نظرات درباره کتاب پنج قدم فاصله و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲۸ | طاقچه
تصویر جلد کتاب پنج قدم فاصله

نظرات کاربران درباره کتاب پنج قدم فاصله

۴٫۴
(۱۶۱۵)
zahra ahmadi
زندگی را زندگی باید کرد ...
siiis71
بیست و هفتمین کتاب من از طاقچه.. یک رمان عاشقانه و غم انگیز ... هم خودش خوبه و هم فیلمش... اگه بعد از خواندن کتابایی که فیلمشون هم ساخته شده، ب تماشای فیلمش بشینید، کاملا به قوه ی تخیل خودتون و قدرت فوق العاده نویسنده ها در ب تصویر کشیدن وقایع پی می برید!
کاربر 5045073
تداعی واژه‌ی بیمارستان برای همه‌ی ما با درد و بیماری همراه است؛ اما در بیمارستان نیز ممکن است عشق متولد ‌شود. در داستان «پنج قدم فاصله» می‌بینیم که در بدترین مکان‌ها هم عشق معجزه‌گر و شفابخش است و تنها راه نجات ما از سختی‌های دنیا «عشق» است. اگر دلتون یه رمان میخواد که در همون حال که می‌خندونت تون اشک تون رو دربیاره و بدنت تون از حس عشق و غم زدگی و هیجان مور مور بشه توصیه میکنم حتما این رمان رو مطالعه کنید
hadi,hassani
خوبه و ممنون یاعلی.
کاربر ۵۳۹۹۷۵۳
خب خب خب .... این کتاب جوری اشکتو در میاره ، که واقعا تا سال های سال یادت نخواهد رفت ... من خودم به شخصه مجنون این کتابم ، چه شب ها که تا ساعت پنج می‌خواندمش و اشک می‌ریختم ، بغض میکردم و با شخصیت های داستان درد و دل میکردم ... این کتاب رو صد درصد به همه توصیه میکنم ...
شهرام فتحی پور
واقعا بی نظیره ، آدم رو در یک جو نامبهم غرق میکنه ... خیلی تاثیرگذار بود ،فیلمشم دیدم غم انگیزه
آناهی‌تا
هر چقدر از زیبایی این کتاب بگم کم گفتم.من قبل از خواندنش فیلمش رو دیده بودم و واقعا تنها فیلمی بود که اونقدر بخاطر حالم بد شد و گریه کردم.بی نهایت جذاب بود میتونه کتاب مورد علاقم باشه.فکر می‌کردم با کتاب اونقدر احساساتی نمیشم که با فیلم شدم ولی دقیقا همونقدر اشک ریختم و حتی بعد از تموم کردنش بلافاصله دوباره فیلمو دیدم.این کتاب سرشار از درد های بی درمانه.حتما حتما بهتون پیشنهاد می‌کنم بخونیدش و فیلمش رو ببینید.
asenat1382
عالیه اگه واقعا یه رمان عاشقانه درام میخواید پیشنهاد میکنمش
کاربر ۱۰۸۷۵۶۱
کتاب خوبی بود. موضوع رو دوست داشتم. جذاب و جدید بود. عشق در پس بیماری و فاصله ای ممنوعه میان دو عاشق. تنها نکته منفی که نمیدانم ربط به ترجمه داشت یا خود اثر همینطور است، تکرار بعضی کلمات و جملات و نثر خیلی روان که از حالت عادی در امده. جملات سنگینی و جذابیت خاص خودش رو نداشت اما در کل درست و اصولی بود.
zahra
دوستش داشتم.
کاربر مهتا
کتاب خیلی خوبیه ❤️فیلمش خیلی قشنگه 😍😍😍
لونا لاوگود
یه داستان عاشقانه با حال و هوای دوران تینیجری...کلی باهاش گریه کردم..تاثیری عمیقی در روح و افکار من گذاشت... عاشقانه ،پایان خوش..غمگین...لحظات شیرین
mhd_ebr
با احترام به نظر بقیه دوستان عزیز داستان برای من گیرایی انچنانی نداشت. گاهی فقط نوشته ها رو رد میکردم تا به اخر داستان برسم. ولی از بابت آشنایی با این بیماری و درک بهتر بیماران خوب بود .‌هرچند دوست داشتم اخرش بامعنی تر تموم بشه.
ماریا
خوب بود ولی فیلمش ببینید بهتره
خواهر گمشده آنه~
فک میکردم یه داستان عاشقانه معمولی مثل بقیه باشه اما وقتی خوندم کامل نظرمو عوض کرد و جوری جذبش شدم ک تو کمتر ی روز تمومش کردم✨️ بعد از این کتاب حتما تمام این مدت رو بخونید کاش همه ی کتاب های ریچل لیپینکات رو ترجمه کنن
دختر ونسان ونگوگ:)
فیلمش هم خیلی قشنگه😍👍
ماتیلدا
علاوه بر اینکه داستان جذابی داره اطلاعات خوبی هم درمورد بیماری فیبروز کیستیک میده برای کسایی که بیماری های حاد دارن یه کتاب فوق العاده س که میتونه امیدشون رو به زندگی بیشتر کنه و دیدگاهشون رو تغییر بده. این رمان عشق واقعی رو به تصویر میکشه و نشون میده که حتی بدون لمس کردن هم میشه عاشق شد.
amir.p
حاجی فیلمش قشنگ تر بود
Køsar
کتاب فوق العاده خوبی بود. کتابی بود ک هر لحظه باهاش زندگی کردم اول نگران بودم ب پایانش نرسم و جذبم نکنه ولی توی دو روز تمومش کردم.
zahra rezvani
من کتابش رو دارم و میخونم فوق العاده اس واقعا داستان عاشقانه ای زیبایی هست

حجم

۲۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

حجم

۲۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان