نظرات کتاب مالون می‌میرد
کتاب مالون می‌میرد اثر ساموئل بکت

کتاب مالون می‌میرد

نویسنده:ساموئل بکت
انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۲.۹از ۱۸ رأی
۲٫۹
(۱۸)

نظرات کاربران

Dr Mahoor
دوس دارم بدونم کدوم ترجمه بهتره ؟
/
به نظرم در این سه‌گانه ترجمه‌های سهیل سمی از نشر ثالث قابل‌فهم‌تر است و ترجمه‌های مهدی نوید از نشر چشمه توانا و دقیق‌تر. داستان‌ها سختی‌ها و لذت‌های خودش را دارد، یکبار خواندنش کافی نخواهد بود.
maryam ghaziani
کتاب عجیبی بود. نمیدونم برای ترجمش بود یا داستان اما پیوستگی خاصی نداشت و از یه چیزی می پرید رو یه چیز دیگه اما من اون قسمت که از لمبرت ها و ساپو و اینا میگفت دوست داشتم. به نظرم یه جور جریان سیال ذهنی بود که همین ناگسستگی می خواست بهمون نشون بده من یاد فیلم پدر افتادم که درباره یه بیمار آلزایمری بود و داشت از دید اون داستان رو روایت می کرد نه کس دیگه ای و هی از صحنه ای به صحنه دیگه می پرید و آدمای مختلف با عنوان های مختلف ارائه می شد مالون هم همین بود و برای من جالب بود حقیقتش :)
Mohammad Ahmadi
جملات خیلی تکه تکه و بریده‌ن و این باعث می‌شه نتونی ارتباط بگیری البته ممکنه این نوع نگارش عمدی باشه ولی در کل انگار adhd و آلزایمرو باهم داری تجربه می‌کنی
مهرناز
این قسمت نظر دادن یه باگ خیلی بزرگی داره که نمیشه به کتاب منفی داد! خود کتاب بنظر بی سر و ته هستش و ترجمه بدترش کرده، حالا توی متن اصلی جمله‌ها تکه تکه بوده چرا باید همونجوری ترجمه میشده؟ باعث شده متن اصلا روون نباشه
Hedie
بنظرم بهترین ترجمه برای اثار بکت سهیل سمی هستش
sarina ۳۲۹۳۳۹۷
کتاب و با کدوم مترجم بخونم بهتره ؟ یکی با قیمت ۱۲ تومن یکی دیگه ۴۱ تومن چرا اینقد اختلاف هست؟ کتاب با دو تا مترجم اینقد اختلاف قیمت؟
mamad
پیسنهاد شما برای اثار بکت ترجمه چه کسی هست؟
حبیب
خیلی بد و بی سر و ته. بنظرم ترسناکترین کتاب دنیا س

حجم

۳۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

حجم

۳۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد