دانلود و خرید کتاب توان بخشی عصب روان شناختی باربارا ای ویلسون ترجمه حسین زارع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب توان بخشی عصب روان شناختی

کتاب توان بخشی عصب روان شناختی نوشته باربارا ای ویلسون و جیل وینگاردنر و کارولین ام. ون هوگتن و تامارا اونزورث و با ترجمه حسین زارع و محمدحسین عبداللهی در انتشارات سمت منتشر شده است. 

درباره کتاب توان بخشی عصب روان شناختی

افراد زیادی به دلایل مختلف، از جمله سالمندی یا آسیب مغزی اکتسابی، دچار نقصان کارکردهای شناختی می‌شوند. برای احیای کارکردهای شناختی کاهش‌یافته باید تلاش‌هایی صورت بگیرد. به هر نوع «روش‌ جبرانی، ترمیمی و آموزشی برای احیای کارکردهای شناختی» توان‌بخشی شناختی می‌گویند. به رغم نیاز بیش از حد به دانش و مهارت‌های توانبخشی شناختی، متأسفانه در کشور ما تلاش درخوری صورت نگرفته است. کتاب حاضر یکی از معتبرترین، جامع‌ترین و اثربخش‌ترین کتاب‌های موجود در سطح بین‌المللی است. این کتاب را گروهی از متخصصان این حوزه به رهبری خانم باربارا ویلسون به عنوان یک دستنامه بین‌المللی به نگارش درآورده‌اند. 

جامعیت و دقت مطالب کتاب کم‌نظیر است. از استادان و دانشجویان محترم درخواست می‌شود با فراگیری دقیق مطالب، در پاسخگویی به نیازهای واقعی جامعه گام بردارند. گروه‌هایی نظیر سالمندان، افراد مبتلا به آلزایمر، آسیب‌دیدگان سوانح به خصوص تصادف‌های جاده‌ای، و افراد با آسیب مغزی اکتسابی گروه‌های هدف این کتاب هستند. در نتیجه، مطالعه کتاب حاضر علاوه بر اساتید و دانشجویان رشته‌های مشاوره، روان‌شناسی و توانبخشی، به کلیه علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران توانمندسازی شناختی و توانبخشی شناختی توصیه می‌شود.

خواندن کتاب توان بخشی عصب روان شناختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۳۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۳۲ صفحه