دانلود و خرید کتاب هواداران دو آتشه پت فلین ترجمه مجید مجیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هواداران دو آتشه اثر پت فلین

کتاب هواداران دو آتشه

معرفی کتاب هواداران دو آتشه

کتاب هواداران دو آتشه نوشتهٔ پت فلین و ترجمهٔ مجید مجیدی و بهاره طاهری پور است. انتشارات ادیبان روز این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر در حوزهٔ کسب‌وکار نوشته شده است.

درباره کتاب هواداران دو آتشه

کتاب هواداران دو آتشه از راهکارهای کاربردی خلق قبیلهٔ هواداران متعصب سخن گفته است! این کتاب به شما کمک می‌کند هوادارن دو آتشه و پرشوری پیدا و رشد غیرمنتظره ای در کسب‌وکارتان ایجاد کنید. نقطهٔ شروع این کار کجاست؟ چگونه مخاطبان عادیتان را (یعنی افرادی که اخیراً و برای اولین‌بار با شما آشنا شده‌اند) به مخاطبان فعال تبدیل کنید؟ مهم‌ترین اصل در توسعهٔ هوادار دو آتشه چیست؟ مردم لحظه‌ای که شما را پیدا می‌کنند، طرفدار شما نمی‌شوند؛ بلکه به‌دلیل لحظات جادویی که در گذر زمان برای آن‌ها ایجاد می‌کنید، تبدیل به هوادار دو آتشه می‌شوند، اما دقیقاً چطور لحظات جادویی را خلق می‌کنید؟ چنین تجربیاتی چگونه هستند؟ کتاب حاضر به پاسخ این پرسش‌ها پرداخته است. در بخش اول کتاب، برخی از راهکارهای جذاب را یاد خواهید گرفت که برندهای مختلف با استفاده از آن‌ها، مشتریان عادی خود را به مرحلهٔ فعال می‌رسانند. در بخش دوم، هرم را ادامه خواهید داد و روش‌های مختلفی را یاد می‌گیرید که می‌توانید مخاطب فعال خود را مجذوب خود کرده و آن‌ها را به یک عضو فعال و دارای تعامل با سایر اعضا تبدیل کنید. در بخش سوم، چگونگی تبدیل‌شدن اعضای دارای تعامل، به هواداران دو آتشه به شما نشان داده شده است.

خواندن کتاب هواداران دو آتشه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Mriq Sezar
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

نسخه چاپی اش رو مطالعه کردم . کتاب از تجربیات شخصی یک پادکستر و یوتوبر در ارتباط با جذب مخاطبین و تبدیل آنها به طرفداران پر و پا قرص حکایت میکنه و نکاتی رو از قبیل خلق ارزش و ایجاد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۵۰%
تومان