نظرات درباره کتاب شهر خرس ها و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب شهر خرس ها اثر فردریک بکمن

نظرات کاربران درباره کتاب شهر خرس ها

نویسنده:فردریک بکمن
انتشارات:انتشارات علمی
امتیاز:
۴.۱از ۵۳ رأی
۴٫۱
(۵۳)
Fatemeh hemati
این کتاب یه جورایی اوایلش شمارو خسته می کنه ولی از یه جایی به بعد روند داستان طوری میشه ک تمایلی ب زمین گذاشتن کتاب ندارین
کیمیا
خوبه و به فکر وادارم کرد.
نسیم
لطفا ادامه ی این کتاب رو هم بیارین
...
کتابش خیلی خوبه اما این ترجمرو پیشنهاد نمیکنم
مردی باعینک یک چشم
به دوست دیگری هم عرض کردم بنظرم از ترجمه های دیگه بهتره چون سانسوری نداره. باقی ترجمه ها(دوترجمه ای که خودم دیدم و ورق زدم) نزدیک به 50صفحه کسری داره. حالا شمابفرمایید کدوم ترجمه رو پیشنهاد میکنید؟!
Elham
در کل داستان خوبی بود، شاید با ترجمه ارتباط زیادی برقرار نکردم، شاید به اندازه کافی روان نبود، اگه گزینه ی دیگه ای ندارید و برای گذران وقت دلتون کتابی میخواد بخونیدش، از کتابهای دیگه ی این نویسنده مردی به نام اوه و بریت ماری اینجا بود رو خوندم و اونها رو خیلی بیشتر دوست داشتم.
کاربر ۳۷۸۲۶۳۸
علت این که ۳ستاره دادم این هستش که بعضی کلمات سرهم تایپ شده بود .و ترجمه رو هم نپسندیدم.ارتباط برقرار کردن بااین داستان به خاطر اشتباهتی که داشت واقعا سخته فقط به خاطر این که بعضی از دوستان گفتند که حذفیات این ترجمه کمتر از نشر دیگه هستش انتخابش کردم که البته از یه جایی پشیمون شدم .اگه وقت کنم ترجمه ی دیگه رو حتما می خونم.
atena
ممنون از انتشارات علمی که با حداقل سانسور کتاب رو منتشر کردن 🙏🏿✨
Lea
ترجمه اصلاً خوب نبود.
محمد حامی
سلام به مخاطبین عزیز. ترجمه کتاب اصلا روان نیست و این کتاب خیلی خیلی اشتباهات تایپی داره، البته اشتباهات تایپی بر میگرده به تایپیست نامحترم که اصلا اعتقادی به فاصله گذاشتن بین جملات نداشته و خیلی از جمله‌ها بهم چسبیده بطوریکه کلاً تمرکز و آرامش و ازتون میگیره و نمیتونید کتاب و با حوصله بخونید. اصلا این ترجمه، مخصوصا با غلط‌های املایی فراوانی که داره توصیه نمیشه.
وحید
تازه شروع کردم به خواندن. ترجمه و ویراستاری بسیار ضعیف و نامفهومه. اگر تا آخر کتاب طاقت آوردم، نظر نهایی‌ام رو میگم.
Amir Hasany
بدون شک بکمن عالیه. ولی حیف از اشتباهات تایپیست که در خیلی از موارد کلمات رو به هم چسبونده. ای کاش اعتقاد بیشتری به دکمه فاصله صفحه کلید داشت.
ساينا
عالی
محمد حامی
ترجمه ضعیف و اصلا روان نبود، متن بسیار ضعیف و بیشتر کلمه‌ها بهم چسبیده بود و انگار تایپیست اعتقادی به فاصله گذاشتن بین جمله‌ها نداشته. واقعا تعجب میکنم الکی تعریف میکنید و میگید عالی!
mahsahoseini
طاقچه‌ی عزیز املای لغت هاکی را در قسمت خلاصه اصلاح کن. متشکرم.
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
داستان پردازی و شخصیت پردازی عالی است
فاطمه
بکمن قلم خاصی داره. سرشار از مفهوم. این کتاب برخلاف کتاب مردم مشوش اصلا درون‌مایه طنز نداره و اتفاقا داستان تلخی رو روایت میکنه. نثر بسیار گیرایی داره البته تا رخ دادن اتفاق اصلی داستان کمی طول می‌کشه و ممکنه یکم حوصله‌تون سر بره، ولی اون پیش‌زمینه‌ها برای درک اتفاق اصلی داستان لازمه. و بعد از رخداد اصلی دیگه کتاب رو زمین نمیگذارید. فقط نکته‌ی بسیار منفی کتاب اینه که درست مثل مردم مشوش، بکمن باز هم بخشی مهم و غیرقابل چشم‌پوشی از شخصیت‌ها رو همجنسگرا قرار داده و عملا داره این انحراف جنسی رو ترویج میده. از این بابت واقعا جای تاسف داره.
کاربر ۹۵۲۸۲۵
خیلی خیلی کتاب خوبیه.. به نطرم باید بازم بخونمش.. جملات فوق العاده ای داره عاشق قلمش و نگاهش به زندگیم ترجمه هم انصافا عااالی بود
محمد حامی
ترجمه واقعا عالی بود؟!!! کجای این ترجمه عالی بود!!!؟ الکی چرا جَو میدید؟؟ ترجمه واقعااا ضعیف بود. مشخصه کتاب‌های با ترجمه روان نخوندید و با ترجمه‌های خوب و روان آشنایی ندارید وگرنه از این ترجمۀ خشک و بی‌روح تعریف نمیکردید.

حجم

۴۰۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰۴ صفحه

حجم

۴۰۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد