نظرات درباره کتاب جزء از کل و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز

نظرات کاربران درباره کتاب جزء از کل

نویسنده:استیو تولتز
ویراستار:قهرمان عسکری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۹۴ رأی
۳٫۲
(۹۴)
merry
داستان جالبی از پدر و پسرش و عموی پسر هست، از نتیجه یه رفتار کوچک واقعا شگفت زده میشدم، بعضی وقتا همونجور ک مارتین رو مخ بقیه بود، رو مخ منم میرفت. خدایی مارتین با این همه ک میگفتن تنهاست وضعش از من بهتر بود، حداقل ادی و انوک رو به عنوان دوست داشت :')))))))
کاربر 6282736
از شنیدن این کتاب واقعا بذت بردم و تشکر میکنم از راویهای عزیز با خوانش زیباشون 🌸
mahshid
فوق‌العاده
Zahra
کتابی در ژانر کمدی سیاه با تخیلی بی‌نهایت متنوع و غنی نویسنده؛ خیلی عالی بود
حُسنی
کتاب خوبیه اما تا فصل های ۱۵ و ۱۶ دیگه خسته شدم از خوندن و زیادی کش پیدا کرد! یه جاهایی واقعا دیگه حوصلت از دنبال کردن این همه بیکار و بی هدف گشتن یک نفر سر میره!!
کاربر ۱۵۴۴۳۳۶
سلام. بنظرم خیلی وقت تلف کردنه... داستان زندگی ۳ مرد (پدر ها و پسر ها) تقریبا از زبان های خودشان و دیگرانه و اعتقاد به فلسفه و تناسخ و آتییست بودن و .. البته شما را با نحوه ی زندگی توی پاریس و استرالیا و زندگی مهاجران آشنا میکنه اما، واقعا طولانی و مادی گرایانه و در انتها بی حاصل برای بنده بود نسبت به زمانی که گذاشتم
کاربر ۴۷۶۱۴۴۳
نویسنده کتاب بیلیونر. کتاب بدی نیست و من به عنوان یه نویسنده پیشنهادش می کنم. البته قدری طولانی است و گاهی جمله های قابل توجهی توش دیده می شه.
saaadi_h
در مقایسه ترجمه پیمان خاکسار، نحوه جمله بندی و ادبیات اقای خاکسار برام جذاب تر بود. این کتاب هم طولانیه هم پر ماجرا میتونید مثل یک سریال چند قسمتی هرشب یک ساعت به خواندنش اختصاص بدین تا خستتون نکنه.
سولماز
کتاب خیلی تلخ و تاریک هست، برای من نکات تربیتی ارزشمندی داره اینکه تربیت و بها دادن به افکار و احساسات بچه ها در دوران کودکی و برعکس چقد در اینده شون تاثیر میذاره.
Narnia
بسیار تلخ
Baran Hhh
خیلی خوب بود پر از نکاتی که آدم رو به تفکر وادار میکنه یه رمان پرمحتوا عالی♡
hanimani
مطمین نیستم که چه کتابیه من این کتاب رو نسخه شنیداریش رو گوش دادم داستان یک پسر و پدرش با اخلاق و رفتارهای عجیب... که ریشه این رفتارها از همون دوران کودکیش و اتفاقات سر راهش هست و تا بزرگسالی همراهش مونده و جزییات کوچیک کوچیک توی زندگیش ک میتونه چ تاثیرات بزرگی روی زندگی خودش و اطرافیانش داشته باشه..قطعا برای همه انسان‌ها همینه فقط آخرش یکمی غافلگیرم کرد درباره تدی..با عقل جور در نمیومد😕نباید اینطور میشد😐
rughayeh
اگه از نظر قلم بخواییم این کتاب رو بررسی کنیم که خب قطعا عالیه ولی اگه بخواییم درباره محتواش صحبت کنیم جهان رو از دریچه چشم یک جفت پدروپسر ملحد شرح میده و داستان زندگی بی هدف و سردرگم شون! خوندن این داستان،شما رو آشنا میکنه با تفکرات یه آدم که ذهن فلسفی داره و همه چیز رو موشکافی میکنه درعین اینکه یه کافره و معاد رو قبول نداره! به همین دلیل اهداف مسخره، پست و غیرانسانی رو برای خودش نشان گذاری میکنه تا بهش برسه. و به نظرم تنها برداشت مثبتی که میشه ازمحتوای این کتاب کرد جملات گهگاه پر باری هست که میشه تو عکس نوشته ها و پندواندرزها ازش استفاده کرد وگرنه چیزی جز شرح یه زندگی کثیف و بی هدف نیست!
فریناز
کتابیه که تا مدتها درگیرشی. از همین نویسنده کتاب هرچه بادا باد هم عالیه.
Weekend
بهترین ترجمه فعلا همینه...
امید مشهدی تفرشی
حتی از ترجمه اقای پیمان خاکسار بهتره؟
yegane
در برابر حجم فوقالعاده زیادش و توصیه هایی برای خوندنش واقعا کتاب جالبی نبود
مباشری
به نظرم با نخوندنش چیزی را از دست نمی دین
fouzie_sarmad
زیاد خوشم نیومد الکی طولانی بود
دانشجو
ی توصیه از سمت کسی که دو جلو برادران کارامازوف رو با حوصله توی گوشیش خونده و ۸۰ تا کتاب دیگه. با حوصله بخون و با لذت. دنبال سریع رسیدن به آخرش نباش. ذهن نویسنده رو تصور کن و همراهش باش. پیروز باشید

حجم

۷۵۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

حجم

۷۵۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۱۹,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد