نظرات درباره کتاب به تاریکی خواهم رفت و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب به تاریکی خواهم رفت اثر میشل مک‌نامارا

نظرات کاربران درباره کتاب به تاریکی خواهم رفت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۵۸ رأی
۳٫۰
(۵۸)
داود
کتابی بی محتوا و وقت تلف کن. وقتتان را با این کتاب تلف نکنید چون چیزی ندارد. یک مشت گزارش در مورد یک قاتل که اصلا پیدا هم نمی شود.
Peyvand
واقعا نشر میلکان بی نظیره 👌🏻👌🏻👌🏻
zohreh
۱۳۸. کتابی که خوندنش ۲ ماه طول کشید. نه فقط بخاطر ترجمه فارسی سختش، بلکه بخاطر توضیحات و توصیفات دقیق قربانیان تجاوز و سایر جنایات که به قدری تاریک، ترسناک و دلهره‌آور بودن که پیگیری مداومش رو غیرممکن میکرد‌. یک کتاب داستانی جنایی نیست، بلکه گزارشی دقیق و کاملی‌ست که نویسنده بدلیل علاقه‌ش به حل معماهای حل‌نشده، در طول سالها با کمک پلیس و سایر علاقمندان به خوبی جمع‌آوری کرده. اتفاقات از سال ۱۹۷۶ شروع میشه که Golden state killer شبانه به خانه‌ها حمله میکرده. حمله‌ها همیشه دقیق و از قبل برنامه‌ریزی شده بودند و از هر‌ خانه یادگیری‌ای شخصی به غنیمت میبرد و دستگیر کردنش بدلیل نبود بانک کامل DNA در اون زمان، تقریبا غیرممکن بود.
reza rajaeiyan
محتوای کتاب جنایی و بر اساس واقعیته من هر چی تلاش کردم نتونستم بیشتر از یک سوم کتاب رو بخونم چون واقعا صحنه هایی ترسناکی رو توصیف میکرد و از اونجایی که میدانستم همش واقعیت داره به جایی میرسید که گاهی به اطرافم نگاه میکردم و وحشت از این که امکان داره در هر جایی دوباره پیش بیاد منو میترسوند
Hamed Khajeh
حوصله‌سر بر. تا تهش رو نخوندم
fatemeh.s
یه کتاب به سبک گزارش جنایی بدون اضافات
Emma
یک کتاب جنایی پر از جزئیات، خیلی داستان گونه نیست، پس اگه دنبال ی تم داستانی هستین اصلا پیشنهاد نمی کنم، کتاب سبکی ک شما رو با کلی جزئیات از یه سری جرایم سریالی درگیر می کنه، من خودم به شخصه عاشق کتاب های جنایی ام، چ داستانی باشه یا جزئیات گرا باشه
raha
یک برنانه ی خوب و قوی برای تقویت زبان می شناسید ؟ یا کتاب مرسی؟؟
⚽️ kaka ⚽️
بنظر من Rosetta stone خیلی خوبه واسه زبان انگلیسی. تقریبا تو همون سبک Duolingo کار کرده
⚽️ kaka ⚽️
Duolingo فوق العادست فقط فارسی نداره پس به درد یادگیری زبان دوم نمیخوره
پریسا
فیلمم زیاد ببین
شبنم
من اول اینو رایگان دانلود کردم. هر دفعه که اپ رو میبندم و باز میکنم مجبور کتابایی رو در حال خودندنم حذف کنم دوباره دانلود کنم ،،، اینم رایگان گرفتم. حالا که دوباره دانلود کردم زده باید بخری ،،،چه ادمایی مزخرفی هستین مدیریت طاقچه.
پناه
اقای ادریس مدت دار رایگان بودن به معنای اینکه که بعو ۲۴ ساعت پولی میشه اما اونایی که دانلود کردنش برای همیشه براشون رایگانه
پناه
شبنم خانوم یا طاقچه تون رو بروز رسانی کنید . یا یکبار حذف کنید دوباره نصب کنید
ادریس
فکر کنم این کتاب ها به صورت مدت دار رایگان بودند نه برای همیشه.
فاطمه خلج
تو جزییات چرا موضوعش توضیح داده نشده، پژوهشی در چه زمینه ای؟
زنبق
قربانیان تجاوز
erfan
واقعاً کتاب جالبی است ... خیلی مفهومی
قاصدک
۶۰ صفحه خوندم،نه داستانش دلچسب بود و نه ترجمه ی خوبی داشت
Dream
بی سر و ته
A. Mozafary
کتاب در مورد یک تبهکار سریالی در آمریکا هست که نویسنده جزئیات هر قسمت را در آورده و نوشته. این تبهکار مال چهل سال پیشه و اصلا دستگیر نشده.
کاربر ۱۷۹۶۶۵۲
کتاب با موضوع جذاب طویل گویی و ترجمه بد
حسین محمدی
بشدت جذاب وتاثیرگذاربودگرچه نویسنده این کتاب فوت کردوعلیرغم پشتکارخستگی ناپذیرش نتوانست قاتل ومزاحم شب امریکایی راشناسایی کندولی خیلی به پلیس امریکا کمک کردومترجم ظاهرادراواخرکتاب خبردستگیری فردی 72ساله به نام جوزف جیمزدی آنجلورامیدهد که مطابقت زیادی با تحقیقات پلیس دارد وقراربوددادگاهی شودبنظرم علاقمندان بایددرگوگل جستجوکنندتااثرخواندن این کتاب جذاب تکمیل شود
Kiyarash Tavakoli
خسته کننده بود
صبا
پیش از گفتن نظرم در مورد کتاب باید بگم ترجمه در حد معمول خوب بود و شاید نامفهوم بودن بعضی عبارات به دلیل انجام این ترجمه در ابتدای عمر ترجمه ی مترجم باشه. اما در مورد خود کتاب. همین ابتدا بگم که ممکنه خطر لو رفتن ماجرا وجود داشته باشه هرچند که در کتاب از روند پیگیری قاتل صحبت شده و نویسنده ی فقید دوست داشتنی ماجرا به اندازه ای در قید حیات نموند که در مورد نتیجه ی ماجرا و قاتل صحبت کنه. برای علاقه مندان معما و جنایت، این کتاب حقیقتا شبیه به یک معجزست. روایت به طور تقریبی خطیِ کتاب از یکی از تیره ترین پرونده های حل نشده ی دهه ی هفتاد و هشتاد آمریکا که قاتل و متجاوز اصلی سرانجام به چنگ قانون افتاد و مجازات شد. برای من که خبر رو از قبل می دونستم ولی درگیر جزئیاتش نشده بودم این کتاب بی نظیر بود. برخلاف اغلب کتاب های دیگه، این کتاب رو ذره ذره خوندم، مزه مزه کردم و درطول خوندن و پیگیری اخبارش شب ها خواب قاتل رو می دیدم. لحظه هایی بود که خودم رو در جایگاه دختران و زنانی قرار می دادم که موردتجاوز واقع شدند ولی زنده موندند، لحظاتی دیگه خودم رو در مقام کسی از اعضای خانواده ی مقتولین قرار دادم. این قاتل چهل و هشت سال بعد از اولین تجاوزش آزادانه زندگی کرد و دستگیر نشد. اگر برای من که فقط خواننده ی این کتاب و دنبال کننده ی این داستان بود چندین شب کابوس به دنبال داشت، قطعا کابوس های هر شب چهل و هشت ساله ی بازماندگان این جنایت غیرقابل وصفه. بهتون توصیه می‌کنم که بعد از خوندن کتاب، اگر که زبانتون خوبه، دادگاه پایانی این جنایت رو تماشا کنید و لحظه ای که متهم عذرخواهی می کنه رو ببینید. خانواده ی این متهم یک خانواده ی تقریبا معمولی بوده و هرگز آنچنان تحت آزار و اذیت هایی که یک انسان عادی رو به یک مجرم تبدیل می کنه نبوده. بنابراین اینجا انسان به فکر فرو میره که آیا حقیقتا ممکنه که یک مجرم، مجرم زاده بشه؟!
کاربر ۱۵۸۶۰۱۳
اصلا جالب نیست خیلی پراکنده
Ellie
خب در واقع این یه کتاب داستان نیست. بیشتر گزارش مفصلی از یک سری قتل و تجاوز زنجیره ای هستش. من به ژانر جنایی شدیدا علاقمندم، اما این کتاب بیشتر از اینکه منو بگیره، ترسوندم.

حجم

۹۹۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۵ صفحه

حجم

۹۹۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۵ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد