نظرات درباره کتاب تاریخ تمام‌وکمال جهان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تاریخ تمام‌وکمال جهان اثر سمیوئل استیوارت

نظرات کاربران درباره کتاب تاریخ تمام‌وکمال جهان

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۰از ۲۸ رأی
۳٫۰
(۲۸)
szahra93
یه کتاب تاریخ خیلی بامزه نوشته ی یه پسر ۹ ساله. که البته بیشترش تاریخ انگلیسه چون پسرک انگلیسیه. توی متن اصلیش هم کلی غلط املایی داشته که ناشرش برای بامزه بودن گذاشته مونده و برای ترجمه کردنش، مترجم خیلی زحمت کشیده ولی بازم باید توضیحات خونده بشه تا موضوع رو بگیری.
fatemeh
به نظرم برای اینکه طنز قضیه واقعا حس بشه بهتره به زبان انگلیسی خونده بشه و اینکه تاریخ انگلستان هم بلد باشین
fatemeh
خوب شوخی هاش نمیگیره به زبون فارسی، بنظرم هم تقصیر مترجم نیست چون مثلا یه سری کلمات یه حرفشون عوض شه معناهای متضاد دارن در حالی که تو فارسی احتمالا خیلی بی ربط میشن. اگه دوست داشتین کوتاهه زود تموم میشه و اونقدری وقت نمیگیره که بگی چرا خوندمش
majid001
سلام ، یعنی مفید نیست این کتاب ؟
MrDreamer
این پسر نه ساله علاوه بر اینکه یه تاریخ دان خوبه یه نوبسنده و طنزنویس فوق العادست! با این که همنطور که مترجم تو مقدمه نوشته که یه بخشی از طنز زیبای این کتاب به خاطر اشتباهات و بازی های زبانی که فقط تو نسخه انگلیسیش جان مطلب ادا میشه اما بازهم به خاطر متن قدرتمند این نویسنده کوچولو و هم ترجمه عالی (و پاورقی های به جا) شیرین و خوندنیه. اطلاعات تاریخی و نگاه انتقادیش به تاریخ هم عالیه! ضمن اینکه شخصا به اطلاعات تاریخی خودم هم اضافه شد مخصوصا در مورد تاریخ انگلستان.
عزیزی
نویسنده اصلی کتاب که سمیوئل نیست. داستان فقط از زبان اون پسر گفته شده.
arya mohamdyan
در نوع یک تاریخ کمدی خوبه ولی بستگی به سلیقه فرد داره که خوشش بیاد یا نه
miss_yalda
تاریخ از نظر یه پسر کوچولو که گاهی ممکنه اشتباهاتی هم بکنه. و نظرات خودش که به این رویدادها اضافه میکرد هم جذاب‌ترش می‌کرد!به نظر من بامزه بود. توضیحات مترجم هم خوب بود، اما طبعا اگر خودتون از تاریخ، وقایع و انسان‌هایی که توی کتاب اومدن خبر داشته باشین، طنز رو بهتر متوجه میشین و بیشتر لذت می‌برین!
کاربر ۱۱۵۸۰۱۳
فقط فان بود.اگر به دنبال متن بامزه هستین خوبه وگرنه ارزش خاصی نداره از نظر من که به دیگران توصیه ش کنم
mt
تاریخ تمام و کمال جهان تو 150 صفحه؟؟؟؟؟؟
کاربر 2055206
😂😂😂😂
zsmirghasmy
نه قطعا نیست چون هیچ اشاره ایی به ایرانیا نکرده
MSadra
حداقل شرحشو می خوندی قبل نظر دادن مصر و یونان و روم باستان و انگلیس
dashti
کتابی است که بیشتر با تاریخ شوخی کرده تا تاریخ نگاری بهر حال اگر وقت دارید بد نیست که آنرا بخوانید .
شاهرخ زرکشان
آیا این کتاب بصورت شنیداری هم قابل استفاده هست؟
مهدی ساداتی
نمیدونم چرا هیچ اسمی از ایران یا پارس در کتاب هایی شبیه این نیست ، از مصر و یونان و چین و هند میگه ولی ایرانو نمیگه ، فکر میکنم بعد انقلاب خود حکومت هم سعی کرده تاریخ باستان ایران رو تبلیغ نکنه و کمتر در مجامع فرهنگی تبلیغشو بکنه ، شاید اگه پهلوی ها بودن اونا بهتر از تاریخ باستان یاد میکردن ، دلیل دومش هم شاید این باشه که رفتار نادرست حکومت در خارج مثل تروریست و غیره باعث انزجار دنیا از ایرانیا بشه
ع.ث
کتاب هژمون ادوارد سعید رو مطالع کنید تا بفهمید این ها داخل کتاب های درسی شون چه تصویری از اسلام و کشور های اسلامی و غرب آسیا (خاورمیانه) ارائه می دهند آن هم برای توجیه سلطه گری خودشان!! بله کم کاری هایی بوده داخل جمهوری اسلامی ولی خواهشاً این توهم توطئه رو از ذهن مبارک بیرون کنید که اصلا اینطور نیست.

حجم

۲۵۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۲۵۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۱۶,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد