نظرات درباره کتاب یک ماجرای خیلی خیلی خیلی سیاه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب یک ماجرای خیلی خیلی خیلی سیاه اثر مارتین مک دونا

نظرات کاربران درباره کتاب یک ماجرای خیلی خیلی خیلی سیاه

انتشارات:نشر بیدگل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۷ رأی
۳٫۴
(۱۷)
a soul
قابل مقایسه با تریلوژی لی‌نین و مرد بالشی به عنوان بهترین نوشته‌های مک‌دونا نیست. اما چیزی که برام جالب بود خود داستان بود، می‌دونید چرا؟ نمایشنامه‌ی مرد بالشی درباره‌ی دو برادره که به خاطر قتل وحشتناک یک دختر تحت بازجویی‌ان. برادر کوچک‌تر نویسنده و برادر بزرگ‌تر فردی عقب مانده و مبتلا به اختلال یادگیری. این داستان، یکی از داستان‌های برادر نویسنده، یعنی کاتوریان کاتوریان تو اون کتاب بود. اگر نمایشنامه رو خونده باشید می‌دونید‌ نوشته‌های کاتوریان چه نقش پررنگی تو تمام حوادث داستان داشت.
a soul
بله, فیلم‌های مشهورش seven psychopath in bruges three billboards outside Ebbing Missouri
Omid Parsafar
این نویسنده هه، فیلمم ساخته؟ درسته؟
کاربر ۵۳۰۹۶۷۶
این نمایشنامه از آقای مک دونا درون مایه و زیر متن بسیار بسیار سنگینی دارد که در هیچکدام از آثار قبلی ایشان دیده نشده یا کمتر بوده است ، خواندن این نمایشنامه قطعا برای طرفداران آقای مک دونا و همچنین علاقمندان به نمایشنامه جذاب خواهد بود.
Hoda
اولین بار که بار قلم مک دونا آشنا شدم، برام عجیب بود و یکم سخت بود درکش. ولی کتابای بعدیش برام آشناتر و مفهوم تر شد و این نمایشنامه ش رو هم دوست داشتم. چیزی که خیلی برای من جالبه این خونسردی شخصیت ها در برخورد باهمه. با همه نفرتی که از هم دارن خیلی راحت مکالمه میکنن
حَنا
داستان یکم گیج کننده بود ولی به شدت توصیفات صحنه رو دوست داشتم. انگار داشتم یه تئاتر واقعی تماشا میکردم. توصیه میکنم حتما بخونیدش.

حجم

۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

حجم

۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

قیمت:
۳۲,۵۵۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد