نظرات درباره کتاب من و زندگی با هیولای درون و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب من و زندگی با هیولای درون اثر بو  آیسبت

نظرات کاربران درباره کتاب من و زندگی با هیولای درون

۴٫۴
(۲۲۵)
Mary
برای کسایی که از اضطراب رنج می‌برند کتاب مفیدی 🌱
کاربر ۲۵۴۰۱۷۳
تاثیری که برخی کتاب‌ها در زندگی ما می‌گذارند شگفت انگیز است.یکی از شیرین ترین کتاب‌هایی است که تا به امروز خوانده ام.هر گاه گفتگوهای ذهنی در زمینه های مختلف آزار دهنده می‌شوند با به کار گیری روش‌های ساده این کتاب ،مشکل به گونه ای چشم‌گیر برطرف میشود.سپاس گزارم برای معرفی این کتاب.
saharii
برای افرادی که دچار اضطراب و استرس و حملات پنیک هستند بسیار مناسبه چون حرف های خوبی میزنه و باعث انگیزه هرکسی میشه.. من این کتاب کمکم. کرد. فوق العاده بود.
سعیده بیالو
برای فردی که واقعافرد مضطربی هست خوندن این کتاب کمکی بهش نمیکنه.فقط مقدمه هست وبس.
کاربر 2606992
واقعا فوق العاده هستش
کاربر ۶۷۷۹۱۵۷
چقدر این کتاب خوب بود.....
سید احمد فاضلی
کتاب بسیار مفیدی است.
Fatemeh
خوندنِ این کتابِ عالی رو به همه ی کسایی که درگیرِ اختلال اضطراب هستن شدیدا پیشنهاد میکنم. با خوندن این کتاب، گره های ذهنی من بازتر شدن و تونستم به خودم فرصتِ رویارویی با هیولای درونم رو بدم‌. کتاب ترجمه ی روان و خوبی داره، تقریبا تمام صفحاتِ کتاب پر از مثال های تصویری هست که درکِ موضوع رو راحت تر میکنه و به شیرینی میتونید با نویسنده و مفاهیم کتاب ارتباط برقرار کنید.
Mehr
ساده و روان، پرداخته به اون چیزهایی که تقزیبا همه آدمها رو آزار میده. من این کتاب رو یک روز سخت زندگیم خوندم. با اینکه اضطراب غیر طبیعی ندارم ، اما دیدم خیلی از بلاهایی که اینجا گفته بود سر خودم آورده ام. من قویا این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم.
Y.K
واقعا کتاب خوبی هست از چند نظر: در کنار متنش تصویر هم داره ک خوندنش رو شیرین تر کرده راهکارای خوبی ارائه داده تا به راحتی هیولامونو (اگه داریم) بشناسیم و به دنیای قبل از هیولا داشتن برگردیم برای کسی ک خیلی وقت مطالعه نداره و دنبال کتاب خوبیه پیشنهاد میشه👌
fatemeh
به صورت کوتاه ولی مفید راجب اظطراب توضیح میده به نوجوان ها پیشنهاد میکنم و تشبیه اظطراب به هیولا را دوست داشتم
فاطمه ناجی
با سلام و احترام این کتاب از منظر روانشناسی بسیار مفید است و برای تمام سنین کاربرد دارد. کسانی که با وسواس فکری، اضطراب، انواع و اقسام افکار ناکارآمد درگیر هستند می توانند هیولاهای ذهنی خود را بهتر بشناسند و بر آنها غلبه کنند. این کتاب از جمله کتابهایی است که روانشناسان نیز می توانند در امر روان درمانی مراجعان خود از آن استفاده کنند.
فائزه
کتاب فوق‌العاده‌ای بود. برای کسایی که اختلال اضطراب فراگیر دارن کتابی بینهایت آرامش‌بخش و راه‌گشاست. انگار یک نفر داره براتون حرف میزنه و شما میگید: منم همینطور. با لحظه لحظه‌ش حس درک شدن میده. کتاب واقعا خوبیه.
کاربر ۴۴۶۷۵۷۹
من این کتابو فقط از کنجکاوی خوندم و واقعا عالیه مثالاش بسیار ساده و کاربردیه و حتی واسه کسی که نشخوار ذهنی داره هم به کار میاد تصویراش خیلی جالبه و تو ذهن میشینه که یادآوریه مطالبو آسونتر میکنه در کل عالی خدا خیر بده نویسندشو
کاربر 1454455
خیلی زیبا بود و خیلی لذت بردم کتاب جالبی هست و برای تمام سنین خوبه
Hamidrezaa
اگه آدم استرسی هستید این کتاب بهتون کمک میکنه تا خودتون رو بهتر بشناسید.
heydari
برای کسانیکه تجربه حملات پنیک رو داشتن مثل یه جای امن میمونه ، برای من خیلی خوب بود
شهبانو
این کتاب و جلد دومش ، مخصوصا جلد دوم برای کسانی که یهو حالشون دگرگون میشه و دچار حمله های اضطراب میشن ، اوایل که میخونن ممکنه نتیجه نگیرن ولی بعد خوندن جلد اول و دوم و عمل به گفته ها (بنظر من چیزی که بم کمک کرد نوشتن اون نکات و عملکردها هم بود) انگا یجورایی نسبت به شرایط عادی میشی مثلا اگ قبلا تو ی شرایط عجیب دچار حمله اضطراب میشی الان شاید بازم بشی ولی خیلی کمتر میتونی حسش کنی .. و اوضاع بهتر میشه کتاب خیلی خوبیه♥️
Zeinab Mohammadi
خیلی دوسش داشتم و درعین جذابیت محتوای خوبی هم داشت
najme
خیلی کتاب خوبی بود...کیف کردم با اینکه قبلا چند تا کتاب درباره اضطراب خونده بودم ولی این یکی انگار رفته نکات مهم همشونو یه جوری که جذاب باشه درآورده ... انقدر خوبه که می خوام برم نسخه چاپیشو بگیرم تا همیشه جلو چشمم باشه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان