نظرات درباره کتاب دید اقتصادی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
۳٫۸
(۲۶۸)
qmohsen
بیان اقتصاد مختصر و مفید
asiyeholia
بیان مسائل اقتصادی با کمک داستان و مثال‌های ساده کاری هست که نویسنده در این کتاب انجام داده. برای کسانی که می‌خوان درکی از مفاهیم بنیادی اقتصاد (به زبان ساده) داشته باشن کتاب مناسبیه.
alim
برای یادگیری کاربردی مفاهیم پایه اقتصاد کتاب خیلی خوبیه. مخصوصا تو کشور ما که با تورم های بالا و با وضعیت نااطمنیانی اقتصادی مواجه هستیم
مهراد حسن پور
سلام و درود. به نظرم از اون دسته کتاباییه که باید چند بار بخونیش تا یاد بگیری اقتصاد چطور کار میکنه و بتونی ازش استفاده کنی برای تحلیل بازار و سود بردن از اقتصاد کل. کتاب خیلی ساده توضیح میده و بعدش تحلیل و تفسیر میکنه و همه چیز رو کامل توضیح میده و در عین حال کوتاه هم هست که میشه بارها خوند. پاینده باشین
رضا
همین کتاب رو قبلاً نشر نی با عنوان «چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد» و با ترجمه‌ی حمیدرضا ارباب (استاد دانشگاه و مترجم چند کتاب مرجع دانشگاهی رشته اقتصاد) منتشر کرده‌بود، اما اگر کسی این دو ترجمه رو با هم و با اصل کتاب مقایسه کنه به نظرم با من هم‌عقیده باشه که همین ترجمه‌ی حاضر خیلی روان‌تر و دقیق‌تره و مترجم حرف نویسنده رو بهتر متوجه شده، با اینکه گویا مترجم چندان باسابقه و نامداری هم نیست. درباره‌ی خود کتاب هم باقی دوستان توضیح دادن، فقط تاکید کنم که نویسنده متمایل به مکتب اقتصادی اتریشه (میزس و هایک و ...) و نه‌تنها به سیستم‌های کاملا دولتی و سوسیالیستی، بلکه به جریان اصلی اقتصاد حاکم بر کشورهای غربی (مکتب کینز) هم انتقاد شدید داره و در واقع همین سیاست‌های کینزی رو عامل فروپاشی اقتصادها می‌دونه. در کل، کتاب آموزنده‌ و جالبیه.
کاربر ۱۷۷۳۴۰۸
برای شروع خوبه و دید خوبی نسبت به برخی مسائل اقتصادی میده
Amir Reza
جز بهترین کتابهایی در مورد اقتصاد و سرمایه گذاری خوندم....عالی
کاربرم
عالیع حتما نگاه کنید
علیرضا
کتاب با زبانی ساده و داستانی جذاب مفاهیم اقتصاد را توضیح میدهد . از مطالعه این کتاب لذت بردم.
Milad
این کتاب با لحن ساده و روان و با بیان داستانی مسائل اقتصادی، سعی در درک بهتر موضوعات اقتصادی دارد.
علی
درود بر دوستان عزیز خواندن این کتاب رو به هر کسی که با پول سر و کار دارد پیشنهاد میکنم، که به سادگی متوجه شوند که تورم دستپخت دولت هاست. و چاپ پود و افزایش نقدینگی، هر روز از قدرت خرید پولشان می کاهد.
Gom Nam
در مورد اقتصاد هست ولی خیلی از قسمتهاش برای منی که از اقتصاد چیزی نخوندم مبهمه
Amir
کتاب خوبیه و میتونه با مفاهیم اقتصادی شما رو به نحو خوب یآشنا بکنه. اما مترجم در ترجمه یکسری اشتباهات داره که امیدوارم اصلاح بکنه.
drm.ahmadpour
کتاب عالی ترجمه عالی گوینده ها عالی
mohamadh
در این کتاب به زبان ساده و داستانی با مفهوم اقتصاد آشنا میشویم. اقتصاد یک سری قوانین در چارچوب مشخصی دارد هر عملی در اقتصاد عکس العمل مشخصی دارد . میخواهد اقتصاد ج.ا ایران باشد یا ایالت متحده آمریکا؛ اقتصاد با همه کشورها یکسان رفتار میکند. با خواندن این کتاب نگاه اقتصادیمون باید به نوعی تغییر کند که دیگر از تورم های ناگهانی، کاهش پول ملی ، رکود تعجب نکنیم و خودمان را از قبل از وقوع اتفاق آماده کنیم.
afshinmehrabi
کتاب فوق العاده خوب برای آشنایی با سقوط املاک در بحران آمریکا
Zahra Eghbal
کتاب خوبیه مخصوصا اگر قبلش کتاب اقتصاد به زبان ساده را مطالعه کرده باشید تا اطلاعات نسبی در مورد اقتصاد پیدا کرده باشید .در ضمن با مطالعه این کتاب بیشتر متوجه به هم ریختگی اوضاع اقتصادی کشور خواهید شد.
The man who sold the world
فکر میکنم برای کسانی که میخواهند به زبانی تقریبا روان و ابتدایی از اقتصاد، مخصوصا تاثیر سیاستمداران بر پول و اقتصاد مطلع شوند، کتاب خوبی است.از زمانی که برای خواندن کتاب گذاشتم راضی هستم. آنقدر کتاب جذاب بود که در دو یا سه روز تمام آن را خواندم.
آرمین
با سلام این کتاب رو به همه توصیه میکنم چون به زبان ساده در قالب داستان اقتصاد خرد و کلان رو توضیح میده.
yousef ramazani
این کتاب برای کسانی مثل من که هیچ آشنایی با اقتصاد ندارن خیلی خوبه،بیان اقتصاد در قالب داستان خیلی مفیده

حجم

۱۷٫۵ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۱۷٫۵ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان