نظرات درباره کتاب دیگری و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دیگری اثر آرتور شنیتسلر

نظرات کاربران درباره کتاب دیگری

انتشارات:نشر ماهی
امتیاز:
۳.۲از ۱۱ رأی
۳٫۲
(۱۱)
Mohammad
(۸-۱۷-[۱۹۴]) آرتور شنیتسلر یکی از نویسنده های خوب اتریشیه و داستان هاش در نزد علاقه مندان به روانشناسی از جایگاه ویژه ای برخورداره؛ این کتاب شامل ۲۲ داستان کوتاهه که در اونها به کندوکاو درونیات انسان ها پرداخته شده؛ اگر تصمیم دارید آثار این نویسنده رو بخونید، توصیه میکنم از این کتاب شروع کنید. اتریش ادبیات غنی و پرباری داره، کتاب های استفان تسو ایگ، یوزف روت و توماس برنهارد هم جذابن.
Mohammad
یلدا زبان رسمی اتریش آلمانیه و بیشتر به همین زبان می نویسن؛ کافکا رو که میشناسی، خیلی در موردش صحبت شده و میشه، اونم اتریشیه.
یلدا روشن
ادبیات اتریش چیزی راجبش نمیدونستم! یعنی ندیدم خیلی راجبش پرداخته شده باشه...
Parham79
من این کتاب رو سال پیش خوندم و بنظرم از حدود بیست داستان تعداد انگشت شماری ارزش خواندن دارد و البته بگم داستان ها بسیار ساده بودند و سر راست ، ذهن خواننده اصلا به چالش کشیده نمی شود .
Dash Ali
برخی قسمت های کتاب،دست میذاره رو درگیری های روانی خاصو نسبتا پیچیده ای،که اگر با اون ها دست و پنجه نرم کرده باشید،براتون جذاب خواهد بود.
پوریای معاصر
داستان‌هایی به لحاظ روان شناختی عمیق، درگیرکننده، خوش پرداخت و تکان دهنده
Mohammadreza Amirghasemi
این کتاب با نگاهی به درون روان آدمهایی در دوره ای خاص نوشته شده که البته می شود در همه زمانها آنها را دید. ترجمه عالی کتاب بسیار برایم جالب بود.
f-mosavi
متاسفانه داستانهای کتاب اینقدر مبهمه و بی سر وته که نتونستم حتی نصف کتاب رو هم بخونم و ناتمام رها کردمش اصلا توصیه به خریدش نمی کنم
Khosro Jalalmanesh
برای این دوره زمانه کتاب جالبی نیست ومن با خواندن دو یا سه داستان آز آن متوجه شدم دارم بعد از پولم وقتم را هم تلف میکنم وهر چه هم فکر کردم که چگونه این کتاب را انتخاب کرده ام فکرم بجایی نرسید. . فکر کنم نهایت آنرا حذف مینکم کاش طاقچه راهی برای هدیه دادن آن به علاقمندش پیشنهاد میکرد به او هدیه کنم .

حجم

۲۷۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

حجم

۲۷۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد