نظرات درباره کتاب کلکسیونر عطر و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب کلکسیونر عطر اثر کتلین تسارو

نظرات کاربران درباره کتاب کلکسیونر عطر

نویسنده:کتلین تسارو
امتیاز:
۳.۸از ۲۱۳ رأی
۳٫۸
(۲۱۳)
miss ala
جالب نیس
mani
عالی ، کم نظیر
shima
من بچه کوچیک دارم برای همین نمیتونستم یه ضرب کتاب را بخونم ولی گویی هر شب در حال تماشای سریالی جذاب و پر کشش بودم ، نسخه چاپی کتاب را خوندم و دوستش داشتم .این شکل از ترجمه مانع از لذت بردنش نشد بنابراین میتونم بگم وقتی لذت میبرم خیلی هم مترجم بد عمل نکرده .. و کلام آخر به اندازه نگاه آدم ها میشه جهان های متفاوتی را تجربه کرد . جهان را از نگاه یک عطر ساز دیدم جوری که تا حالا حتی بهش فکر هم نکرده بود .بنابراین به این فکر کردم که جهان از نگاه یک نجار ، خیاط ، مکانیک و جراح و حتی یک زن خانه دار چگونه می‌تواند باشد ؟؟!
m_jafari
جذابیت کتاب به حدی بود که ترجمه نه چندان خوبش نتونه سرعت خوندنم و پایین بیاره .
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
به‍ نظر من ترجمه مشکلی نداشت میتونست بهتر باشه ولی به اون بدی که تو نظرات بود نبود
کاربر ۱۶۱۵۱۵۱
خیلی معمولی بود و داستان خاصی نداشت
کاربر ۱۵۲۶۲۳۴
افتضاح بود هم از جهت ترجمه هم از جهت تصویری که از زن ارائه داده بود موجودی که وسیله ای (به قول خود کتاب) برای اغواگری و بهره کشی جنسیه و اگه بخواد آزاد باشه لازم نیست تعهدی در روابطش داشته باشه ضمن اینکه کتاب به طور غیر مستقیم به تحسین و برتر جلوه دادن فرزند نامشروع می پرداخت چرا که شخصیت های اصلی هر دو حاصل روابط نامشروع بودن و در عین حال فوق العاده باهوش و زیبا به طور کلی کتاب مسائل اخلاقی رو به چالش کشیده بود و سعی داشت آزادی در روابط رو امری عادی و حتی مطلوب نشون بده
میس سین
داستانی بسیار زیبا و لطیف که در زمان حال و گذشته در نوسان است و به مرور رازهای نهفته در اون برای خواننده کشف خواهد شد...ترجمه هم قابل قبول بود....خوندنش رو حتما پیشتهاد میکنم ... بخصوص کسانیکه به عطر و پایه ها و نتهای متشکل اون علاقه دارند، دانستنیهای جالبی در لابلای کتاب پیدا خواهند کرد.
mm
عالی

حجم

۳۵۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۳۵۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
۴۷,۲۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۶
۷
صفحه بعد