نظرات درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

نظرات کاربران درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:رابین شارما
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۶از ۵۹۳ رأی
۳٫۶
(۵۹۳)
Maryam Shamekhi
عاااالیه
Alireza Hajimohamadi
کتاب درباره افزایش امید، اعتماد به نفس، عادت سازی و ... هست از طریق یک رمان نسبتا گیرا و جذاب که انسان را واقعا به حرکت در میاره. من خودم با خوندن کتاب حس بسیار خوبی بهم دست داد البته من بطور اتوماتیک ساعت 4 صبح بیار میشم و ساعت 10 شب می خوابم ولی این کتاب چیزای فراتر از سحرخیزی داخلش هست و حتما دوباره خواهم خواندش یکبار کافی نیست. حس خوبی بهم داد.
احسان
در یک کلام: عالییی من اولش فکر میکردم که کتاب جالبی نیست و همینجوری الکی فقط توش میخواد جملات انگیزشی بزنه و... ولی خب اتفاقی شروعش کردم و دیدم چقدر متن روون و خوبی داره! و با یک داستان جالب تمامی مطالب و تکتیک ها رو به شما یاد میده در کل خیلی لذت بردم و یکی از بهترین کتابایی بود که میخوندم، کنترل صبحت رو در دست بگیر!
ye ki
یک قسمت از کتاب نوشته بود پالت اثیری سپیده دم منظور اون رو متوجه نشدم
@shaparak
زرد و مزخرف به معنای واقعی.
hatef
کتاب خوبیه هنوز تمومش نکردم ولی برام جذابه
ننه ی رضا
عالیه
Fatemeh
به شدت توصیه میکنم. کتاب جذابی بود و به خاطر داستانی بودنش کشش لازم برای ادامه دادنشو داشت و کلی نکته ی کاربردی در طول کتاب وجود داشت که با پیاده کردن هر کدومش میتونیم زندگی خیلی بهتری داشته باشیم. حس خیلی خوب، انگیزه ی حرکت و امیدواری زیادیو به خواننده منتقل می‌کرد.
reza
شما این کتاب را میخرید و میخوانیو که بتوانید ساعت پنج صبح بیدار بشوید و به پول برسید ولی من ساعت چهار صبح بیدار میشم میرم سر کار پول در بیارم که بتونم کتاب رو بخرم
amiresalari
بهترین کتاب برای تنظیم زندگی حتما هر طوری شده یا بخونید یا گوش بدین✓
کاربر ۲۷۵۷۵۰۲
روشهای مختلفی برای انگیزه بخشی هست ؛ این هم روش خاص نویسنده
mahan
این کتاب در واقع داستان یه تور بود که داخلش هر از گاهی چند نکته مفید و قابل استفاده بیان می شه
خانم کتابخوار
شما در زندگی چیزها رو بر اساس کسی که هستید جذب می کنید، نه بر اساس چیزی که می‌خواهید. خواسته های شخصی، بدون رشد شخصیتی، مثل اینه که رویای داشتن باغچه ی زیبایی رو داشته باشید، اما هیچ بذری نکارید. ما با ارتقا دادن ارزش های فردی‌مون، دستاوردهای عالی رو به سمت خودمون جذب می‌کنیم. 💚 حرفاش منطقیه اما به نظرم زندگی همیشه منطقی نیست!:-)) مثلا همین قضیه داشتن باغچه اگه یه آدم پولدار بخواد شما رو خوشحال کنه و از رویای شما خبرداشته‌ باشه می تونه یه باغچه ی زیبای آماده بخره و بهتون هدیه کنه در حالی که بذری نکاشتین صاحب یه باغچه ی زیبا می‌شید!:-)) کتاب پر از جملات مفید و آموزنده س که نویسنده اون‌ها رو از زبان شخصیت های داستانش بیان کرده. اگر آدمی باشید که علاقه ای به داستان و حاشیه سازی نداره به احتمال زیاد از سبک نویسنده خوشتون نخواهد اومد! شاید بگید مثالی که من زدم یه استثنا بود و همیشه پیش نمیاد! داستان هم دقیقا در مورد یه موقعیت استثنایی برای شخصیت های داستان بود دو آدمی که در زندگیشون با مشکلاتی مواجه هستن یهو در یه سمینار با یه میلیاردر اشنا میشن و اتفاقات استثنایی براشون رخ می‌ده! به نظرم می‌شه از کتاب چیزهای مفیدی رو یاد گرفت به شرط اینکه واقعا مشتاق یادگیری باشید شاید نشه تموم برنامه ها رو عملی کرد اما حتما می‌شه یه سری چیزها رو از کتاب یاد گرفت. من نسخه ی کاغذی کتاب رو خوندم البته امانت گرفته بودم برای همین در مورد نسخه ی موجود نمی تونم نظر بدم.
کاربر ۵۱۳۵۶۷۷
خوبه
Yasan Nasimi
وای وای وای! وای از این کتاب؛درود بر این نویسنده؛ این کتاب رو بخونید تا زندگیتون به کل متحول بشه؛ البته اگر پایبند به اصول باشید؛ زندگیه ما که شد زندگی شما هم خواهد شد حتما بخونید
Shaghayegh Noori
من این کتاب رو چاپی خوندم. می تونم بگم ‌اولین کتاب انگیزشی ای بود که به جای جملات قشنگ، از فکت های علمی استفاده کرده بود. بی اندازه قشنگ بود. واقعا پیشنهادش می کنم. به خصوص فصل های ده و شونزده.
کاربر ۴۱۴۶۲۵۶
واقعا این کتاب خیلی مفید است و تمام نظرم را در یک کلمه خلاصه می کنم یعنی عاااااااالی
آساره
به نظرم خواندن این کتاب برای هر آدمی ضروریه , چون بهت یاد میده زندگی چیه و برای چی باید براش بجنگیم ! اینقدر متن روان و عالی داشت که خودم را در کنار شخصیت ها حس میکردم انگار حس میکردم منم مثل اونا دارم به حرف های استاد گوش میدم ! متن ها و عبارت های که تأثیرگذار بودند و حس زندگی توشون بود را یادداشت میکردم و هرموقع که حس میکنم ناامید هستم به این نوشته ها پناه میبرم ! و اما نکته منفی : دارای جملات زرد ، یعنی اینکه حس و انگیزه رو در همون موقع میگیری و درست در همون لحظه برایت جذابیت داره اما در کل میگم : برای داشتن زندگی بهتر و سالم تر باید این کتاب خوانده شود ممنونم از شارما نویسنده خوب این کتاب
bikaran703
کتاب جالبی بود اما تا اینجا برای من اونطور که دیگران مسحورش شدن نبودحدودا به نیمه ش رسیدماما در کل جذاب بود
طهورا باقری
کتابی برای تغییر! مطالب بسیار مفید

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان