان یکی از گویاترین مثال‌هایی است که می‌توان درآن، سیر تطور و تکامل دشمنی دشمن را مشاهده کرد.

نزدیک به چهارسال است که تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران شدیدتر شده و آثار آن برای تمامی افراد جامعه ملموس شده است. برای انقلاب اسلامی، داشتن تنش با دشمنانش، امری طبیعی است و لذا طبیعی خواهد بود که دشمنانش از ابزارهای مختلف برای ضربه زدن به آن استفاده کنند و محدودیتی برای خود در استفاده از ابزارها درنظر نگیرند. برای همین است که دشمن‌شناسی و شناخت ذات عدوات دشمن, برای انقلاب اسلامی اهمیت بسزایی دارد. اگر بتوان به‌خوبی و در زمان مناسب. نقشه‌ی دشمن را شناخت. شیوه‌های دشمنی او را شناخت، مراقب تفییر تاکتیک‌ها و ابزارهای او بود، می‌توان در مقابل آن تدبیر کرد و نقشه‌ی آن را خنثی کرد. حال‌ آن‌که بهترین راه نیز برای تحلیل این مسئله، رجوع به اندیشهٔ مقام معظم رهبری خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه