نظرات درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

نظرات کاربران درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:رابین شارما
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۶از ۵۸۹ رأی
۳٫۶
(۵۸۹)
کاربر 8036011
عالیست
Mojtaba Dehghan
این کتاب عالی هست داستان جذاب روان کاربردی و فوق العاده.. حتی اگه قسمتی از نکاتش رو هم درک و به کار بگیرید تاثیر بسیار خوبی دارن.
Mahdiyeh
کتاب خوبیه و بنظرم ارزش خوندن رو داره
R.HOSEINI
کتاب پیرامون سحرخیزی و به طور کلی اسرار موفقیت نوشته شده و چون در قالب داستان هست ، خسته نمیشی ، به شخصه یکی از ده کتاب برتر عمرم رو خوندم .
marjan
به نظر من یک ستاره هم برای این کتاب زیاااااده🙄
کاربر ۳۸۷۵۲۰۷
سلام به همگی ببینید کتابو به اونایی پیشنهاد میکنم مه میخوان خودشونو بکشن بالا. ولی خب اینم بگم این کار کار اسونی نیست و بالاخره هر چیز بدون زحمت بدست نمیاد. من خودم دانشجو هستم و این کتاب بهن کمک کرده حین تحصیلم... موسیقی کار کنم زبان کار کنم کتاب متفرقه+کتاب درسی هارو بتونم بخونم معامله گری کار میکنم باشگاه بدنسازی هم میرم و کلی کار دیگه که نمیشه همشو گفت. فقط با این کتاب میشه میتونید به همه کاراتون برسید و خودتونو به بالاترین نقاط برسونید اما ی پیشنهاد دوستانه هم بخوام براتون بکنم اینه که قبل از خوندن این کتاب برید اول نحوه برنامه داشتنو توی کتاب بولت ژورنال یاد بگیرید که اونم ی کتاب فوقعالدست.
کتابخوان🙋🏻‍♀️📚
خیلی وقت بود از کتاب خوندن فاصله گرفته بودم و این کتاب بهونه ای شد برای شروع دوباره عادت کتاب خوندن و در کنارشم سحر خیزی😃 این کتاب با فرمول هایی که پیشنهاد میداد برای داشتن زندگی هدفمند و مفید خیلی کمک کننده بود. تنها چیزی که یه خورده ادمو اذیت میکرد این بود که بیش اندازه یه بحثو بازش میکرد و در طول خوندنش یه خورده خسته میشدی. در کل کتاب خوبی بود😊🌱
کاربر 7692269
کتاب صوتیه
الیزابت دارسی
چرا بعد خوندنش هنوزم ساعت دوازده ظهر بیدار میشم😭🤌🏿
این دیگه کیه؟!؟
بزرگترین اشتباه عمرتونو با انتخاب کردن این کتاب مرتکب میشید، نه اینکه سحر خیزی بده، بلکه این کتاب زرد ترین کتاب روانشناسی ممکنه...!
جاهد
کتابی عالی و با ارزش مطالعه بسیار.
•| زِیْنْ‌أَبْ |•
نسبتا خوب بود
rahayiii
برای من کتاب جذابی بود و واقعا ازش استفاده کردم. برای کسی که انگیزه داره می‌تونه مفید واقع بشه. فقط تعجب میکنم که چرا جمله مهم کتاب که میگه «صبحت رو در اختیار بگیر...» به اشتباه نوشته شده «صحبت رو در اختیار بگیر...». فقط این مورد بود ولی در کل کتاب به شدت مفیدی هست.👌
sina
باشگاه ۵ صبحی ها کتابی تاثیر گذار برای فردی دارای روحیه پر شوق و با انگیزه کتابی که سعی در بهبود وضعیت زندگی افراد داشت. این کتاب نکات مهمی رو ایراد کرده بود که عمل به دستوراتش زندگی فرد رو حداقل یک پله به سمت پیشرفت میبرد نکات رو در قالب داستانی بیان کرد که حوصله سر بر نباشد و مخاطب از خواندن آن دست نکشد داستانی زیبا با حرفه کم در واقع من اینطور برداشت کردم که فقط سعی شده بود که داستانی سرهم آورد که نکات را در آن جای دهد تجربه خوبی بود!
saba
این کتاب فوق العادس
saeid naghizadeh
کتاب خوبی بود متفاوت تر از کتاب هایی که در زمینه روانشناسی و موفقیت خوانده بودم. تنها ایرادی که از کتاب دیدم ترجمه ی ناشیانه اون بود که عامیانه ترجمه شده و یک مقدار کار خواندن رو سخت کرده بود ، و ایراد دیگه ای که داشت استفاده نادرست و نابجا از نقطه و ویرگول بود که در اکثر کتابها مشاهده می کنم.
Mgm
بسیار کتاب خوب و کاربردی بود ، با توجه به روند داستان شما علاقه به ادامه مطالعه پیدا می کنید. واقعا ارزش مطالعه رو داره.
Maryam Shamekhi
عاااالیه
Alireza Hajimohamadi
کتاب درباره افزایش امید، اعتماد به نفس، عادت سازی و ... هست از طریق یک رمان نسبتا گیرا و جذاب که انسان را واقعا به حرکت در میاره. من خودم با خوندن کتاب حس بسیار خوبی بهم دست داد البته من بطور اتوماتیک ساعت 4 صبح بیار میشم و ساعت 10 شب می خوابم ولی این کتاب چیزای فراتر از سحرخیزی داخلش هست و حتما دوباره خواهم خواندش یکبار کافی نیست. حس خوبی بهم داد.
احسان
در یک کلام: عالییی من اولش فکر میکردم که کتاب جالبی نیست و همینجوری الکی فقط توش میخواد جملات انگیزشی بزنه و... ولی خب اتفاقی شروعش کردم و دیدم چقدر متن روون و خوبی داره! و با یک داستان جالب تمامی مطالب و تکتیک ها رو به شما یاد میده در کل خیلی لذت بردم و یکی از بهترین کتابایی بود که میخوندم، کنترل صبحت رو در دست بگیر!

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان